Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47242
Пълен Запис на метаданни
DC ПолеСтойностЕзик
dc.contributor.advisorЧорна, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.advisorChorna, Iryna-
dc.contributor.authorБоднарчук, Мирослава Богданівна-
dc.contributor.authorBodnarchuk, Myroslava-
dc.date.accessioned2025-01-10T09:30:04Z-
dc.date.available2025-01-10T09:30:04Z-
dc.date.issued2024-12-27-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationБоднарчук М. Б. Психологічні засоби формування команди в ІТ компанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 — психологія / наук. кер. І. М. Чорна. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47242-
dc.descriptionОтже, в роботі було опрацьовано та систематизовано основні підходи до формування психологічного клімату в ІТ-компаніях, здійснена діагностика психологічного клімату, докладно проаналізовано принципи командоутворення (тімбілдінгу). Отже, психологічними засобами командоутворення, а саме правильними діями та підходами до формування команди є дії, які сприяють можливостям людей працювати разом не лише у функціональній команді, до якої вони звикли, а й у крос-функціональній. До цих засобів належить також створення симуляцій, під час яких зміниться стандартний розподіл ролей і кожен зможе проявити себе з нової сторони. Під час тренінгових занять варто створити саморегульовану команду і дати можливість учасникам проявити себе лідерами. Завдання психолога - створити продуктивну атмосферу, яка здатна допомогти людям відкритися. Тоді спілкування стане щирішим, колеги покажуть команді ті якості, які не проявляються у звичайній робочій атмосфері. Практичним рівнем, який передбачає детальний аналіз команди за допомогою діагностики всіх членів, є визначення ролі кожного та розвиток навичок прийняття командних рішень. Тестування, діагностика, коучинг команд, фасилітація по цінностях команд та прийняттю командних рішень, практичні завдання, рольові ігри, кейси – це арсенал інструментів, які слугуватимуть для психологічного аналізу та підтримки продуктивності роботи команди. Було виконано збір даних та їх аналіз щодо стану психологічного клімату, підібрано набір тренінгів для формування команди та покращення соціокомунікаційних стосунків та психологічного стану досліджуваної компанії. Для дослідження було обрано Київську консалтингову ІТ-компанію Partnerway. Було виконано огляд літературних джерел за темою кваліфікаційної роботи, а саме досліджено теоретичні аспекти формування команди в організації та здійснено аналіз психологічних засобів командоутворення. Для вирішення задач, сформованих нижче, було досліджено та адаптовано до вимог роботи засоби соціометрії, засоби дослідження психологічного клімату та проаналізовано мережу неформальної комунікації досліджуваної компанії. Таким чином, в ході виконання кваліфікаційної роботи магістра було здійснено: 1. Теоретичний аналіз літературних джерел з метою підбору інструментів дослідження психологічного клімату та засобів його корекції та командоутворення. 2. Було проведено соціометрію з метою виявлення груп спілкування працівників компанії у рамках виконання свої робочих функцій (формальна комунікація). Зокрема, побудовано соціоматриці та соціограми для відповідей на запитання про участь у професійних навчаннях, про парне програмування та про довіру при виконанні складних завдань. В кожному з випадків виявлено формальних лідерів та ізольованих членів команди. 3. Запропоновано метод Фідлера, як засіб для діагностування психологічного стану в ІТ-компанії. В результаті аналізу зібраних даних виявлено, що психологічний клімат в компанії перебуває на нейтральному рівні. Але серед членів колективу є такі, що оцінюють стан психологічного клімату, як негативний. Тому менеджменту компанії потрібно вжити заходів для покращення психологічного комфорту таких працівників. 4. Для аналізу неформального спілкування членів колективу, як прояву психологічного клімату та засобу командоутворення, було застосовано метод мережевого аналізу та визначення рівня задоволеності роботою від участі у різних неформальних заходах. Після аналізу зібраних через опитування даних виявлено, що в компанії існують неформальні лідери і вони не повністю збігаються з лідерами формальними. Також встановлено, що жінки більше залучені до неформальних груп комунікації, а участь усіх членів колективу у різних заходах підвищує рівень задоволеності від роботи. Отже, в результаті проведення досліджень було встановлено, що треба вжити ряд заходів для покращення психологічного клімату. Тому було запропоновано ряд тренінгів, проведення яких дасть можливість оперативного діагностування та коригування психологічного клімату в команді. А саме пропонується проводити тести і тренінги, зокрема "мотузковий курс", рольові ігри, ефективна командна робота та інші. В розділі з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях було розкрито питання згідно завдань консультантів з цього розділу.uk_UA
dc.description.abstractСтаном на кінець 2023-го року частка ІТ у ВВП України складаЛА 4,9%, а внесок ІТ-галузі до валової доданої вартості (ВДВ) сягає $5,5 млрд. На ефективність роботи кожної ІТ-компанії впливає ряд чинників, серед котрих в контексті цієї роботи варто виділити: формування команди, психологічний клімат, комунікативні особливості. У роботі сформульовано актуальність роботи, задачі дослідження, методи та засоби вирішення задачі, наукову новизну. Далі здійснено аналіз літературних джерел за темою управління процесами командоутворення, формування психологічного клімату, інструментів і засобів для командоутворення. За результатами аналізу літературних джерел виділено ряд інструментів командоутворення та формування психологічного клімату. А саме, викладено методику проведення соціометрії, зібрано результати в досліджуваній ІТ-компанії, побудовано соціоматриці та соціограми для кожного з питань соціометрії. Питання стосувались участі у заходах з підвищення кваліфікації, можливості реалізації завдань з використанням технології парного програмування та довіри вирішувати складні завдання в рамках проєктів. Проаналізовано також неформальної мережі комунікації та залежність рівня задоволеності роботою від участі в різних формальних та неформальних заходах. Здійснено також діагностику психологічного клімату в команді. Виконано аналіз результатів соціометрії, методу Фідлера та мережі неформальної комунікації. В якості засобів корекції психологічного клімату та формування здорової команди запропоновано і описано ряд психологічних тренінгів та описані рекомендації стосовно проведення кожного з них.uk_UA
dc.description.abstractAs of the end of 2023, the share of IT in Ukraine's GDP was 4.9%, and the contribution of the IT industry to gross value added (GVA) reaches $5.5 billion. The efficiency of each IT company is influenced by a number of factors, among which in the context of this work it is worth highlighting: team formation, psychological climate, communicative features. The paper formulates the relevance of the work, research objectives, methods and means of solving the problem, scientific novelty. Then, an analysis of literary sources on the topic of managing team formation processes, forming a psychological climate, tools and means for team formation was carried out. Based on the results of the analysis of literary sources, a number of tools for team formation and forming a psychological climate were identified. Namely, the methodology for conducting sociometry was outlined, the results were collected in the IT company under study, and sociomatrices and sociograms were constructed for each of the sociometry issues. The questions concerned participation in advanced training activities, the possibility of implementing tasks using pair programming technology and trust in solving complex tasks within the framework of projects. The informal communication network and the dependence of the level of job satisfaction on participation in various formal and informal activities were also analyzed. The psychological climate in the team was also diagnosed. The results of sociometry, Fiedler's method and the informal communication network were analyzed. As a means of correcting the psychological climate and forming a healthy team, a number of psychological trainings are proposed and described, and recommendations for conducting each of them are described.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 5 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОМАНДИ ІТ-КОМПАНІЇ 8 1.1. Теоретичні аспекти формування команди в організації 8 1.2. Аналіз психологічних засобів командоутворення 12 РОЗДІЛ II. ПСИХОДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОМАНДИ В ІТ-КОМПАНІЯХ 26 2.1. Аналіз результатів соціометричного дослідження 26 2.2. Аналіз результатів дослідження психологічного клімату в колективі за методом Фідлера 37 2.3. Дослідження неформальних мереж комунікації, як чинника командоутворення в сучасних українських ІТ компаніях 42 2.4. Реалізація мережевого аналізу для неформальної взаємодії в досліджуваній компанії 47 РОЗДІЛ III. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМАНДИ В ІТ-КОМПАНІЇ 54 3.1. Особливості підготовки та проведення психокорекційних тренінгів для організації роботи в ІТ компанії 54 3.2. Психологічні засоби формування команди в ІТ-компанії 57 3.2.1. Тренінг "Мотузковий курс" 57 3.2.2. Тренінг "Ефективна командна робота" 57 3.2.3. Тренінг "Рольові ігри" для командної співпраці 59 3.2.4. Тренінг "Психологічний тімбілдинг. Будуємо команду" 61 3.3. Засоби корекції психологічного клімату у колективі 62 РОЗДІЛ IV. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ CИТУАЦІЯХ 64 4.1. Методи та засоби психофізіологічного розвантаження як допоміжний процес в розробці ПЗ 64 4.2. Попередження аварій на виробництвах із застосуванням хлору 66 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 73 ДОДАТКИ 81uk_UA
dc.format.extent83-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectформування команди в ІТuk_UA
dc.subjectteam formation in ITuk_UA
dc.subjectпсихологічний кліматuk_UA
dc.subjectpsychological climateuk_UA
dc.subjectформальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectformal interactionuk_UA
dc.subjectнеформальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectinformal interactionuk_UA
dc.subjectмережевий аналіз,uk_UA
dc.subjectnetwork analysisuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectquestionnairesuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjectсоціометріяuk_UA
dc.subjectsociometryuk_UA
dc.titleПсихологічні засоби формування команди в ІТ компаніїuk_UA
dc.title.alternativePsychological means of team building in an IT companyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Боднарчук М.Б.uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc159.9uk_UA
dc.relation.references63. Базалійська, Н. П., & Гук, А. В. (2016). Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі підприємства. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, (21, Вип. 2), 56-60.uk_UA
dc.relation.references64. Бідяк О. Профілактика отруєння хлором. // Офіційний сайт управління держпраці в Тернопільській області. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://te.dsp.gov.ua/profilaktyka-otruyennya-hlorom/ (дата звернення: 15.10.2024)uk_UA
dc.relation.references65. Дослідження психологічного клімату в ІТ-компанії засобами мережевого аналізу / М.Б. Боднарчук, Х.І. Боднарчук, Б.В. Хоміцький // Матеріали ⅩⅡІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 11-12 грудня 2024 року. – Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. – с. 321. – (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk_UA
dc.relation.references66. Боднарчук Х. І. Мережева взаємодія в українських консалтинговій та продуктовій компаніях: кваліфікаційна робота бакалавра. Київ, 2023. 50 с. URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitstreams/1147af70-ae45-4b55-a30a-a91b4ee89906/content (дата звернення: 11.09.2024).uk_UA
dc.relation.references67. Гертер, Г., & Оттл, К. (2006). Работа в команде: практические рекомендации для успеха в группе: пер. с нем. Харьков: гуманитарный центр.uk_UA
dc.relation.references68. Горбунова, В. (2014). Психологія командотворення: ціннісно-рольовий підхід до формування та розвитку командuk_UA
dc.relation.references69. Державні санітарні правила і норми роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин МОЗ України від 10.12.1998 № 7. // Офіційний сайт Верховної Ради України. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0007282-98uk_UA
dc.relation.references70. Економіка праці та соціально-трудові відносини : підручник / [А. М. Колот, О. А. Грішнова, О. О. Герасименко та ін.] ; за наук. ред. А. М. Колота ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". – Київ : КНЕУ, 2009. – 711 с.uk_UA
dc.relation.references71. Зливков, В. Л., & Лукомська, С. О. (2019). Теорія та практика психологічних тренінгівuk_UA
dc.relation.references72. Карамушка, Л. М. (2022). Психологічні тренінги для підготовки менеджерів та персоналу освітніх організацій (реалізація технологічного підходу): Навч. посібникuk_UA
dc.relation.references73. Колот, А. М., Колот, А. М., Грішнова, О. А., Гришнова, Е. А., Герасименко, О. О., Герасименко, О. А., ... & Осовий, Г. В. (2009). Економіка праці та соціально-трудові відносини.uk_UA
dc.relation.references74. Муха, Р. А. (2017). Особливості мотивації роботи в команді. Проблеми системного підходу в економіці, (1), 94-98.uk_UA
dc.relation.references75. Огорілко І. М. Тренінг "Психологічний тімбілдинг. Будуємо команду". Всеосвіта. URL: https://vseosvita.ua/library/treninh-psykholohichnyi-timbildynh-buduiemo-komandu-591865.html (дата звернення: 19.10.2024).uk_UA
dc.relation.references76. Поліщук В. Знайдіть свій потенціал: Психологічні тренінги для саморозвитку. Академія Експерт. URL: https://academy-expert.com/uk/psykholohichni-treninhy-samorozvytku (дата звернення: 09.11.2024).uk_UA
dc.relation.references77. Сорока І. Позитивний соціально-психологічний клімат як засіб профілактики конфліктів у педагогічному колективі. Правничий вісник Університету КРОК. 2011. № 9. с. 150–154.uk_UA
dc.relation.references78. Стручок В.С. Навчальний посібник до написання розділу дипломного проекту та дипломної роботи ″Безпека в надзвичайних ситуаціях″ для студентів всіх спец. денної, заочної (дистанційної) та екстернатної форм навчання / В.С. Стручок, О.С. Стручок, Д.В. Мудра. - Тернопіль : ТНТУ, 2016. - 112 с.uk_UA
dc.relation.references79. Тарасовський Ю. Річний обсяг IT-експорту України у лютому скоротився на 5,3% – Forbes.ua. Forbes.ua | Бізнес, мільярдери, новини, фінанси, інвестиції, компанії. URL: https://forbes.ua/news/richniy-obsyag-it-eksportu-ukraini-u-lyutomu-skorotivsya-na-53-29032024-20228 (дата звернення: 02.11.2024).uk_UA
dc.relation.references80. Тест оцінки психологічного клімату у колективі. Всеосвіта. URL: https://vseosvita.ua/library/embed/0100anlx-a50b.docx.html (дата звернення: 17.10.2024).uk_UA
dc.relation.references81. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник / В.С. Стручок, – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2022. – 150 с.uk_UA
dc.relation.references82. Тренінг "Ефективна командна робота". Business Consulting "Booster Development". URL: https://blcoach.net/korporativnoe-obuchenie/trening/trening-efektivna-komandna-robota (дата звернення: 10.11.2024).uk_UA
dc.relation.references83. Юнг, Карл Ґустав // Філософський енциклопедичний словник / В. І. Шинкарук (гол. редкол.) та ін. – Київ: Інститут філософії імені Григорія Сковороди НАН України : Абрис, 2002. – с. 731. – 742 с.uk_UA
dc.relation.references84. Ярмаченко М.Д. Макаренко Антон Семенович // Енциклопедія освіти / гол. ред. Василь Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – с. 471 – 472.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Anderson, D. (2011). How to Lead by The Book: Proverbs, Parables, and Principles to Tackle Your Toughest Business Challenges. John Wiley & Sons.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Annual report of the Association "IT Ukraine" - Асоціація "IT Ukraine". Асоціація "IT Ukraine". URL: https://itukraine.org.ua/en/report/annual-report-of-the-association-it-ukraine/ (дата звернення: 02.11.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen3. Anteby, M., Chan, C. K., & DiBenigno, J. (2016). Three lenses on occupations and professions in organizations: Becoming, doing, and relating. Academy of Management Annals, 10(1), 183-244.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Belbin, R. M. (2010). Management teams. Routledge.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Belbin, R. M., & Brown, V. (2022). Team roles at work. Routledge.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Bhavya, R. N., & Satyavathi, R. (2017). Employee job satisfaction. International Journal of Engineering and Management Research (IJEMR), 7(5), 85-94.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Blau, P. M. (1964). Justice in social exchange. Sociological inquiry, 34(2), 193-206.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Bonacich, P. (1987). Communication networks and collective action. Social Networks, 9(4), 389-396.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Brass, D. J. (1984). Being in the right place: A structural analysis of individual influence in an organization. Administrative science quarterly, 518-539.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Brass, D. J. (1985). Men's and women's networks: A study of interaction patterns and influence in an organization. Academy of Management journal, 28(2), 327-343.uk_UA
dc.relation.referencesen11. Burt, R. S. (1992). Toward a structural theory of action (Vol. 10). New York: Academic Press.uk_UA
dc.relation.referencesen12. Burt, R. S. (1995). Structural holes: The social structure of competition. Harvard university press.uk_UA
dc.relation.referencesen13. Burt, R. S. (2005). Brokerage and closure: An introduction to social capital. OUP Oxforduk_UA
dc.relation.referencesen14. Carneiro, L. L., & Bastos, A. V. B. (2023). Well-being at work scale (WBWS): Gathering empirical evidence from different interpretation strategies. Quaderns de Psicología, 25(1), 3.uk_UA
dc.relation.referencesen15. Chiocchio, F., Kelloway, E. K., & Hobbs, B. (Eds.). (2015). The psychology and management of project teams. Oxford University Press.uk_UA
dc.relation.referencesen16. Cross, R., Borgatti, S. P., & Parker, A. (2002). Making invisible work visible: Using social network analysis to support strategic collaboration. California management review, 44(2), 25-46.uk_UA
dc.relation.referencesen17. Cross, R., Parise, S., & Weiss, L. M. (2007). The role of networks in organizational change. The McKinsey Quarterly, 3, 28-41.uk_UA
dc.relation.referencesen18. de Amorim-Ribeiro, E. M. B., Carneiro, L. L., Martins, L. F., & Cunha, R. C. D. S. (2022). Evaluation Tools of Social Support at Work and Contributions of Social Network Analysis. Assessing Organizational Behaviors: A Critical Analysis of Measuring Instruments, 223-241.uk_UA
dc.relation.referencesen19. Deverell, E., & Olsson, E. K. (2010). Organizational culture effects on strategy and adaptability in crisis management. Risk Management, 12(2), 116-134.uk_UA
dc.relation.referencesen20. DOU. Топ-50 ІТ-компаній України, літо 2022: кількість спеціалістів зменшилася на 3%, а у "великої п’ятірки" оновився склад. https://dou.ua/. URL: https://dou.ua/lenta/articles/top-50-summer-2022/ (дата звернення: 14.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen21. Dreher, G. F., & Cox Jr, T. H. (2000). Labor market mobility and cash compensation: The moderating effects of race and gender. Academy of Management journal, 43(5), 890-900.uk_UA
dc.relation.referencesen22. Dutta, B., & Mutuswami, S. (1997). Stable networks. Journal of economic theory, 76(2), 322-344.uk_UA
dc.relation.referencesen23. Fagenson, E. A. (1989). The mentor advantage: perceived career/job experiences of protégés versus non‐protégés. Journal of organizational behavior, 10(4), 309-320.uk_UA
dc.relation.referencesen24. Fiedler, F.E. (1958) Leader Attitudes and Group Effectiveness, Urbana, IL: University of Illinois Pressuk_UA
dc.relation.referencesen25. Forret, M. L., & Dougherty, T. W. (2004). Networking behaviors and career outcomes: differences for men and women. Journal of Organizational Behavior: The International Journal of Industrial, Occupational and Organizational Psychology and Behavior, 25(3), 419-437.uk_UA
dc.relation.referencesen26. Freud, S., & Strachey, J. (2024). Group Psychology and the Analysis of the Ego: [Illustrated & Psychology Glossary & Index Added Inside]. E-Kitap Projesi & Cheapest Books.uk_UA
dc.relation.referencesen27. Fryczyńska, M. (2021). Organizational Networks and Networking Competence: Contemporary Challenges in Management and Employment. Routledge.uk_UA
dc.relation.referencesen28. Gibson, C. B., Huang, L., Kirkman, B. L., & Shapiro, D. L. (2014). Where global and virtual meet: The value of examining the intersection of these elements in twenty-first-century teams. Annu. Rev. Organ. Psychol. Organ. Behav., 1(1), 217-244uk_UA
dc.relation.referencesen29. Gould, S., & Penley, L. E. (1984). Career strategies and salary progression: A study of their relationships in a municipal bureaucracy. Organizational Behavior and Human Performance, 34(2), 244-265uk_UA
dc.relation.referencesen30. Granovetter, M. (2018). Getting a job: A study of contacts and careers. University of Chicago pressuk_UA
dc.relation.referencesen31. Granovetter, M. S. (1973). The strength of weak ties. American journal of sociology, 78(6), 1360-1380.uk_UA
dc.relation.referencesen32. Hale, Ann E. (1985) Conducting Clinical Sociometric Explorations: A Manual. Roanoke, Virginia: Royal Publishing Companyuk_UA
dc.relation.referencesen33. Herzberg, F. (2008). One more time: How do you motivate employees?. Harvard Business Review Press.uk_UA
dc.relation.referencesen34. Hetty van Emmerik, I. J., Euwema, M. C., Geschiere, M., & Schouten, M. F. (2006). Networking your way through the organization: Gender differences in the relationship between network participation and career satisfaction. Women in Management Review, 21(1), 54-66.uk_UA
dc.relation.referencesen35. Hoffman, Chris, Wilcox, L., Gomez, E. & Hollander, C. (1992). Sociometric Applications in a Corporate Environment, Journal of Group Psychotherapy, Psychodrama Sociometry, 45, 3–16.uk_UA
dc.relation.referencesen36. Huning, T. M., Bryant, P. C., & Holt, M. K. (2015). Informal Social Networks in Organizations: Propositions Regarding Their Role In Organizational Behavior Outcomes.". Academy of Strategic Management Journal, 14(1), 20-29.uk_UA
dc.relation.referencesen37. Ibarra, H., & Hunter, M. (2007). How leaders create and use networks. Growth, 35(1), 101-103.uk_UA
dc.relation.referencesen38. Inkson, K., & Arthur, M. B. (2001). How to be a successful career capitalist. Organizational dynamics.uk_UA
dc.relation.referencesen39. Jacobson, K. J., Hood, J. N., & Van Buren III, H. J. (2014). Beyond (but including) the CEO: Diffusing corporate social responsibility throughout the organization through social networks. Business and Society Review, 119(3), 337-358.uk_UA
dc.relation.referencesen40. Katzenbach, J., & Smith, D. (1992). The wisdom of teams: Creating the high-performance organization. Harvard Business Press.uk_UA
dc.relation.referencesen41. Kelly, G. A. (1955). The psychology of personal constructs. Volume 1: A theory of personality. WW Norton and Company.uk_UA
dc.relation.referencesen42. Kilduff, M., & Tsai, W. (2003). Social networks and organizations. Sage.uk_UA
dc.relation.referencesen43. Landis, B. (2016). Personality and social networks in organizations: A review and future directions. Journal of Organizational Behavior, 37, S107-S121uk_UA
dc.relation.referencesen44. Lewin, K. (1948). Resolving social conflicts: Selected papers on group dynamics.uk_UA
dc.relation.referencesen45. Macintosh, G., & Krush, M. (2017). Networking behavior and sales performance: Examining potential gender differences. Journal of Marketing Theory and Practice, 25(2), 160-170.uk_UA
dc.relation.referencesen46. Mayo Elton. The Human Problems of an Industrial Civilization. New York: The Macmillan Company, 1933. 194 p.uk_UA
dc.relation.referencesen47. McCallum Y., Forret S., L., M., & Wolff, H. G. (2014). Internal and external networking behavior: An investigation of relationships with affective, continuance, and normative commitment. Career Development International, 19(5), 595-614.uk_UA
dc.relation.referencesen48. Michael, J., & Yukl, G. (1993). Managerial level and subunit function as determinants of networking behavior in organizations. Group & organization management, 18(3), 328-351.uk_UA
dc.relation.referencesen49. Moreno, J. L. (1953). Who shall survive?. Journal of Psychodrama, Sociometry, and Group Psychotherapy, 6(1-2), 118-118.uk_UA
dc.relation.referencesen50. Moreno, Jacob Levy (1960). The Sociometry Reader. Glencoe, Illinois: The Free Press.uk_UA
dc.relation.referencesen51. Orpen, C. (1996). Dependency as a moderator of the effects of networking behavior on managerial career success. The Journal of Psychology, 130(3), 245-248.uk_UA
dc.relation.referencesen52. Podolny, J. M., & Baron, J. N. (1997). Resources and relationships: Social networks and mobility in the workplace. American sociological review, 673-693.uk_UA
dc.relation.referencesen53. Ragins, B. R. (1989). Barriers to mentoring: The female manager's dilemma. Human relations, 42(1), 1-22.uk_UA
dc.relation.referencesen54. Rensis Likert Summary. www.BookRags.com. URL: https://www.bookrags.com/biography/rensis-likert-soc/#gsc.tab=0 (дата звернення: 15.10.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen55. Seibert, S. E., Kraimer, M. L., & Liden, R. C. (2001). A social capital theory of career success. Academy of management journal, 44(2), 219-237.uk_UA
dc.relation.referencesen56. Team Building Ігри На Українській Мові: Зміцнюйте Співпрацю. Project AVATAR. URL: https://projectavatar.fun/ua/team-building-igru/ (дата звернення: 10.10.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen57. The Society for Human Resource Management. (n.d.). Employee Job Satisfaction and Engagement. Behavioural competenciesuk_UA
dc.relation.referencesen58. Tuckman, B. W. (2001). Developmental sequence in small groups. Group Facilitation, (3), 66.uk_UA
dc.relation.referencesen59. Van Ments, M. (1999). The effective use of role-play: Practical techniques for improving learning. Kogan Page Publishersuk_UA
dc.relation.referencesen60. Vitali, S., Glattfelder, J. B., & Battiston, S. (2011). The network of global corporate control. PloS one, 6(10), e25995.uk_UA
dc.relation.referencesen61. Wellington, S., & Spence, B. (2001). Be your own mentor: Strategies from top women on the secrets of success. Random Houseuk_UA
dc.relation.referencesen62. Wolff, H. G., & Moser, K. (2009). Effects of networking on career success: a longitudinal study. Journal of applied psychology, 94(1), 196.uk_UA
dc.identifier.citationenBodnarchuk M.B. Psychological means of forming a team in an IT company: qualifying work for obtaining a master's degree: spec. 053 - psychology / sciences. driver AND. M. black Ternopil: Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, 2024. 83 puk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Показва се в Колекции:053 — психологія

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Магістерська робота Боднарчук М.Б..docx989,27 kBMicrosoft Word XMLИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти