Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47228
Título: Розроблення та обґрунтування стратегії маркетингу на зовнішньому ринку
Outros títulos: Research on the telecommunications market and development of marketing support for the development strategy of an enterprise in the industry
Authors: Чубак, Богдан Богданович
Chubak, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Чубак Б. Б. Розроблення та обґрунтування стратегії маркетингу на зовнішньому ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. І. Л. Піняк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 106 с.
Data de edición: 8-Jan-2025
Submitted date: 27-Dec-2024
Date of entry: 7-Jan-2025
Editor: ТНТУ ім. І.Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя
Supervisor: Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
Committee members: Радинський, Сергій Віталійович
Radynskyy, Serghiy
UDC: 339.13
Palabras chave: 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія
збутова діяльність
канали розподілу
просування
стимулювання
міжнародний ринок
marketing
strategy
sales activities
distribution channels
promotion
incentives
international market
Page range: 106
Resumo: Чубак Б. Розроблення та обґрунтування стратегії маркетингу на зовнішньому ринку. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії маркетингу на зовнішньому ринку. Представлено підхід до розробки актуальної маркетингової стратегії стимулювання продажів та просування продукції ТОВ «Шредер», які забезпечують у нових умовах господарювання переорієнтацію підприємства на використання найефективніших маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки. Робота пройшла апробацію на ТОВ «Шредер», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Chubak B. Development and substantiation of marketing strategy in the foreign market. – Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» - Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. Recommendations for improving the marketing strategy in the foreign market are developed. An approach to the development of an up-to-date marketing strategy for stimulating sales and promoting the products of Schroeder LLC is presented, which ensures the reorientation of the enterprise to the use of the most effective marketing strategies for penetrating foreign markets in the new economic conditions. The work was tested at Schroeder LLC, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.
Descrición: Мета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка рекомендацій щодо формування ефективного комплексу маркетингових стратегій стимулювання продажів та просування продукції ТОВ «Шредер» на зовнішньому ринку та виявлення напрямів їх посилення. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: – охарактеризовано суть, цілі та види маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки; 8 – визначено основні напрями стимулювання та просування продукції підприємства на зовнішньому ринку в сучасних умовах; – проведено аналіз маркетингових аспектів діяльності підприємства ТОВ «Шредер»; – здійснено SWOT-аналіз для формування стратегічних напрямків розвитку ТОВ «Шредер» – проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього світлотехнічного ринку підприємства; – представлено підхід до розробки актуальної маркетингової стратегії стимулювання продажів та просування продукції ТОВ «Шредер», які забезпечують у нових умовах господарювання переорієнтацію підприємства на використання найефективніших маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки; – розроблено рекомендації щодо удосконалення стимулювання продажів та просування товарів на зовнішньому ринку у межах нової стратегії. Об'єкт дослідження – міжнародний світлотехнічний ринок в умовах глобалізації. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти адаптації маркетингової стратегії стимулювання продажів та просування продукції підприємства ТОВ «Шредер» на зовнішні ринки до умов середовища.
Content: ЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР...5 ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ ...10 1.1. Сутність, цілі і види стратегій виходу на зовнішній ринок ...10 1.2. Основні напрями стимулювання та просування продукції на зовнішньому ринку в сучасних умовах ...17 Висновки до розділу 1 ...24 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ВНУТРІШНЬОГО І ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ШРЕДЕР»...25 2.1. Аналіз маркетингових аспектів діяльності підприємства... 25 2.2. SWOT-аналіз для формування стратегічних напрямків розвитку ТОВ «Шредер»...38 2.3.Аналіз внутрішнього та зовнішнього світлотехнічного ринку підприємства…46 Висновки до розділу 2 ...55 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ З МЕТОЮ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ТА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ШРЕДЕР» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ...57 3.1 Алгоритм розробки стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «Шредер» на зовнішньому ринку ...57 3.2 Розробка рекомендацій щодо удосконалення стимулювання продажів та просування товарів на зовнішньому ринку у межах нової стратегії...78 Висновки до розділу 3 ...86 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...87 Висновки до розділу 4...90 ВИСНОВКИ...92 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...99
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47228
Copyright owner: © Чубак Богдан Богданович, 2024
References (Ukraine): 1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17
4. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.
5. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.
6. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001
7. Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька. Роль стимулювання збуту в маркетинговій стратегії підприємства// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С.70-71.
8. Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька. Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулювання // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 23-24
9. Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316- 324.
10. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Соціально-компетентне управління та безпека підприємницьких структур в умовах воєнної економіки». - 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна), м. Подгайська (Словацька Республіка) . – С. 17-18.
11. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.25-26.
12. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
13. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейдмаркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.
14. Бурліцька О. П. Стратегічна важливість динамічного ціноутворення в торгових мережах // Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576. URL: https://sci-conf.com.ua/viimizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-global-science-prospects-andinnovations-1-3-03-2024-liverpul-velikobritaniya-arhiv/
15. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15
16. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.
17. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.
18. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.
19. Бурліцька О. П. Особливість методичного підходу до визначення цілей маркетингового ціноутворення / О. П. Бурліцька / ICI World of journals // Central Europian Journal for Science and Research “Středoevropský věstník pro vědu а výzkum” Vol. (10), 2022.- Praha , Publising house Education and Science. – P. 1- 6.
20. Бурліцька О. П. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В. А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2023.- 495 с.]. - С.6-32. (1др. арк.)
21. Бурліцька Оксана. Сутність та особливості впровадження тактичного напряму цінової політики підприємства// Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного, нормативноправового потенціалу України та її регіонів в умовах воєнного стану». – 10 квітня 2023 року, м. Луцьк (Україна) . – С. 105-108.
22. Бурліцька Оксана. Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствах // Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку». – 26 травня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.23-24.
23. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., 102 проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. - С. 463-475. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506
24. Бурліцька О. П. Шоломейчук С. А. Особистий гудвіл підприємця як нематеріальний актив в системі маркетингу // Topical aspects of modern scientific research. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2024. Pp. 458-462. URL: https://sciconf.com.ua/viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-topical-aspects-ofmodern-scientific-research-18-20-04-2024-tokio-yaponiya-arhiv/.
25. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33
26. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.
27. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 36-37.
28. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 80-81.
29. Квасова Л.С., Курбацька Л. М., Лозовий Д. В. Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2023. № 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847
30. Красовська О.Ю. Основи формування міжнародного маркетингу у підприємницькій діяльності вітчизняних фірм на зовнішніх ринках. Наукові 103 праці МАУП. 2021. №4(63). С. 54-59. URL: https://journals.maup.com.ua/index.php/economics/article/view/1208
31. Краузе О. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Ольга Краузе, Ірина Піняк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 586-593. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdf
32. Краузе О. І. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Любомирівна Піняк, Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 28–37. — (Економіка)
33. Краузе О. CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю / О. Краузе, І. Піняк, С. Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 77. — № 4. — С. 94–102.
34. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — № 3. — С. 81–90.
35. Ковальчук С.В. Актуальні проблеми застосування маркетингменеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Вісник Хмельницького національного університету 2014, № 5, Т. 2. С. 179-186. URL: https://elar.khmnu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/295e062c-1e38-4b4f-91a9- 59bce4bc1219/content
36. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМБУКС, 2018. 208 с.
37. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: https://mdtopu.com.ua/index.php/mdt
38. Журнал «Маркетинг в Україні» URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php
39. Маркетинг очима світил науки : веб-сайт. URL : http://bredmarketing.bigmir.net.
40. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/
41. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. URL : http://4p.net.ua.
42. Нормативно-правова база України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/
43. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140
44. Оксана Бурліцька. Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажах// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернетконференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 14- 15.
45. Оксана Бурліцька. Соціально-етичний маркетинг в торгівлі // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 19-20.
46. Педан М.Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 2. С. 192–195.
47. Рожко Н.Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейдмаркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.211-221.
48. С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95.
49. Шведа Н. М., Шпилик С. В., Піняк І. Л. Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України. Бізнес Інформ. 2020. №11. C. 43–48.
50. Шоломейчук Сергій, Бурліцька Оксана. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнеспроцесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.
51. Шоломейчук С. А. Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.106-107.
52. Сергій Шоломейчук. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 114-115.
3. Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес-Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.
54. Чубак Богдан, Піняк Ірина. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 55-56.
55. Чубак Богдан, Піняк Ірина. Розробка маркетингової стратегії підприємства// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- 106 конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 96-97.
56. Українська асоціація маркетингу: веб-сайт. URL: http://www.uam.in.ua/ukr/about/
57. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.
58. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises// Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589.
59. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Tools to stimulate sales through merchandising: visible merchandising // Budget, finance, economy and management: the latest trends in business and startup development: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 330 р., Р. 229-239. URL: https://isg-konf.com/budget-finance-economy-andmanagement-the-latest-trends-in-business-and-startup-development/.
60. Kautsar Melandi, Irfan, B. Arief (2023). Design digital marketing strategy on travelism using digital marketing canvas. Jurnal Ekonomi, 1697–1705.
61. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.
62. Subrahmanian Muthuraman(2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023, 869–874.
Content type: Master Thesis
Aparece nas Coleccións075 — маркетинг

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
КРМ_Чубак.pdf1,68 MBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas