Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.advisorPiniak, Iryna-
dc.contributor.authorЧубак, Богдан Богданович-
dc.contributor.authorChubak, Bohdan-
dc.date.accessioned2025-01-07T22:11:49Z-
dc.date.available2025-01-07T22:11:49Z-
dc.date.issued2025-01-08-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationЧубак Б. Б. Розроблення та обґрунтування стратегії маркетингу на зовнішньому ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. І. Л. Піняк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 106 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47228-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка рекомендацій щодо формування ефективного комплексу маркетингових стратегій стимулювання продажів та просування продукції ТОВ «Шредер» на зовнішньому ринку та виявлення напрямів їх посилення. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: – охарактеризовано суть, цілі та види маркетингових стратегій проникнення підприємства на зовнішні ринки; 8 – визначено основні напрями стимулювання та просування продукції підприємства на зовнішньому ринку в сучасних умовах; – проведено аналіз маркетингових аспектів діяльності підприємства ТОВ «Шредер»; – здійснено SWOT-аналіз для формування стратегічних напрямків розвитку ТОВ «Шредер» – проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього світлотехнічного ринку підприємства; – представлено підхід до розробки актуальної маркетингової стратегії стимулювання продажів та просування продукції ТОВ «Шредер», які забезпечують у нових умовах господарювання переорієнтацію підприємства на використання найефективніших маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки; – розроблено рекомендації щодо удосконалення стимулювання продажів та просування товарів на зовнішньому ринку у межах нової стратегії. Об'єкт дослідження – міжнародний світлотехнічний ринок в умовах глобалізації. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти адаптації маркетингової стратегії стимулювання продажів та просування продукції підприємства ТОВ «Шредер» на зовнішні ринки до умов середовища.uk_UA
dc.description.abstractЧубак Б. Розроблення та обґрунтування стратегії маркетингу на зовнішньому ринку. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії маркетингу на зовнішньому ринку. Представлено підхід до розробки актуальної маркетингової стратегії стимулювання продажів та просування продукції ТОВ «Шредер», які забезпечують у нових умовах господарювання переорієнтацію підприємства на використання найефективніших маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки. Робота пройшла апробацію на ТОВ «Шредер», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.abstractChubak B. Development and substantiation of marketing strategy in the foreign market. – Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» - Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. Recommendations for improving the marketing strategy in the foreign market are developed. An approach to the development of an up-to-date marketing strategy for stimulating sales and promoting the products of Schroeder LLC is presented, which ensures the reorientation of the enterprise to the use of the most effective marketing strategies for penetrating foreign markets in the new economic conditions. The work was tested at Schroeder LLC, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР...5 ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ ...10 1.1. Сутність, цілі і види стратегій виходу на зовнішній ринок ...10 1.2. Основні напрями стимулювання та просування продукції на зовнішньому ринку в сучасних умовах ...17 Висновки до розділу 1 ...24 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ВНУТРІШНЬОГО І ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ШРЕДЕР»...25 2.1. Аналіз маркетингових аспектів діяльності підприємства... 25 2.2. SWOT-аналіз для формування стратегічних напрямків розвитку ТОВ «Шредер»...38 2.3.Аналіз внутрішнього та зовнішнього світлотехнічного ринку підприємства…46 Висновки до розділу 2 ...55 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ З МЕТОЮ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ТА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ШРЕДЕР» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ...57 3.1 Алгоритм розробки стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «Шредер» на зовнішньому ринку ...57 3.2 Розробка рекомендацій щодо удосконалення стимулювання продажів та просування товарів на зовнішньому ринку у межах нової стратегії...78 Висновки до розділу 3 ...86 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...87 Висновки до розділу 4...90 ВИСНОВКИ...92 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...99uk_UA
dc.format.extent106-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectsales activitiesuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectincentivesuk_UA
dc.subjectinternational marketuk_UA
dc.titleРозроблення та обґрунтування стратегії маркетингу на зовнішньому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeResearch on the telecommunications market and development of marketing support for the development strategy of an enterprise in the industryuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Чубак Богдан Богданович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberРадинський, Сергій Віталійович-
dc.contributor.committeeMemberRadynskyy, Serghiy-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references5. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.uk_UA
dc.relation.references6. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001uk_UA
dc.relation.references7. Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька. Роль стимулювання збуту в маркетинговій стратегії підприємства// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С.70-71.uk_UA
dc.relation.references8. Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька. Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулювання // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 23-24uk_UA
dc.relation.references9. Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316- 324.uk_UA
dc.relation.references10. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Соціально-компетентне управління та безпека підприємницьких структур в умовах воєнної економіки». - 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна), м. Подгайська (Словацька Республіка) . – С. 17-18.uk_UA
dc.relation.references11. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.25-26.uk_UA
dc.relation.references12. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references13. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейдмаркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references14. Бурліцька О. П. Стратегічна важливість динамічного ціноутворення в торгових мережах // Global science: prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2024. Pp. 571-576. URL: https://sci-conf.com.ua/viimizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-global-science-prospects-andinnovations-1-3-03-2024-liverpul-velikobritaniya-arhiv/uk_UA
dc.relation.references15. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15uk_UA
dc.relation.references16. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.uk_UA
dc.relation.references17. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька О. П. Особливість методичного підходу до визначення цілей маркетингового ціноутворення / О. П. Бурліцька / ICI World of journals // Central Europian Journal for Science and Research “Středoevropský věstník pro vědu а výzkum” Vol. (10), 2022.- Praha , Publising house Education and Science. – P. 1- 6.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька О. П. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В. А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2023.- 495 с.]. - С.6-32. (1др. арк.)uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька Оксана. Сутність та особливості впровадження тактичного напряму цінової політики підприємства// Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного, нормативноправового потенціалу України та її регіонів в умовах воєнного стану». – 10 квітня 2023 року, м. Луцьк (Україна) . – С. 105-108.uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька Оксана. Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствах // Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку». – 26 травня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.23-24.uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., 102 проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. - С. 463-475. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references24. Бурліцька О. П. Шоломейчук С. А. Особистий гудвіл підприємця як нематеріальний актив в системі маркетингу // Topical aspects of modern scientific research. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2024. Pp. 458-462. URL: https://sciconf.com.ua/viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-topical-aspects-ofmodern-scientific-research-18-20-04-2024-tokio-yaponiya-arhiv/.uk_UA
dc.relation.references25. Гаврилюк І., Булик O. Формування маркетингової стратегії підприємств при виході на зовнішній ринок. Приазовський економічний вісник. 2023. Випуск 3 (35). С. 28-33uk_UA
dc.relation.references26. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.uk_UA
dc.relation.references27. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 36-37.uk_UA
dc.relation.references28. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 80-81.uk_UA
dc.relation.references29. Квасова Л.С., Курбацька Л. М., Лозовий Д. В. Формування маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2023. № 55. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2926/2847uk_UA
dc.relation.references30. Красовська О.Ю. Основи формування міжнародного маркетингу у підприємницькій діяльності вітчизняних фірм на зовнішніх ринках. Наукові 103 праці МАУП. 2021. №4(63). С. 54-59. URL: https://journals.maup.com.ua/index.php/economics/article/view/1208uk_UA
dc.relation.references31. Краузе О. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу [Електронний ресурс] / Ольга Краузе, Ірина Піняк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 586-593. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references32. Краузе О. І. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Любомирівна Піняк, Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 28–37. — (Економіка)uk_UA
dc.relation.references33. Краузе О. CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю / О. Краузе, І. Піняк, С. Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 77. — № 4. — С. 94–102.uk_UA
dc.relation.references34. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — № 3. — С. 81–90.uk_UA
dc.relation.references35. Ковальчук С.В. Актуальні проблеми застосування маркетингменеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Вісник Хмельницького національного університету 2014, № 5, Т. 2. С. 179-186. URL: https://elar.khmnu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/295e062c-1e38-4b4f-91a9- 59bce4bc1219/contentuk_UA
dc.relation.references36. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМБУКС, 2018. 208 с.uk_UA
dc.relation.references37. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: https://mdtopu.com.ua/index.php/mdtuk_UA
dc.relation.references38. Журнал «Маркетинг в Україні» URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.phpuk_UA
dc.relation.references39. Маркетинг очима світил науки : веб-сайт. URL : http://bredmarketing.bigmir.net.uk_UA
dc.relation.references40. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references41. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. URL : http://4p.net.ua.uk_UA
dc.relation.references42. Нормативно-правова база України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references43. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140uk_UA
dc.relation.references44. Оксана Бурліцька. Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажах// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернетконференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 14- 15.uk_UA
dc.relation.references45. Оксана Бурліцька. Соціально-етичний маркетинг в торгівлі // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 19-20.uk_UA
dc.relation.references46. Педан М.Л. Основи стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 2. С. 192–195.uk_UA
dc.relation.references47. Рожко Н.Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейдмаркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.211-221.uk_UA
dc.relation.references48. С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95.uk_UA
dc.relation.references49. Шведа Н. М., Шпилик С. В., Піняк І. Л. Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України. Бізнес Інформ. 2020. №11. C. 43–48.uk_UA
dc.relation.references50. Шоломейчук Сергій, Бурліцька Оксана. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнеспроцесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.uk_UA
dc.relation.references51. Шоломейчук С. А. Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.106-107.uk_UA
dc.relation.references52. Сергій Шоломейчук. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 114-115.uk_UA
dc.relation.references3. Шталь Т.В., Козуб В.О., Нахметов А.Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес-Інформ. 2018. № 1. С. 345–351.uk_UA
dc.relation.references54. Чубак Богдан, Піняк Ірина. Формування маркетингової стратегії на зовнішньому ринку// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 55-56.uk_UA
dc.relation.references55. Чубак Богдан, Піняк Ірина. Розробка маркетингової стратегії підприємства// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- 106 конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науковотехнічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 96-97.uk_UA
dc.relation.references56. Українська асоціація маркетингу: веб-сайт. URL: http://www.uam.in.ua/ukr/about/uk_UA
dc.relation.references57. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references58. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises// Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589.uk_UA
dc.relation.references59. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Tools to stimulate sales through merchandising: visible merchandising // Budget, finance, economy and management: the latest trends in business and startup development: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 330 р., Р. 229-239. URL: https://isg-konf.com/budget-finance-economy-andmanagement-the-latest-trends-in-business-and-startup-development/.uk_UA
dc.relation.references60. Kautsar Melandi, Irfan, B. Arief (2023). Design digital marketing strategy on travelism using digital marketing canvas. Jurnal Ekonomi, 1697–1705.uk_UA
dc.relation.references61. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.relation.references62. Subrahmanian Muthuraman(2023). Rejuvenate the Digital Marketing Strategies. International Journal of Research and Innovation in Social Science, International Journal of Research and Innovation in Social Science (IJRISS), vol. 7(6)-2023, 869–874.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Чубак.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора