Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47164
Заглавие: Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПрАТ «ТерА»
Други Заглавия: Research on the organization of marketing activities at the enterprise, on the example of PrJSC "TerA"
Автори: Бурда, Ольга Володимирівна
Burda, Olga
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурда О. В. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПрАТ «ТерА» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.
Дата на Публикуване: 24-Дек-2024
Date of entry: 4-Яну-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Zyailik, Mariia
Committee members: Малюта, Людмила Ярославівна
Malyuta, Lyudmila
UDC: 339.138
Ключови Думи: маркетинг
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
стимулювання збуту
логістика
маркетингові комунікації
marketing
marketing activity
marketing complex
sales promotion
logistics
marketing communications
Резюме: Предметом дослідження: організація маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження: маркетингова діяльність ПрАТ «ТерА». Метою роботи є дослідження організації маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Методи дослідження: табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Результати дослідження будуть впроваджені в діяльності ПрАТ «ТерА».
The subject of the study: the organization of marketing activities of the enterprise under study. The object of the study: marketing activity of PrJSC "TerA". The purpose of the work is to research the organization of marketing activities of the enterprise under study. Research methods: tabular, graphic, generalization, statistical research. The results will be implemented in the activities of PrJSC TerA.
Описание: Обґрунтовано концепцію маркетингової діяльності кондитерської фабрики, розроблено SWOT- аналіз, розглянуто комлекс маркетингу, зокрема товарна, цінова, збутова та комунікаційні політики а також розроблені пропозиції по їх удосконаленню.
The concept of the confectionery factory's marketing activity was substantiated, a SWOT analysis was developed, the marketing complex was considered, in particular product, price, sales and communication policies, as well as proposals for their improvement were developed.
Content: Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації маркетингової діяльності 1.1 Сутність маркетингової діяльності та її значення для підприємства 1.2 Принципи та функції маркетингу в сучасному бізнесі 1.3 Маркетингова система підприємства в кондитерській галузі Розділ 2 Аналіз організації процесу маркетингової діяльності на підприємстві 2.1 Загальна характеристика фінансово - господарської діяльності ПрАТ «ТерА» 2.2 Визначення ефективності структури відділу маркетингу на підприємстві 2.3 Аналіз діючого комплексу маркетингу кондитерської фабрики Розділ 3 Вдосконалення організації процесу маркетингової діяльності на ПрАТ «ТерА» 3.1 Шляхи покращення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства 3.2 Розробка заходів по реорганізації логістичної системи ПрАТ «ТерА» 3.3 Вдосконалення організації маркетингової діяльності на кондитерській фабриці Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Порядок одержання й зберігання продуктів і промислових товарів, захист від радіоактивного, хімічного і бактеріологічного забруднення 4.2 Основні напрями забезпечення пожежної безпеки на складах Висновки та пропозиції Бібліографія Додатки
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47164
Copyright owner: © Бурда Ольга Володимирівна, 2024
References (Ukraine): 1. Офіційний сайт ПрАТ «ТерА» URL: https://rud.ua/company/about/ (дата звернення: 03.10.2024).
2. Офіційний сайт кондитерської фабрики ПрАТ«ТерА». URL: https://rud.com.ua/ (дата звернення: 03.10.2024).
3. Бізнес-план ПрАТ «ТерА».
4. Офіційний сайт: Tera: кондитерська фабрика [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tera.ua/.
5. Річна інформація емітента цінних паперів за 2020-2022 рр. (ПрАТ «ТерА»).
6. Статут ПрАТ «ТерА».
7. Комплекс маркетингу: сучасні концепції. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/13305.pdf (дата звернення: 29.09.2024).
8. Гребра В.Д. Основи економіки, менеджменту та маркетингу: навч.посіб, Київ: Ліра-К, 2020. 224 с
9. Зяйлик М., Вівчар О. «Динаміка складових інноваційного маркетингу».[Електроннипй ресурс] Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип.2(25). С. 281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.
10. Жосан Г. Стан розвитку діджиталізації в Україні. Економічний аналіз. 2020. Том 30. № 1. Частина 2. С. 44–52.
11. Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди Інтернет–маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України: наук. журн. Засновник Терноп. нац. економ. ун–т ; гол. ред. Є. П. Качан. Тернопіль: Економічна думка, 2019. Вип. 24 . С. 75–85.
12. Зяйлик М.Ф., Юрик Н.Є. «Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств». Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні аспекти ресурсовикористання» пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченька Миколи Григоровича. 27 березня 2015р., Тернопіль, Україна, с.101-102.
13. Зяйлик М., Горин Р. «Маркетинг на ринку інтелектуального продукту». Розвиток соціально-еконоічних систем в геоекономічному просторі: збірник тез доповідей IY Міжнародної науково-практичної конференції. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2024. 136 с.
Воронко О.С. Особливості SWOT-аналізу в управлінні підприємством.Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 11-12 травня 2020 р.(ТНТУ ім. І.Пулюя, м. Тернопіль). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2020. С.57-58.
Богашко О. Л. Ситуаційний підхід – сучасна концепція менеджменту. Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених (м. Івано-Франківськ, 26-27 жовтня 2022 р.). Івано-Франківськ: ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, 2022. С. 165-167.
Аніщенко В. О. Сучасні методичні засади формування стратегічного менеджменту в Україні. Екологічний менеджмент: збірник наук. праць. К.: МАУП. 2021. С. 31-34.
17. Білоус В. Маркетингова стратегія: основи побудови та реалізації. Київ: КНЕУ, 2016.
18. Боковець В. В. Методичні підходи діагностики підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2022. № 2. С. 14-19.
Балабанова Л. В., Виноградова О. В. Маркетингова стратегія підприємства як інструмент досягнення конкурентних переваг. Економіка та управління. 2020. № 12 (374). С. 76-81.
Білоусько Н. Л. Вплив забезпеченості основними засобами на економічну ефективність підприємства. Економіка & держава. 2021. № 4. С. 84-87.
21. Бондаренко С.М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 15. Ч. 1. С. 42-45.
22. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u- food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv.
23. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку. Економіка АПК. 2018. № 11 С. 29-43.
24. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку. Галицький економічний вісник. 2019 № 3 (58). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu.
25. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz- ukrainskogo-rynka-konfet.html.
26. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльностіпідприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
27. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pidru4niki.com/1609120941970/menedzhment/konkurentospromozhnist_konkurentni_perevagi_firmi.
28. Тоболін О. Аналіз ринку кондитерських виробів України: тенденції [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/analiz-rynka-konditerskikh- izdeliy-ukrainy-tendentsii.html.
29. Тоболін О. Аналіз ринку борошняних кондитерських виробів України з 2016р. [Електронний ресурс]. Режим доступу:https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/analiz_runka_muchnyh_konditerskih_izdeliy_2016.html.
30. Топ-експортери кондитерських виробів України [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.epravda.com.ua/news/2019/04/2/646646/
Трофименко О.О. Економіко-організаційні засади розвитку підприємств кондитерського ринку України. Сучасні проблеми економіки і підприємництво. 2019. Вип. 24. С. 165-171.
32. Шаповал А.С. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства. Економіка та управління підприємствами. 2020. Вип. 43. С. 307-312.
33. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2017. Том 53. № 2. С. 89-102.
34. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196
35. Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2. С. 212–223.
36. Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. №4(37). 2012. С. 88-95.
Content type: Master Thesis
Показва се в Колекции:073 — менеджмент

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Бурда О. до друку (1) (1).pdf1,54 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Admin Tools