Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47164
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.advisorZyailik, Mariia-
dc.contributor.authorБурда, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorBurda, Olga-
dc.date.accessioned2025-01-04T09:49:02Z-
dc.date.available2025-01-04T09:49:02Z-
dc.date.issued2024-12-24-
dc.identifier.citationБурда О. В. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПрАТ «ТерА» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47164-
dc.descriptionОбґрунтовано концепцію маркетингової діяльності кондитерської фабрики, розроблено SWOT- аналіз, розглянуто комлекс маркетингу, зокрема товарна, цінова, збутова та комунікаційні політики а також розроблені пропозиції по їх удосконаленню.uk_UA
dc.descriptionThe concept of the confectionery factory's marketing activity was substantiated, a SWOT analysis was developed, the marketing complex was considered, in particular product, price, sales and communication policies, as well as proposals for their improvement were developed.uk_UA
dc.description.abstractПредметом дослідження: організація маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження: маркетингова діяльність ПрАТ «ТерА». Метою роботи є дослідження організації маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Методи дослідження: табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Результати дослідження будуть впроваджені в діяльності ПрАТ «ТерА».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study: the organization of marketing activities of the enterprise under study. The object of the study: marketing activity of PrJSC "TerA". The purpose of the work is to research the organization of marketing activities of the enterprise under study. Research methods: tabular, graphic, generalization, statistical research. The results will be implemented in the activities of PrJSC TerA.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1 Теоретичні основи організації маркетингової діяльності 1.1 Сутність маркетингової діяльності та її значення для підприємства 1.2 Принципи та функції маркетингу в сучасному бізнесі 1.3 Маркетингова система підприємства в кондитерській галузі Розділ 2 Аналіз організації процесу маркетингової діяльності на підприємстві 2.1 Загальна характеристика фінансово - господарської діяльності ПрАТ «ТерА» 2.2 Визначення ефективності структури відділу маркетингу на підприємстві 2.3 Аналіз діючого комплексу маркетингу кондитерської фабрики Розділ 3 Вдосконалення організації процесу маркетингової діяльності на ПрАТ «ТерА» 3.1 Шляхи покращення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства 3.2 Розробка заходів по реорганізації логістичної системи ПрАТ «ТерА» 3.3 Вдосконалення організації маркетингової діяльності на кондитерській фабриці Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Порядок одержання й зберігання продуктів і промислових товарів, захист від радіоактивного, хімічного і бактеріологічного забруднення 4.2 Основні напрями забезпечення пожежної безпеки на складах Висновки та пропозиції Бібліографія Додаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.titleДослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПрАТ «ТерА»uk_UA
dc.title.alternativeResearch on the organization of marketing activities at the enterprise, on the example of PrJSC "TerA"uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бурда Ольга Володимирівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.committeeMemberMalyuta, Lyudmila-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Офіційний сайт ПрАТ «ТерА» URL: https://rud.ua/company/about/ (дата звернення: 03.10.2024).uk_UA
dc.relation.references2. Офіційний сайт кондитерської фабрики ПрАТ«ТерА». URL: https://rud.com.ua/ (дата звернення: 03.10.2024).uk_UA
dc.relation.references3. Бізнес-план ПрАТ «ТерА».uk_UA
dc.relation.references4. Офіційний сайт: Tera: кондитерська фабрика [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tera.ua/.uk_UA
dc.relation.references5. Річна інформація емітента цінних паперів за 2020-2022 рр. (ПрАТ «ТерА»).uk_UA
dc.relation.references6. Статут ПрАТ «ТерА».uk_UA
dc.relation.references7. Комплекс маркетингу: сучасні концепції. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/13305.pdf (дата звернення: 29.09.2024).uk_UA
dc.relation.references8. Гребра В.Д. Основи економіки, менеджменту та маркетингу: навч.посіб, Київ: Ліра-К, 2020. 224 сuk_UA
dc.relation.references9. Зяйлик М., Вівчар О. «Динаміка складових інноваційного маркетингу».[Електроннипй ресурс] Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип.2(25). С. 281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.uk_UA
dc.relation.references10. Жосан Г. Стан розвитку діджиталізації в Україні. Економічний аналіз. 2020. Том 30. № 1. Частина 2. С. 44–52.uk_UA
dc.relation.references11. Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди Інтернет–маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України: наук. журн. Засновник Терноп. нац. економ. ун–т ; гол. ред. Є. П. Качан. Тернопіль: Економічна думка, 2019. Вип. 24 . С. 75–85.uk_UA
dc.relation.references12. Зяйлик М.Ф., Юрик Н.Є. «Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств». Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні аспекти ресурсовикористання» пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченька Миколи Григоровича. 27 березня 2015р., Тернопіль, Україна, с.101-102.uk_UA
dc.relation.references13. Зяйлик М., Горин Р. «Маркетинг на ринку інтелектуального продукту». Розвиток соціально-еконоічних систем в геоекономічному просторі: збірник тез доповідей IY Міжнародної науково-практичної конференції. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2024. 136 с.uk_UA
dc.relation.referencesВоронко О.С. Особливості SWOT-аналізу в управлінні підприємством.Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 11-12 травня 2020 р.(ТНТУ ім. І.Пулюя, м. Тернопіль). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2020. С.57-58.uk_UA
dc.relation.referencesБогашко О. Л. Ситуаційний підхід – сучасна концепція менеджменту. Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених (м. Івано-Франківськ, 26-27 жовтня 2022 р.). Івано-Франківськ: ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, 2022. С. 165-167.uk_UA
dc.relation.referencesАніщенко В. О. Сучасні методичні засади формування стратегічного менеджменту в Україні. Екологічний менеджмент: збірник наук. праць. К.: МАУП. 2021. С. 31-34.uk_UA
dc.relation.references17. Білоус В. Маркетингова стратегія: основи побудови та реалізації. Київ: КНЕУ, 2016.uk_UA
dc.relation.references18. Боковець В. В. Методичні підходи діагностики підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2022. № 2. С. 14-19.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л. В., Виноградова О. В. Маркетингова стратегія підприємства як інструмент досягнення конкурентних переваг. Економіка та управління. 2020. № 12 (374). С. 76-81.uk_UA
dc.relation.referencesБілоусько Н. Л. Вплив забезпеченості основними засобами на економічну ефективність підприємства. Економіка & держава. 2021. № 4. С. 84-87.uk_UA
dc.relation.references21. Бондаренко С.М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 15. Ч. 1. С. 42-45.uk_UA
dc.relation.references22. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u- food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv.uk_UA
dc.relation.references23. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку. Економіка АПК. 2018. № 11 С. 29-43.uk_UA
dc.relation.references24. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку. Галицький економічний вісник. 2019 № 3 (58). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu.uk_UA
dc.relation.references25. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz- ukrainskogo-rynka-konfet.html.uk_UA
dc.relation.references26. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльностіпідприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.uk_UA
dc.relation.references27. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pidru4niki.com/1609120941970/menedzhment/konkurentospromozhnist_konkurentni_perevagi_firmi.uk_UA
dc.relation.references28. Тоболін О. Аналіз ринку кондитерських виробів України: тенденції [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/analiz-rynka-konditerskikh- izdeliy-ukrainy-tendentsii.html.uk_UA
dc.relation.references29. Тоболін О. Аналіз ринку борошняних кондитерських виробів України з 2016р. [Електронний ресурс]. Режим доступу:https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/analiz_runka_muchnyh_konditerskih_izdeliy_2016.html.uk_UA
dc.relation.references30. Топ-експортери кондитерських виробів України [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.epravda.com.ua/news/2019/04/2/646646/uk_UA
dc.relation.referencesТрофименко О.О. Економіко-організаційні засади розвитку підприємств кондитерського ринку України. Сучасні проблеми економіки і підприємництво. 2019. Вип. 24. С. 165-171.uk_UA
dc.relation.references32. Шаповал А.С. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства. Економіка та управління підприємствами. 2020. Вип. 43. С. 307-312.uk_UA
dc.relation.references33. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2017. Том 53. № 2. С. 89-102.uk_UA
dc.relation.references34. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196uk_UA
dc.relation.references35. Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2. С. 212–223.uk_UA
dc.relation.references36. Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. №4(37). 2012. С. 88-95.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:073 — менеджмент

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Бурда О. до друку (1) (1).pdf1,54 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları