Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47090

Назва: Дослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерції
Інші назви: Research of business and customer-oriented approaches in electronic commerce
Автори: Алдабаєва, А. О.
Ковальчик, Олена Арнольдівна
Aldabaeva, A.
Kovalchyk, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Pulyj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Алдабаєва А. О. Дослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерції / А. О. Алдабаєва, О. А. Ковальчик // Тези Ⅴ міжнародної конференції „Цифрова економіка: інновації та сталий розвиток“, 28-29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 68–71. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління в умовах невизначеності).
Бібліографічне посилання: Алдабаєва А. О., Ковальчик О. А. Дослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерції // Тези Ⅴ міжнародної конференції „Цифрова економіка: інновації та сталий розвиток“, Тернопіль, 28-29 листопада 2024 року. 2024. С. 68–71.
Bibliographic citation (APA): Aldabaeva, A., & Kovalchyk, O. (2024). Doslidzhennia biznes- ta kliiento-oriientovanykh pidkhodiv u elektronnii komertsii [Research of business and customer-oriented approaches in electronic commerce]. Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’, November 28-29, 2024, Ternopil, 68-71. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Aldabaeva A., Kovalchyk O. (2024) Doslidzhennia biznes- ta kliiento-oriientovanykh pidkhodiv u elektronnii komertsii [Research of business and customer-oriented approaches in electronic commerce]. Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’ (Tern., November 28-29, 2024), pp. 68-71 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅴ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2024
Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’, 2024
Конференція/захід: Ⅴ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅴ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Дата публікації: 28-лис-2024
Дата внесення: 3-січ-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 28-29 листопада 2024 року
November 28-29, 2024
УДК: 339.1
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 68-71
Початкова сторінка: 68
Кінцева сторінка: 71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47090
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://ukrainiandigital.com/strong-voronka-prodazhiv-shcho-tse-ta-iak-pobuduvaty-strong/
https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-kliyentooriyentovanist-i-yaka-yiyi-rol-v-ecommerce
http://dl.tntu.edu.ua/login.php?course=4745
Перелік літератури: 1. Воронка продажів: що це та як побудувати (2024) URL: https://ukrainiandigital.com/strong-voronka-prodazhiv-shcho-tse-ta-iak-pobuduvaty-strong/ (дата звернення: 16.11.2024).
2. Що таке клієнтоорієнтованість і яка її роль в ecommerce (2024) URL: https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-kliyentooriyentovanist-i-yaka-yiyi-rol-v-ecommerce (дата звернення: 18.11.2024).
3. Сторінка курсу «Інформаційні технології продаж» в системі A-Tutor, ID:4745. URL: http://dl.tntu.edu.ua/login.php?course=4745 (дата звернення: 12.11.2024).
References: 1. Voronka prodazhiv: shcho tse ta yak pobuduvaty (2024) URL: https://ukrainiandigital.com/strong-voronka-prodazhiv-shcho-tse-ta-iak-pobuduvaty-strong/ (Date of appeal: 16.11.2024).
2. Shcho take kliientooriientovanist i yaka yii rol v ecommerce (2024) URL: https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-kliyentooriyentovanist-i-yaka-yiyi-rol-v-ecommerce (Date of appeal: 18.11.2024).
3. Storinka kursu "Informatsiini tekhnolohii prodazh" v systemi A-Tutor, ID:4745. URL: http://dl.tntu.edu.ua/login.php?course=4745 (Date of appeal: 12.11.2024).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.