このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47090

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorАлдабаєва, А. О.
dc.contributor.authorКовальчик, Олена Арнольдівна
dc.contributor.authorAldabaeva, A.
dc.contributor.authorKovalchyk, O.
dc.coverage.temporal28-29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporalNovember 28-29, 2024
dc.date.accessioned2025-01-03T16:17:50Z-
dc.date.available2025-01-03T16:17:50Z-
dc.date.created2024-11-28
dc.date.issued2024-11-28
dc.identifier.citationАлдабаєва А. О. Дослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерції / А. О. Алдабаєва, О. А. Ковальчик // Тези Ⅴ міжнародної конференції „Цифрова економіка: інновації та сталий розвиток“, 28-29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 68–71. — (Сучасні комунікації та оцінка якості управління в умовах невизначеності).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47090-
dc.format.extent68-71
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅴ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2024
dc.relation.ispartofAbstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’, 2024
dc.relation.urihttps://ukrainiandigital.com/strong-voronka-prodazhiv-shcho-tse-ta-iak-pobuduvaty-strong/
dc.relation.urihttps://esputnik.com/uk/blog/sho-take-kliyentooriyentovanist-i-yaka-yiyi-rol-v-ecommerce
dc.relation.urihttp://dl.tntu.edu.ua/login.php?course=4745
dc.titleДослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерції
dc.title.alternativeResearch of business and customer-oriented approaches in electronic commerce
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages4
dc.subject.udc339.1
dc.relation.references1. Воронка продажів: що це та як побудувати (2024) URL: https://ukrainiandigital.com/strong-voronka-prodazhiv-shcho-tse-ta-iak-pobuduvaty-strong/ (дата звернення: 16.11.2024).
dc.relation.references2. Що таке клієнтоорієнтованість і яка її роль в ecommerce (2024) URL: https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-kliyentooriyentovanist-i-yaka-yiyi-rol-v-ecommerce (дата звернення: 18.11.2024).
dc.relation.references3. Сторінка курсу «Інформаційні технології продаж» в системі A-Tutor, ID:4745. URL: http://dl.tntu.edu.ua/login.php?course=4745 (дата звернення: 12.11.2024).
dc.relation.referencesen1. Voronka prodazhiv: shcho tse ta yak pobuduvaty (2024) URL: https://ukrainiandigital.com/strong-voronka-prodazhiv-shcho-tse-ta-iak-pobuduvaty-strong/ (Date of appeal: 16.11.2024).
dc.relation.referencesen2. Shcho take kliientooriientovanist i yaka yii rol v ecommerce (2024) URL: https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-kliyentooriyentovanist-i-yaka-yiyi-rol-v-ecommerce (Date of appeal: 18.11.2024).
dc.relation.referencesen3. Storinka kursu "Informatsiini tekhnolohii prodazh" v systemi A-Tutor, ID:4745. URL: http://dl.tntu.edu.ua/login.php?course=4745 (Date of appeal: 12.11.2024).
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pulyj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅴ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage68
dc.citation.epage71
dc.citation.conferenceⅤ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.identifier.citation2015Алдабаєва А. О., Ковальчик О. А. Дослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерції // Тези Ⅴ міжнародної конференції „Цифрова економіка: інновації та сталий розвиток“, Тернопіль, 28-29 листопада 2024 року. 2024. С. 68–71.
dc.identifier.citationenAPAAldabaeva, A., & Kovalchyk, O. (2024). Doslidzhennia biznes- ta kliiento-oriientovanykh pidkhodiv u elektronnii komertsii [Research of business and customer-oriented approaches in electronic commerce]. Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’, November 28-29, 2024, Ternopil, 68-71. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOAldabaeva A., Kovalchyk O. (2024) Doslidzhennia biznes- ta kliiento-oriientovanykh pidkhodiv u elektronnii komertsii [Research of business and customer-oriented approaches in electronic commerce]. Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’ (Tern., November 28-29, 2024), pp. 68-71 [in Ukrainian].
出現コレクション:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2024)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
TSEFISRS_2024_Aldabaeva_A-Research_of_business_and_68-71.pdf1,94 MBAdobe PDF見る/開く
TSEFISRS_2024_Aldabaeva_A-Research_of_business_and_68-71__COVER.png1,23 MBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。