Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46962
Title: Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконалення
Other Titles: Innovative marketing and ways to improve it
Authors: Крисоватий, Богдан Русланович
Krysovatyi, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Крисоватий Б. Р. Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконалення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Б. А. Оксентюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 78 с.
Issue Date: 27-Dec-2024
Submitted date: 29-Dec-2024
Date of entry: 29-Dec-2024
Publisher: ТНТУ ім. І.Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentiuk, Bohdana
Committee members: Тимошик, Наталія Степанівна
Tymoshyk, Nataliia
UDC: 339.13
Keywords: 075
маркетинг
Master Thesis
інновація
marketing
інноваційна діяльність
innovation
комплекс маркетингу
innovative activity
реклама
marketing mix
рекламна діяльність
advertising
advertising activity
Page range: 78
Abstract: Крисоватий Б.Р. Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконалення. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Запропонований комплекс заходів щодо вдосконалення інноваційного маркетингу підприємства взагалі, та вдосконалення процесу надання послуг на підприємстві і проведення маркетингових заходів щодо нового товару на ринку зокрема. Робота пройшла апробацію на підприємстві ТОВ «Джерман АвтоТернопіль», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Krysovatyi B.R. Innovative marketing and ways to improve it. – Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. A set of measures is proposed to improve the innovative marketing of the enterprise in general, and to improve the process of providing services at the enterprise and conducting marketing activities for a new product on the market in particular. The work was approbated at the «German Auto-Ternopil» LTD, where confirmed the practical value of some provisions of the study.
Description: Мета і завдання дослідження. Основною метою кваліфікаційної роботи є проведення аналізу маркетингових інновацій підприємства та розробка шляхів вдосконалення окремих його елементів з метою збільшення обсягів продажу продукції. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: - розкрити сутність і цілі продуктових та технологічних інновацій; - вивчити і виявити особливості інновацій в маркетингових стратегіях підприємства; - проаналізувати основні аспекти здійснення інноваційного маркетингу компанії. - запропонувати шляхи вдосконалення елементів інноваційного маркетингу. Об'єкт дослідження. Об'єктом дослідження є інноваційний маркетинг та інноваційна діяльність, направлені на підвищення обсягу продажу продукції ТОВ «Джерман Авто-Тернопіль». Предметом дослідження є теоретикометодологічні і прикладні проблеми організації інноваційних маркетингових заходів підприємства.
Content: ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ 8 1.1. Сутність і цілі продуктових та технологічних інновацій 8 1.2. Інновації в маркетингових стратегіях підприємства 12 1.3. Комплекс маркетингу в системі інноваційної діяльності підприємства 18 Висновки до розділу 1 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ДЖЕРМАН АВТО-ТЕРНОПІЛЬ» 24 2.1. Тенденції автомобільного ринку України 24 2.2. Аналіз діяльності підприємства на автомобільному ринку 35 2.3. Аналіз інноваційності при здійсненні маркетингової політики підприємства 43 Висновки до розділу 2 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 51 3.1. Вдосконалення процесу надання послуг на підприємстві 51 3.2. Вдосконалення проведення маркетингових заходів щодо нового товару на ринку 61 Висновки до розділу 3 70 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 72 Висновки до розділу 4 74 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИ 86
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46962
Copyright owner: © Крисоватий Богдан Русланович, 2024
References (Ukraine): 1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.
2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436- 15.
3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755- 17.
4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.
5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.
6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96- %D0%B2%D1%80
7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.
8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.
9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.
10. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. – Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – 614с.
11. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. – 308 с.
12. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.
13. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 612 с.
14. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. – 300 с.
15. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник / І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с.
16. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.: ЦУЛ, 2017. – 620 с.
17. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. – К: ЦУЛ, 2017. – 536 с.
18. Бурліцька О.П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / О.П. Бурліцька // Галицький економічний вісник. – Т. : ТНТУ, 2023. – Том 83. – № 4. – С. 122–129. – (Маркетинг).
19. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.
20. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю" / Укладачі: І.П. Вовк, Ю.Я. Вовк // Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. –144 с.
21. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.
22. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.
23. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2016. – 404 с.
24. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.
25. Джерман Авто–Тернопіль. – URL: https://www.german-auto.com.ua/
26. Дорошенко Г.О. Маркетинг: навчальний посібник / Г.О. Дорошенко. – Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. – 411 с.
27. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.
28. Зінь Е.А. Планування діяльності підприємства: Підручник / Е.А. Зінь, М.О.Турченюк. – К.: ВД „Професіонал”, 2014.– 320 с.
29. Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О.І. Зоріна, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.
30. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. – Суми: Діса плюс, 2016. – 192 с.
31. Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу. – Суми: Університетська книга, 2008. – 616 с.
32. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика / С.М.Ілляшенко. – Суми: Університетська книга, 2016. – 234 с.
33. Ілляшенко С.М., Г.О. Пересадько. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації / С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько. – Суми: Університетська книга, 2015. – 328 с.
34. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / П.П. Микитюк, Ж.Л. Крисько, О.Ф. Овсянюк-Бердадіна, С.М. Скочиляс. –Тернопіль : Принтер Інформ, 2015. – 224 с.
35. Капінос Г.І. Управління якістю: навчальний посібник / Г.І. Капінос, І.В. Грабовська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 278 с.
36. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 252 с.
37. Катаєв А.В. Маркетинг: навчальний посібник / А.В. Катаєв. – Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. – 290 с.
38. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.
39. Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. – Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2018. – 516 с.
40. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.
41. Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. – К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. – 252 с.
42. Кузьмович А.І. Оптимізаційні методи і моделі. Моделювання засобами MS Exel: навчальний посібник /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. – 216 с.
44. Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. – Львів: Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.
45. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В.А. Фалович та ін. ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. – 351 с.
46. Маркетинг інновацій: навч. посібн./ О.М.Ястремська, К.В.Тонєва. – Х.: Вид. ХНЕУ, 2013. – 128с.
47. Маркетинг технічних інновацій / М.Сукач, І.Николенко, Г.Оборский, С.Федоркін та ін.. – К.: Ліра-К, 2013. – 414 с.
48. Маркетингова товарна політика: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 360 с.
49. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. – URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analizrynkainstrukciya-po-primeneniyu
50. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. – Умань: Візаві, 2018. – 191 с.
51. Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин, С.Б.Семенюк. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2021. – 119 с.
52. Микитюк П. П. Інноваційний менеджмент: підруч. / П. П. Микитюк, В. Я. Брич, М. М. Шкільняк, Ю. І. Микитюк – Тернопіль : Екон. думка ТНЕУ, 2019. – 518 с.
53. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.
54. Нові рекорди та цікаві тренди: яким був 2023 рік для українського авторинку. – URL: https://focus.ua/uk/auto/620358-novi-rekordi-ta-cikavi-trendiyakim-buv-2023-rik-dlya-ukrayinskogo-avtorinku
55. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. / М.А. Окландер, М.В. Кірносова/ – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 200 с.
56. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. / М.А. Окландер, М.В. Кірносова/ – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 246 с
57. Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика / М.А. Окландер, О.П. Чукурна. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 284 с.
58. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2021. – Вип. 2 (25). – С. 482-490. – URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdf
59. Оксентюк Богдана, Баран Тарас. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства // Матеріали ІІ 84 Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (30 листопада 2023 року). Тернопіль; ТНТУ, 2023. – С. 34.
60. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Маркування продукції // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – С. 119-128.
61. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Основні стратегії стадії зростання у життєвому циклі товару // Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – С. 128-142.
62. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.
63. Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 455 с.
64. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 480 с.
65. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. – Суми: Університетська книга, 2009. – 540 с.
66. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/
67. Парсяк В.Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В.Н. Парсяк. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 324 с.
68. Пашута М. Т., Шкільнюк О. М. Інновації: понятійно-термінологічний апарат, економічна сутність та шляхи стимулювання. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2010. – 118 с.
69. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю.Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.
70. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.
71. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С.61-72.
72. Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціальноекономічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdf
73. Український ринок легкових авто з пробігом: підсумки 2023 року. – URL: https://eauto.org.ua/news/480-ukrajinskiy-rinok-legkovih-avto-z-probigompidsumki-2023-roku
74. Цивільна оборона та цивільний захист: Підручник. – 3-тє вид., стер. Затверджено МОН / Стеблюк М.І. – К.: Знання, 2013. – 487 с.
75. Ціни на новобудови Тернополя [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dom.ria.com/uk/novostroyki/tseny-ternopol/
76. Шкляєва Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства / Г.О. Шкляєва // Економічний нобелівський вісник. – 2016. – №1 (7). – С. 509-515.
77. Volkswagen Passat проти Skoda Octavia. – URL: https://www.carwow.co.uk/blog/volkswagen-passat-vs-skoda-octavia-0270
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:075 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Крисоватий_магістерська.pdf897,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Eines d'Administrador