Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46962
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.advisorOksentiuk, Bohdana-
dc.contributor.authorКрисоватий, Богдан Русланович-
dc.contributor.authorKrysovatyi, Bohdan-
dc.date.accessioned2024-12-29T20:30:09Z-
dc.date.available2024-12-29T20:30:09Z-
dc.date.issued2024-12-27-
dc.date.submitted2024-12-29-
dc.identifier.citationКрисоватий Б. Р. Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконалення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Б. А. Оксентюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46962-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Основною метою кваліфікаційної роботи є проведення аналізу маркетингових інновацій підприємства та розробка шляхів вдосконалення окремих його елементів з метою збільшення обсягів продажу продукції. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: - розкрити сутність і цілі продуктових та технологічних інновацій; - вивчити і виявити особливості інновацій в маркетингових стратегіях підприємства; - проаналізувати основні аспекти здійснення інноваційного маркетингу компанії. - запропонувати шляхи вдосконалення елементів інноваційного маркетингу. Об'єкт дослідження. Об'єктом дослідження є інноваційний маркетинг та інноваційна діяльність, направлені на підвищення обсягу продажу продукції ТОВ «Джерман Авто-Тернопіль». Предметом дослідження є теоретикометодологічні і прикладні проблеми організації інноваційних маркетингових заходів підприємства.uk_UA
dc.description.abstractКрисоватий Б.Р. Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконалення. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Запропонований комплекс заходів щодо вдосконалення інноваційного маркетингу підприємства взагалі, та вдосконалення процесу надання послуг на підприємстві і проведення маркетингових заходів щодо нового товару на ринку зокрема. Робота пройшла апробацію на підприємстві ТОВ «Джерман АвтоТернопіль», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.abstractKrysovatyi B.R. Innovative marketing and ways to improve it. – Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. A set of measures is proposed to improve the innovative marketing of the enterprise in general, and to improve the process of providing services at the enterprise and conducting marketing activities for a new product on the market in particular. The work was approbated at the «German Auto-Ternopil» LTD, where confirmed the practical value of some provisions of the study.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ 8 1.1. Сутність і цілі продуктових та технологічних інновацій 8 1.2. Інновації в маркетингових стратегіях підприємства 12 1.3. Комплекс маркетингу в системі інноваційної діяльності підприємства 18 Висновки до розділу 1 22 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ДЖЕРМАН АВТО-ТЕРНОПІЛЬ» 24 2.1. Тенденції автомобільного ринку України 24 2.2. Аналіз діяльності підприємства на автомобільному ринку 35 2.3. Аналіз інноваційності при здійсненні маркетингової політики підприємства 43 Висновки до розділу 2 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 51 3.1. Вдосконалення процесу надання послуг на підприємстві 51 3.2. Вдосконалення проведення маркетингових заходів щодо нового товару на ринку 61 Висновки до розділу 3 70 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 72 Висновки до розділу 4 74 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 79 ДОДАТКИ 86uk_UA
dc.format.extent78-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectinnovative activityuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.titleІнноваційний маркетинг та шляхи його вдосконаленняuk_UA
dc.title.alternativeInnovative marketing and ways to improve ituk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Крисоватий Богдан Русланович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталія Степанівна-
dc.contributor.committeeMemberTymoshyk, Nataliia-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436- 15.uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755- 17.uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96- %D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.uk_UA
dc.relation.references9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.uk_UA
dc.relation.references10. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. – Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – 614с.uk_UA
dc.relation.references11. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references12. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references13. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 612 с.uk_UA
dc.relation.references14. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник / І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.: ЦУЛ, 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references17. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. – К: ЦУЛ, 2017. – 536 с.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька О.П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / О.П. Бурліцька // Галицький економічний вісник. – Т. : ТНТУ, 2023. – Том 83. – № 4. – С. 122–129. – (Маркетинг).uk_UA
dc.relation.references19. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references20. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю" / Укладачі: І.П. Вовк, Ю.Я. Вовк // Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. –144 с.uk_UA
dc.relation.references21. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references22. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references23. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2016. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references24. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references25. Джерман Авто–Тернопіль. – URL: https://www.german-auto.com.ua/uk_UA
dc.relation.references26. Дорошенко Г.О. Маркетинг: навчальний посібник / Г.О. Дорошенко. – Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. – 411 с.uk_UA
dc.relation.references27. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.uk_UA
dc.relation.references28. Зінь Е.А. Планування діяльності підприємства: Підручник / Е.А. Зінь, М.О.Турченюк. – К.: ВД „Професіонал”, 2014.– 320 с.uk_UA
dc.relation.references29. Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О.І. Зоріна, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references30. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. – Суми: Діса плюс, 2016. – 192 с.uk_UA
dc.relation.references31. Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу. – Суми: Університетська книга, 2008. – 616 с.uk_UA
dc.relation.references32. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика / С.М.Ілляшенко. – Суми: Університетська книга, 2016. – 234 с.uk_UA
dc.relation.references33. Ілляшенко С.М., Г.О. Пересадько. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації / С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько. – Суми: Університетська книга, 2015. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references34. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / П.П. Микитюк, Ж.Л. Крисько, О.Ф. Овсянюк-Бердадіна, С.М. Скочиляс. –Тернопіль : Принтер Інформ, 2015. – 224 с.uk_UA
dc.relation.references35. Капінос Г.І. Управління якістю: навчальний посібник / Г.І. Капінос, І.В. Грабовська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 278 с.uk_UA
dc.relation.references36. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references37. Катаєв А.В. Маркетинг: навчальний посібник / А.В. Катаєв. – Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. – 290 с.uk_UA
dc.relation.references38. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references39. Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. – Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2018. – 516 с.uk_UA
dc.relation.references40. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.uk_UA
dc.relation.references41. Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. – К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references42. Кузьмович А.І. Оптимізаційні методи і моделі. Моделювання засобами MS Exel: навчальний посібник /А.І. Кузьмович – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. – 216 с.uk_UA
dc.relation.references44. Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. – Львів: Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.uk_UA
dc.relation.references45. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В.А. Фалович та ін. ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. – 351 с.uk_UA
dc.relation.references46. Маркетинг інновацій: навч. посібн./ О.М.Ястремська, К.В.Тонєва. – Х.: Вид. ХНЕУ, 2013. – 128с.uk_UA
dc.relation.references47. Маркетинг технічних інновацій / М.Сукач, І.Николенко, Г.Оборский, С.Федоркін та ін.. – К.: Ліра-К, 2013. – 414 с.uk_UA
dc.relation.references48. Маркетингова товарна політика: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 360 с.uk_UA
dc.relation.references49. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. – URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analizrynkainstrukciya-po-primeneniyuuk_UA
dc.relation.references50. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. – Умань: Візаві, 2018. – 191 с.uk_UA
dc.relation.references51. Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин, С.Б.Семенюк. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2021. – 119 с.uk_UA
dc.relation.references52. Микитюк П. П. Інноваційний менеджмент: підруч. / П. П. Микитюк, В. Я. Брич, М. М. Шкільняк, Ю. І. Микитюк – Тернопіль : Екон. думка ТНЕУ, 2019. – 518 с.uk_UA
dc.relation.references53. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references54. Нові рекорди та цікаві тренди: яким був 2023 рік для українського авторинку. – URL: https://focus.ua/uk/auto/620358-novi-rekordi-ta-cikavi-trendiyakim-buv-2023-rik-dlya-ukrayinskogo-avtorinkuuk_UA
dc.relation.references55. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. / М.А. Окландер, М.В. Кірносова/ – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references56. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. / М.А. Окландер, М.В. Кірносова/ – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 246 сuk_UA
dc.relation.references57. Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика / М.А. Окландер, О.П. Чукурна. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 284 с.uk_UA
dc.relation.references58. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2021. – Вип. 2 (25). – С. 482-490. – URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdfuk_UA
dc.relation.references59. Оксентюк Богдана, Баран Тарас. Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства // Матеріали ІІ 84 Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (30 листопада 2023 року). Тернопіль; ТНТУ, 2023. – С. 34.uk_UA
dc.relation.references60. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Маркування продукції // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – С. 119-128.uk_UA
dc.relation.references61. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Основні стратегії стадії зростання у життєвому циклі товару // Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – С. 128-142.uk_UA
dc.relation.references62. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references63. Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 455 с.uk_UA
dc.relation.references64. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 480 с.uk_UA
dc.relation.references65. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. – Суми: Університетська книга, 2009. – 540 с.uk_UA
dc.relation.references66. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/uk_UA
dc.relation.references67. Парсяк В.Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В.Н. Парсяк. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. – 324 с.uk_UA
dc.relation.references68. Пашута М. Т., Шкільнюк О. М. Інновації: понятійно-термінологічний апарат, економічна сутність та шляхи стимулювання. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2010. – 118 с.uk_UA
dc.relation.references69. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю.Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.uk_UA
dc.relation.references70. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references71. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С.61-72.uk_UA
dc.relation.references72. Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціальноекономічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdfuk_UA
dc.relation.references73. Український ринок легкових авто з пробігом: підсумки 2023 року. – URL: https://eauto.org.ua/news/480-ukrajinskiy-rinok-legkovih-avto-z-probigompidsumki-2023-rokuuk_UA
dc.relation.references74. Цивільна оборона та цивільний захист: Підручник. – 3-тє вид., стер. Затверджено МОН / Стеблюк М.І. – К.: Знання, 2013. – 487 с.uk_UA
dc.relation.references75. Ціни на новобудови Тернополя [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dom.ria.com/uk/novostroyki/tseny-ternopol/uk_UA
dc.relation.references76. Шкляєва Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства / Г.О. Шкляєва // Економічний нобелівський вісник. – 2016. – №1 (7). – С. 509-515.uk_UA
dc.relation.references77. Volkswagen Passat проти Skoda Octavia. – URL: https://www.carwow.co.uk/blog/volkswagen-passat-vs-skoda-octavia-0270uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Крисоватий_магістерська.pdf897,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora