Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46958
Title: Використання штучного інтелекту для покращення SEO просування та контент маркетингу
Other Titles: Using artificial intelligence to improve SEO promotion and content marketing
Authors: Корнійчук, Андрій Віталійович
Korniichuk, Andrii
Affiliation: ТНТУ ім. І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Корнійчук А.В. Використання штучного інтелекту для покращення SEO просування та контент маркетингу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Б. А. Оксентюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.
Issue Date: 26-Δεκ-2024
Submitted date: 29-Δεκ-2024
Date of entry: 29-Δεκ-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя
Supervisor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Oksentiuk, Bohdana
Committee members: Маркович, Ірина Богданівна
Markovych, Iryna
UDC: 339.13
Keywords: 075
маркетинг
Master Thesis
штучний інтелект
SEO
маркетингові дослідження
ШІ
artificial intelligence
marketing research
AI
Number of pages: 69
Abstract: Розроблено рекомендації щодо вдосконалення текстового наповнення інформаційного ресурсу та покращення його SEO-пошуку при використанні штучного інтелекту. Сформовані пропозиції щодо оптимізації SEO за допомогою ШІ. Напрацьовано рекомендації для створення контенту з використанням ШІ з урахуванням досліджених метрик. Робота пройшла апробацію в Тернопільській обласній військовій адміністрації, де підтвердили практичну цінність окремих нововведень та використання ШІ.
Recommendations have been developed for improving the textual content of the informational resource and enhancing its SEO search performance using artificial intelligence. Proposals for SEO optimization using AI have been formulated. Recommendations for creating content with AI have been developed, taking into account the studied metrics. The work was tested in the Ternopil Regional Military Administration, where the practical value of individual innovations and the use of AI was confirmed.
Description: Мета і завдання дослідження. Основною метою дослідження є аналіз впливу штучного інтелекту на ефективність контент-маркетингу та SEO, а також розробка рекомендацій щодо його інтеграції для досягнення бізнес-цілей. Для досягнення мети сформульовано такі завдання: 6 - дослідити сучасні підходи до використання ШІ у контент-маркетингу та SEO; - визначити основні переваги та обмеження застосування ШІ у цих сферах; - провести аналіз існуючих інструментів ШІ, що використовуються для оптимізації контенту; - розробити рекомендації щодо ефективного впровадження ШІ у стратеґії контент-маркетингу та SEO. Об'єктом дослідження є сучасні інструменти та технології штучного інтелекту, які застосовуються у сфері цифрового маркетингу. Предметом дослідження є вплив ШІ на ефективність контент-маркетингових стратеґій та пошукової оптимізації.
Content: ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СУЧАСНОМУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ 8 1.1. Основи роботи алґоритмів штучного інтелекту в контексті ґенерації контенту 8 1.2. Застосування ґенеративних мовних моделей у створенні текстів 14 1.3. Дослідження впливу штучного інтелекту на SEO-показники 17 Висновки до розділу 1 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ 22 2.1. Аналіз маркетингової діяльності Тернопільської обласної військової адміністрації 22 2.2. Застосування кількісного аналізу при зборі даних 24 2.3. Якісний аналіз: порівняння користувацької взаємодії з обома видами контенту та оцінка ефективності текстів 41 Висновки до розділу 2 46 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ SEO ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ 48 3.1. Рекомендації для створення контенту з використанням ШІ з урахуванням досліджених метрик 48 3.2. Можливості та обмеження використання ШІ у контент-маркетингу для підтримки SEO та покращення користувацького досвіду 54 Висновки до розділу 3 59 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 61 Висновки до розділу 4 64 ВИСНОВКИ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46958
Copyright owner: © Корнійчук Андрій Віталійович, 2024
References (Ukraine): 1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
2. Господарський кодекс України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/ 436- 15
3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17
4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.
5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.
6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.
8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.
9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.
10. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. – Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – 614 с.
11. Ансофф І. Нова корпоративна стратеґія / І. Ансофф // Альпіна Паблішер. – 2019. – 487 с.
12. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.
13. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю" / Укладачі: І.П. Вовк, Ю.Я. Вовк // Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. – 144 с.
14. Гноєвий В. Г., Корень О. М. Сучасні тенденції цифрового маркетингу та їх вплив на формування маркетингової стратеґії //Академічний огляд. – 2021. – №1 (54). – С. 49–55.
15. Голіцинський А.С. Етапи розвитку маркетингової теорії та практики / А. С. Голіцинський // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2021. – № 2.– С. 25-32.
16. Гречуха А. О. Теорія та генезис поняття маркетингова політика розподілу підприємства / А. О. Гречуха // Економіка і організація управління. – 2016. – № (22).
17. Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
18. Євтушенко В. М. Розвиток маркетингових технологій у цифрову еру / В. М. Євтушенко // Бізнес Інформ. – 2021. – № 3.
19. Іванова І. В., Боровик Т. М., Залозна Т. Г., Руденко А. Ю. Використання штучного інтелекту в маркетингу // Маркетинг і цифрові технології. – 2023. – Т. 7. – № 2. – С. 32–42.
20. Інститут проблем штучного інтелекту МОН та НАН України. URL: https://old.nas.gov.ua/UA//Org/Pages/default.aspx?OrgID=0000305
21. Звіт "State of SEO 2023" від компанії SEMrush. URL: https://www.semrush.com/blog/state-of-search-2023/
22. Звіт McKinsey & Company "The State of AI 2023". URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/the-state-of-ai-in-2023-generative-ais-breakout-year
23. Кузьомко В. М., Репнікова І. П. Використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу // Екології та природних ресурсів. – 2017. – №7. – С. 112–118.
24. Корсунова К. Ю. Штучний інтелект у контент-маркетингу: формування майбутнього цифрової стратегії // ResearchGate. – 2023. – С.28-36.
25. Ламбен Ж.-Ж. Стратеґічний маркетинг: орієнтація на клієнта / Ж.-Ж. Ламбен // Wiley, 2020. – 563 с.
26. Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин, С.Б.Семенюк. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2021. – 119 с.
27. Офіційний сайт Тернопільської ОВА. URL: https://oda.te.gov.ua/
28. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/
29. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 231 с.
30. Проскурніна Н. В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2020. – №4. – С. 129–140.
31. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – № 1. – С.61-72.
32. Стеблюк Н. Ф., Копєйкіна Є. В. Технології штучного інтелекту в маркетингу // Приазовський економічний вісник. – 2019. – №5. – С. 462–466.
33. Стеблюк Н. Ф. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу // Економіка та суспільство. – 2024. – №62. – С.25-34.
34. Струнгар А. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу // ResearchGate. – 2023.
35. Соломон М. Поведінка споживачів / М. Соломон // Pearson Education, 2019. – 478 с.
36. Траут Дж., Райс Е. Позиціонування: битва за уми / Дж. Траут, Е. Райс // McGraw-Hill, 2017. – 156 с.
37. Хрупович С. Є., Борисова Т. М. Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних // Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – №9. – С. 17–26.
38. Шалабодін С. Штучний інтелект в маркетингу: нова ера просування вже настала? URL: https://shalabodin.com/shtuchnyj-intelekt-v-marketyngu-nova-era-prosuvannya-vzhe-nastala/?utm_source=chatgpt.com
39. Шульц Д. Інтегрований маркетинг: як створити бренд / Д. Шульц // McGraw-Hill, 2018. – 245 с.
40. Фігун А., Петрівський Я., Коханевич Т. Штучний інтелект у маркетингу: можливості впливу та перспективи впровадження, 2024. – 210 с.
41. Черчілль Г. Основи маркетингових досліджень / Г. Черчілль // Harcourt College Publishers, 2018. – 547 с.
42. Шульц Д. Інтегрований маркетинг: як створити бренд / Д. Шульц // McGraw-Hill, 2018. – 147 с.
43. Як ШІ вплине на SEO та контент-маркетинг? // The Blogsmith. – 2023.
44. Як політики SEO Google впливають на контент, згенерований ШІ // MarketingProfs. – 2024.
45. A/B Testing for Beginners: How AI is Revolutionizing Optimization. Стаття на сайті Optimizely.
46. AI and Big Data in SEO: Unlocking Opportunities for Digital Marketers. Звіт від Ahrefs.
47. AI for Content Creation and Optimization: A Guide for Digital Marketers. HubSpot Research Report. URL: https://www.hubspot.com/startups/ai-insights-for-marketers
48. Ashok Nandi. AI-Powered Marketing: The Practical Guide to Using Artificial Intelligence to Transform Digital Marketing. 2020.
49. Brian Stevens, Michael Novak. Voice Search Optimization: Content Marketing Strategy for Alexa, Siri, and Google Assistant. 2020.
50. Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. Digital Marketing: Strategy, Implementation, and Practice. 8th Edition, 2022.
51. Chris Stone, Ian Kearns. Machine Learning for Marketing. 2021.
52. Daniel Daines-Hutt, Freyja Daines-Hutt. Content Marketing for Traffic and Sales. 2019.
53. Daniel Rowles. AI-Powered Digital Marketing: A Complete Guide to Machine Learning, Predictive Analytics, and AI Technologies. 2020.
54. Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola. The Art of SEO. 2015.
55. Fishkin, R., & Hogenhaven, T. Inbound Marketing and SEO: Insights from the Moz Blog. 2013.
56. Forbes Communications Council. Artificial Intelligence And The Future Of Content Marketing. 2023.
57. Forbes Communications Council. Штучний інтелект та майбутнє контент-маркетингу. 2023.
58. Hall, M., & Smith, A. AI for Marketing and Product Innovation: Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales. 2021.
59. Handley, A. Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content. 2014.
60. Helms, K. J. Google's SEO Policy Changes, Gen AI, and Your Marketing and Comms Content. 2024.
61. John Jantsch, Phil Singleton. SEO for Growth: The Ultimate Guide for Marketers, Web Designers & Entrepreneurs. 2016.
62. Kong, F., Li, Y., Nassif, H., Fiez, T., Henao, R., & Chakrabarti, S. Neural Insights for Digital Marketing Content Design. 2023.
63. Kose, U., & Sert, S. Improving content marketing processes with the approaches by artificial intelligence. 2017.
64. Kubrick, A., Enge, E., Spencer, S. SEO: An Hour a Day. 2020.
65. Mark W. Schaefer. Marketing Rebellion: The Most Human Company Wins. 2019.
66. MarketingProfs. How Google's SEO Policies Impact AI-Generated Content. 2024.
67. MarketingProfs. Як політики SEO Google впливають на контент, згенерований ШІ // MarketingProfs. – 2024.
68. P. Kent. SEO for Dummies // For Dummies (John Wiley & Sons). – 2020. – 512 р.
69. Phannuman P. The Impact of AI on SEO and Content Marketing Strategies. URL: https://copymate.app/blog/the-impact-of-ai-on-seo-and-content-strategy/
70. Shaping the Future of AI: Ethics and Responsibility. World Economic Forum Report. 2021.
71. Sullivan, D. FAQ: All About The New Google RankBrain Algorithm. 2015.
72. The Blogsmith. Як ШІ вплине на SEO та контент-маркетинг? 2023.
73. The Role of Artificial Intelligence in Enhancing User Experience in E-Commerce. Research Article in Journal of Business Research. URL: https://www.researchgate.net/publication/369006791_The_Role_of_Artificial_Intelligence_in_enhancing_Customer_experience_in_E-commerce
74. Yu J. How To Adapt Your SEO and Content Strategies for SGE and AI Experiences. URL: https://www.linkedin.com/pulse/adapting-seo-strategies-enhance-visibility-google-sge-dakshraj-txcjc?trk=public_post_main-feed-card_feed-article-content.
Content type: Master Thesis
Εμφανίζεται στις συλλογές:075 — маркетинг

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Кваліфікаційна_робота_Корнійчук.pdf836,97 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή