Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46958
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.advisorOksentiuk, Bohdana-
dc.contributor.authorКорнійчук, Андрій Віталійович-
dc.contributor.authorKorniichuk, Andrii-
dc.date.accessioned2024-12-29T19:45:15Z-
dc.date.available2024-12-29T19:45:15Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.date.submitted2024-12-29-
dc.identifier.citationКорнійчук А.В. Використання штучного інтелекту для покращення SEO просування та контент маркетингу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Б. А. Оксентюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46958-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Основною метою дослідження є аналіз впливу штучного інтелекту на ефективність контент-маркетингу та SEO, а також розробка рекомендацій щодо його інтеграції для досягнення бізнес-цілей. Для досягнення мети сформульовано такі завдання: 6 - дослідити сучасні підходи до використання ШІ у контент-маркетингу та SEO; - визначити основні переваги та обмеження застосування ШІ у цих сферах; - провести аналіз існуючих інструментів ШІ, що використовуються для оптимізації контенту; - розробити рекомендації щодо ефективного впровадження ШІ у стратеґії контент-маркетингу та SEO. Об'єктом дослідження є сучасні інструменти та технології штучного інтелекту, які застосовуються у сфері цифрового маркетингу. Предметом дослідження є вплив ШІ на ефективність контент-маркетингових стратеґій та пошукової оптимізації.uk_UA
dc.description.abstractРозроблено рекомендації щодо вдосконалення текстового наповнення інформаційного ресурсу та покращення його SEO-пошуку при використанні штучного інтелекту. Сформовані пропозиції щодо оптимізації SEO за допомогою ШІ. Напрацьовано рекомендації для створення контенту з використанням ШІ з урахуванням досліджених метрик. Робота пройшла апробацію в Тернопільській обласній військовій адміністрації, де підтвердили практичну цінність окремих нововведень та використання ШІ.uk_UA
dc.description.abstractRecommendations have been developed for improving the textual content of the informational resource and enhancing its SEO search performance using artificial intelligence. Proposals for SEO optimization using AI have been formulated. Recommendations for creating content with AI have been developed, taking into account the studied metrics. The work was tested in the Ternopil Regional Military Administration, where the practical value of individual innovations and the use of AI was confirmed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СУЧАСНОМУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ 8 1.1. Основи роботи алґоритмів штучного інтелекту в контексті ґенерації контенту 8 1.2. Застосування ґенеративних мовних моделей у створенні текстів 14 1.3. Дослідження впливу штучного інтелекту на SEO-показники 17 Висновки до розділу 1 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ 22 2.1. Аналіз маркетингової діяльності Тернопільської обласної військової адміністрації 22 2.2. Застосування кількісного аналізу при зборі даних 24 2.3. Якісний аналіз: порівняння користувацької взаємодії з обома видами контенту та оцінка ефективності текстів 41 Висновки до розділу 2 46 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ SEO ЗА ДОПОМОГОЮ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ 48 3.1. Рекомендації для створення контенту з використанням ШІ з урахуванням досліджених метрик 48 3.2. Можливості та обмеження використання ШІ у контент-маркетингу для підтримки SEO та покращення користувацького досвіду 54 Висновки до розділу 3 59 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 61 Висновки до розділу 4 64 ВИСНОВКИ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectSEOuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectШІuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectAIuk_UA
dc.titleВикористання штучного інтелекту для покращення SEO просування та контент маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeUsing artificial intelligence to improve SEO promotion and content marketinguk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Корнійчук Андрій Віталійович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМаркович, Ірина Богданівна-
dc.contributor.committeeMemberMarkovych, Iryna-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages69-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/ 436- 15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.uk_UA
dc.relation.references9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.uk_UA
dc.relation.references10. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. – Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. – 614 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ансофф І. Нова корпоративна стратеґія / І. Ансофф // Альпіна Паблішер. – 2019. – 487 с.uk_UA
dc.relation.references12. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references13. Вовк І.П. Маркетинг інновацій. Курс лекцій для студ. спец. 8.03060102 "Менеджмент інноваційної діяльності", 8.18010012 "Управління інноваційною діяльністю" / Укладачі: І.П. Вовк, Ю.Я. Вовк // Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2015. – 144 с.uk_UA
dc.relation.references14. Гноєвий В. Г., Корень О. М. Сучасні тенденції цифрового маркетингу та їх вплив на формування маркетингової стратеґії //Академічний огляд. – 2021. – №1 (54). – С. 49–55.uk_UA
dc.relation.references15. Голіцинський А.С. Етапи розвитку маркетингової теорії та практики / А. С. Голіцинський // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2021. – № 2.– С. 25-32.uk_UA
dc.relation.references16. Гречуха А. О. Теорія та генезис поняття маркетингова політика розподілу підприємства / А. О. Гречуха // Економіка і організація управління. – 2016. – № (22).uk_UA
dc.relation.references17. Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references18. Євтушенко В. М. Розвиток маркетингових технологій у цифрову еру / В. М. Євтушенко // Бізнес Інформ. – 2021. – № 3.uk_UA
dc.relation.references19. Іванова І. В., Боровик Т. М., Залозна Т. Г., Руденко А. Ю. Використання штучного інтелекту в маркетингу // Маркетинг і цифрові технології. – 2023. – Т. 7. – № 2. – С. 32–42.uk_UA
dc.relation.references20. Інститут проблем штучного інтелекту МОН та НАН України. URL: https://old.nas.gov.ua/UA//Org/Pages/default.aspx?OrgID=0000305uk_UA
dc.relation.references21. Звіт "State of SEO 2023" від компанії SEMrush. URL: https://www.semrush.com/blog/state-of-search-2023/uk_UA
dc.relation.references22. Звіт McKinsey & Company "The State of AI 2023". URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/the-state-of-ai-in-2023-generative-ais-breakout-yearuk_UA
dc.relation.references23. Кузьомко В. М., Репнікова І. П. Використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу // Екології та природних ресурсів. – 2017. – №7. – С. 112–118.uk_UA
dc.relation.references24. Корсунова К. Ю. Штучний інтелект у контент-маркетингу: формування майбутнього цифрової стратегії // ResearchGate. – 2023. – С.28-36.uk_UA
dc.relation.references25. Ламбен Ж.-Ж. Стратеґічний маркетинг: орієнтація на клієнта / Ж.-Ж. Ламбен // Wiley, 2020. – 563 с.uk_UA
dc.relation.references26. Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин, С.Б.Семенюк. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2021. – 119 с.uk_UA
dc.relation.references27. Офіційний сайт Тернопільської ОВА. URL: https://oda.te.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references28. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/uk_UA
dc.relation.references29. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького – Х.: Факт, 2005. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references30. Проскурніна Н. В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2020. – №4. – С. 129–140.uk_UA
dc.relation.references31. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – № 1. – С.61-72.uk_UA
dc.relation.references32. Стеблюк Н. Ф., Копєйкіна Є. В. Технології штучного інтелекту в маркетингу // Приазовський економічний вісник. – 2019. – №5. – С. 462–466.uk_UA
dc.relation.references33. Стеблюк Н. Ф. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу // Економіка та суспільство. – 2024. – №62. – С.25-34.uk_UA
dc.relation.references34. Струнгар А. Вплив штучного інтелекту на стратегії цифрового маркетингу // ResearchGate. – 2023.uk_UA
dc.relation.references35. Соломон М. Поведінка споживачів / М. Соломон // Pearson Education, 2019. – 478 с.uk_UA
dc.relation.references36. Траут Дж., Райс Е. Позиціонування: битва за уми / Дж. Траут, Е. Райс // McGraw-Hill, 2017. – 156 с.uk_UA
dc.relation.references37. Хрупович С. Є., Борисова Т. М. Використання штучного інтелекту при маркетинговому аналізі неструктурованих даних // Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – №9. – С. 17–26.uk_UA
dc.relation.references38. Шалабодін С. Штучний інтелект в маркетингу: нова ера просування вже настала? URL: https://shalabodin.com/shtuchnyj-intelekt-v-marketyngu-nova-era-prosuvannya-vzhe-nastala/?utm_source=chatgpt.comuk_UA
dc.relation.references39. Шульц Д. Інтегрований маркетинг: як створити бренд / Д. Шульц // McGraw-Hill, 2018. – 245 с.uk_UA
dc.relation.references40. Фігун А., Петрівський Я., Коханевич Т. Штучний інтелект у маркетингу: можливості впливу та перспективи впровадження, 2024. – 210 с.uk_UA
dc.relation.references41. Черчілль Г. Основи маркетингових досліджень / Г. Черчілль // Harcourt College Publishers, 2018. – 547 с.uk_UA
dc.relation.references42. Шульц Д. Інтегрований маркетинг: як створити бренд / Д. Шульц // McGraw-Hill, 2018. – 147 с.uk_UA
dc.relation.references43. Як ШІ вплине на SEO та контент-маркетинг? // The Blogsmith. – 2023.uk_UA
dc.relation.references44. Як політики SEO Google впливають на контент, згенерований ШІ // MarketingProfs. – 2024.uk_UA
dc.relation.references45. A/B Testing for Beginners: How AI is Revolutionizing Optimization. Стаття на сайті Optimizely.uk_UA
dc.relation.references46. AI and Big Data in SEO: Unlocking Opportunities for Digital Marketers. Звіт від Ahrefs.uk_UA
dc.relation.references47. AI for Content Creation and Optimization: A Guide for Digital Marketers. HubSpot Research Report. URL: https://www.hubspot.com/startups/ai-insights-for-marketersuk_UA
dc.relation.references48. Ashok Nandi. AI-Powered Marketing: The Practical Guide to Using Artificial Intelligence to Transform Digital Marketing. 2020.uk_UA
dc.relation.references49. Brian Stevens, Michael Novak. Voice Search Optimization: Content Marketing Strategy for Alexa, Siri, and Google Assistant. 2020.uk_UA
dc.relation.references50. Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. Digital Marketing: Strategy, Implementation, and Practice. 8th Edition, 2022.uk_UA
dc.relation.references51. Chris Stone, Ian Kearns. Machine Learning for Marketing. 2021.uk_UA
dc.relation.references52. Daniel Daines-Hutt, Freyja Daines-Hutt. Content Marketing for Traffic and Sales. 2019.uk_UA
dc.relation.references53. Daniel Rowles. AI-Powered Digital Marketing: A Complete Guide to Machine Learning, Predictive Analytics, and AI Technologies. 2020.uk_UA
dc.relation.references54. Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola. The Art of SEO. 2015.uk_UA
dc.relation.references55. Fishkin, R., & Hogenhaven, T. Inbound Marketing and SEO: Insights from the Moz Blog. 2013.uk_UA
dc.relation.references56. Forbes Communications Council. Artificial Intelligence And The Future Of Content Marketing. 2023.uk_UA
dc.relation.references57. Forbes Communications Council. Штучний інтелект та майбутнє контент-маркетингу. 2023.uk_UA
dc.relation.references58. Hall, M., & Smith, A. AI for Marketing and Product Innovation: Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales. 2021.uk_UA
dc.relation.references59. Handley, A. Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content. 2014.uk_UA
dc.relation.references60. Helms, K. J. Google's SEO Policy Changes, Gen AI, and Your Marketing and Comms Content. 2024.uk_UA
dc.relation.references61. John Jantsch, Phil Singleton. SEO for Growth: The Ultimate Guide for Marketers, Web Designers & Entrepreneurs. 2016.uk_UA
dc.relation.references62. Kong, F., Li, Y., Nassif, H., Fiez, T., Henao, R., & Chakrabarti, S. Neural Insights for Digital Marketing Content Design. 2023.uk_UA
dc.relation.references63. Kose, U., & Sert, S. Improving content marketing processes with the approaches by artificial intelligence. 2017.uk_UA
dc.relation.references64. Kubrick, A., Enge, E., Spencer, S. SEO: An Hour a Day. 2020.uk_UA
dc.relation.references65. Mark W. Schaefer. Marketing Rebellion: The Most Human Company Wins. 2019.uk_UA
dc.relation.references66. MarketingProfs. How Google's SEO Policies Impact AI-Generated Content. 2024.uk_UA
dc.relation.references67. MarketingProfs. Як політики SEO Google впливають на контент, згенерований ШІ // MarketingProfs. – 2024.uk_UA
dc.relation.references68. P. Kent. SEO for Dummies // For Dummies (John Wiley & Sons). – 2020. – 512 р.uk_UA
dc.relation.references69. Phannuman P. The Impact of AI on SEO and Content Marketing Strategies. URL: https://copymate.app/blog/the-impact-of-ai-on-seo-and-content-strategy/uk_UA
dc.relation.references70. Shaping the Future of AI: Ethics and Responsibility. World Economic Forum Report. 2021.uk_UA
dc.relation.references71. Sullivan, D. FAQ: All About The New Google RankBrain Algorithm. 2015.uk_UA
dc.relation.references72. The Blogsmith. Як ШІ вплине на SEO та контент-маркетинг? 2023.uk_UA
dc.relation.references73. The Role of Artificial Intelligence in Enhancing User Experience in E-Commerce. Research Article in Journal of Business Research. URL: https://www.researchgate.net/publication/369006791_The_Role_of_Artificial_Intelligence_in_enhancing_Customer_experience_in_E-commerceuk_UA
dc.relation.references74. Yu J. How To Adapt Your SEO and Content Strategies for SGE and AI Experiences. URL: https://www.linkedin.com/pulse/adapting-seo-strategies-enhance-visibility-google-sge-dakshraj-txcjc?trk=public_post_main-feed-card_feed-article-content.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Collection(s) :075 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Кваліфікаційна_робота_Корнійчук.pdf836,97 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration