Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46926
Titel: Дослідження організації товароруху супермаркету, на прикладі ТОВ “Сільпо-Фуд”
Övriga titlar: Study of the supermarket goods flow organization (LLC “Silpo-Food” as a case study)
Författare: Діанова, Катерина Михайлівна
Dianova, Kateryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Діанова К. М. Дослідження організації товароруху супермаркету, на прикладі ТОВ “Сільпо-Фуд” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спеціальністю „073 — менеджмент“ / наук. кер. Н. Б. Кирич. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 81 с.
Utgivningsdatum: 24-dec-2024
Date of entry: 27-dec-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Кирич, Наталія Богданівна
Committee members: Островська, Галина Йосипівна
UDC: 658.8:339.1
Nyckelord: товарорух
організація товароруху
торговельна мережа супермаркетів
онлайн-супермаркет
обслуговування покупців
управління логістикою і складське управління
goods flows
organization of goods flows
supermarket retail chain
online supermarket
customer service
logistics management and warehouse management
Sammanfattning: Предметом дослідження є товарорух організації. Об’єктом дослідження є процес організації товароруху на підприємстві. Метою роботи є здійснення пошуку шляхів організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд”. Методи дослідження охоплюють: порівняльний аналіз; графічний; відносні величини структури та динаміки; економіко-статистичні; оптимізаційна модель, побудова прогнозу з інтервалом довіри. Обґрунтовано напрямки покращення організації товароруху торговельної мережі та запропоновано удосконалення автоматизації управління запасами, системи управління відходами та поверненнями товарів, розвиток онлайн-торгівлі, сервісів. Побудовано модель оптимізації перевезення запасів товарів із розподільчих центрів до супермаркетів для покращення товароруху. Спрогнозовано вплив факторів на показник товарообороту ТОВ “Сільпо-Фуд”. Результати дослідження можуть бути впроваджені у роботу ТОВ “Сільпо-Фуд”.
The subject of the study is the goods flow organization. The object of the study is the process of organizing goods movement at the enterprise. The aim of the work aimed at finding ways to organize the goods flows at Silpo-Food LLC. The results are obtained with the following research methods: comparative analysis, graphical; structural analysis; optimization model, and building a forecast with a confidence interval. The ways for improving the organization of goods flow organization in the retail network have been substantiated and the improvements in inventory management automation, waste and product returns management, development of online trading, and services have been proposed. A model for optimizing the transportation of goods stocks from distribution centers to supermarkets to improve goods movement has built. The influence of factors on the turnover of Silpo-Food LLC has been predicted. The proposed improvements can be implemented at the LLC Silpo-Food.
Beskrivning: В першому розділі даної роботи розкрито сутність та значення товароруху в організації; базові аспекти маркетингової політики розподілу товарів та зарубіжний досвід операторів роздрібної торгівлі. Проаналізовано розподіл витрат у структурі товароруху організації; з’ясовано чинники, які впливають на процес товароруху в організації чинять; наведено різновиди руху товару; умови та чинники вибору виду товароруху в організації; розуміння терміну “маркетингова політика розподілу” у науковій літературі; види збутових каналів. Вивчено структуру роздрібної торгівлі у Японії за кількістю організацій роздрібної торгівлі, кількістю зайнятих та обсягом продажу, а також обсяг роздрібного товарообороту найбільших світових рітейлерів у 2023 р. У другому розділі магістерської роботи здійснено загальну характеристику організації діяльності ТОВ “Сільпо-Фуд”; проаналізовано процес організації товароруху мережі супермаркетів “Сільпо”; оцінено вплив організації товароруху на прибутковість ТОВ “Сільпо-Фуд”. Проаналізовано динаміку кількості супермаркетів мережі “Сільпо-Фуд” та основні показники діяльності торговельної мережі. Встановлено, що організація товароруху мережі супермаркетів “Сільпо” охоплює такі аспекти: постачання товарів, управління логістикою та складське управління, організація торговельних площ та візуальний мерчандайзинг, власне виробництво, онлайн-супермаркет, обслуговування покупців та працівники. Наведено результати аналізу обсягів товарообороту у 2021-2023 рр. ТОВ “Сільпо-Фуд”, а також показники оборотності запасів та дебіторської заборгованості торговельної мережі “Сільпо”. У третьому розділі магістерської роботи здійснено пошук шляхів покращення організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд”; обґрунтувано напрямки покращення організації товароруху торговельної мережі; побудовано модель оптимізації перевезення запасів товарів із розподільчих центрів до супермаркетів для покращення товароруху; спрогнозовано вплив факторів на показник товарообороту ТОВ “Сільпо-Фуд”. Визначено сильні та слабкі сторони такої організації, а також можливості та загрози для подальшого удосконалення процесу товароруху. Серед можливостей для подальшого удосконалення процесу товароруху запропоновано удосконалення автоматизації управління запасами, системи управління відходами та поверненнями товарів, розвиток онлайн-торгівлі, сервісів та ін. Також, запропоновано провести оптимізацію маршрутів доставки товарів у мережу супермаркетів “Сільпо” на прикладі міста Тернополя. Для цього використано математичне моделювання маршрутів через алгоритм транспортної задачі, яке дозволить розподілити запаси товарів між супермаркетами міста і забезпечить найкращий варіант перевезення товарів за критерієм витрат. Подано результати пошуку оптимального плану перевезень товарів асортиментної групи “гігієна та краса” з розподільчого центру м. Львова до мережі супермаркетів “Сільпо” м. Тернополя. Здійснено прогнозування обсягу товарообороту національної мережі супермаркетів “Сільпо” під впливом двох факторів – збутові витрати та чисельність працівників. В четвертому розділі даної роботи вивчено основи охорони праці торговельної мережі “Сільпо” та питання захисту запасів продовольчих і промислових товарів від забруднення (зараження) радіоактивними, отруйними речовинами і бактеріальними засобами.
Content: Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації товароруху 1.1 Сутність та значення товароруху в організації 1.2 Теоретичні базові аспекти маркетингової політики розподілу товарів 1.3 Зарубіжний досвід операторів роздрібної торгівлі Розділ 2. Дослідження організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.1 Загальна характеристика організації діяльності ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.2 Аналіз процесу організації товароруху мережі супермаркетів “Сільпо” 2.3 Оцінювання впливу організації товароруху на прибутковість ТОВ “Сільпо-Фуд” Розділ 3. Шляхи покращення організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд” 3.1 Обґрунтування напрямків покращення організації товароруху торговельної мережі 3.2 Модель оптимізації перевезення запасів товарів із розподільчих центрів до супермаркетів для покращення товароруху 3.3 Прогнозування впливу факторів на показник товарообороту ТОВ “Сільпо-Фуд” Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Загальна характеристика стану хорони праці ТОВ “Сільпо-Фуд” 4.2 Захист запасів продовольчих і промислових товарів від забруднення (зараження) радіоактивними, отруйними речовинами і бактеріальними засобами Висновки та пропозиції Бібліографія Додатки
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46926
Copyright owner: © Діанова Катерина Михайлівна, 2024
References (Ukraine): 1. Олексенко А.В. Маркетингова політика розподілу : навчальний посібник. В-во.: Ліра-К. 2020. С.468.
2. Заливча І.В., Штефан Л.В., Лєбєдєва Д.О. Стратегічне управління товарорухом в умовах маркетингової орієнтації. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Вип. 35. 2019. С. 80-88.
3. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85-97.
4. Гречуха А.О. Складові сучасної маркетингової політики розподілу продукції підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 132-137.
5. Разінькова М. Ю. Маркетингова політика розподілу. Економіка та держава. 2018. №3. С. 57-59.
6. Сигида Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2012. №5(15). С. 293-298.
7. Хрупович С.Є. Маркетингова політика розподілу : опорний конспект лекцій. Тернопіль. 2018. 55 с.
8. Зоріна О.І., Наумова О.Е., Сиволовська О.В., Боровська О.Г. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Харків: УкрДАЗТ. 2013. 266 с.
9. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Київ.: Ліра-К. 2018. 468 с.
10. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. К. : Знання. 2011. 495 с.
11. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика : підручник. Суми: Університетська книга. 2016. 234 с.
12. Пилипчук В. П., Данніков О. В. Управління продажем : навч. посібник. К. : КНЕУ. 2011. 627 с.
13. Бозуленко О. Я. Організація торгівлі : навчальний посібник. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ. 2021. 240 с.
14. Кращі в світі: топ-20 торгових мереж світу за виручкою і міжнародним доходом 2023 (інфографіка). URL.: https://rau.ua/novyni/top-20-torgovih-merezh-2023/
15. Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку. Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / за заг. ред. І. М. Грищенка. Донецьк : РВВ. ДВНЗ “ДонНТУ”. 2012. С. 294-309.
16. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://opendatabot.ua/c/40720198
17. Звіт про управління за 2023 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db249d826.pdf
18. Виторг “АТБ” сягнув рекордних 181 млрд грн у 2023 році. Fozzy Group, METRO і Varus показали скромніші результати. URL.: https://forbes.ua/news/vitorg-atb-syagnuv-rekordnikh-181-mlrd-grn-u-2023-rotsi-fozzy-group-metro-i-varus-zrosli-v-serednomu-na-20-08032024-19741
19. Звіт про управління за 2022 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2023/07/05/64a56f7808283.pdf
20. Фінансова звітність за 2021 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.:https://static.silpo.ua/content/2022/10/06/633e8a9c12767.pdf
21. Фінансова звітність за 2022 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.:https://static.silpo.ua/content/2023/07/05/64a56f1b2f679.pdf
22. Фінансова звітність за 2023 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db84ae5d4.pdf
23. Охорона праці у супермаркетах. URL.: https://oppb.com.ua/news/ohorona-praci-u-supermarketah
24. Пожежна безпека в магазині. URL.: https://torgsoft.ua/articles/law/pozharnaya-bezopasnost-v-magazine/
25. Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі. URL.: https://interdez.com.ua/press/dezinfekciya-sanitarni-pravila-food-trade.html
26. Якубчак О.М., Забарна І.В., Таран Т.В., Кондрасій Л.А. Безпечність та якість харчових продуктів: навчальний посібник. Київ: НУБіП України. 2019. 206 с.
27. Стручок В. C. Техноекологія та цивільна безпека. Частина “Цивільна безпека” : Навчальний посібник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А. 2022. 56 с.
28. Леськів Г.З., Верескля М.Р. Безпека життєдіяльності та охорона праці: навчальний посібник. Львів: ЛьвДУВС. 2018. 262 с.
29. Kuzhda T., Shveda N., Garmatiuk O., Mashliy H., Yuruk N. Digital transformation as an imperative for innovative development of business processes under martial law (Ukrainian experience). Economics of Development. №23(2). pp. 69-79 URL.: https://doi.org/10.57111/econ/2.2024.69
30. Кужда Т.І. Галущак М. П. Confidence interval for economic forecasting. Соціально-економічні проблеми і держава. 2014. Вип. 2 (11). С. 162-169. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ktisep.pdf
31. Сільпо запускає програму штучного інтелекту в тестовому режимі. URL.: https://rau.ua/novyni/novini-kompanij/silpo-programu-shtuchnogo-intelektu-kissa/
32. Стручок В.С. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня “магістр” всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання “Безпека в надзвичайних ситуаціях”. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с.
33. Галущак М. П., Галущак О. Я., Кужда Т. І. Прогнозування соціально-економічних процесів: навчальний посібник для економічних спеціальностей. Тернопіль: ФОП Паляниця, 2021. 160 с.
34. Кужда Т.І., Галущак М. П. Моделювання управлінських процесів з використанням типових моделей менеджменту. Галицький економічний вісник. 2014. № 1 (44). С. 11-21.
35. Діанова К.М. Сутність організації товаропостачання роздрібної торгівельної мережі. Матеріли ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: “Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0”. 11.10.2024. м. Тернопіль. C.31.
36. Юрик Н., Шведа Н., Кирич Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344
37. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матер. ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м.Тернопіль, 30 лист. 2023 р. Тернопіль, 2023. С.52-54.
Content type: Master Thesis
Samling:073 — менеджмент

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
КРМ_Діанова.pdfКваліфікаційна робота магістра_Діанова К.М.5,43 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg