Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46926
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorКирич, Наталія Богданівна-
dc.contributor.authorДіанова, Катерина Михайлівна-
dc.contributor.authorDianova, Kateryna-
dc.date.accessioned2024-12-27T19:53:08Z-
dc.date.available2024-12-27T19:53:08Z-
dc.date.issued2024-12-24-
dc.identifier.citationДіанова К. М. Дослідження організації товароруху супермаркету, на прикладі ТОВ “Сільпо-Фуд” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спеціальністю „073 — менеджмент“ / наук. кер. Н. Б. Кирич. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46926-
dc.descriptionВ першому розділі даної роботи розкрито сутність та значення товароруху в організації; базові аспекти маркетингової політики розподілу товарів та зарубіжний досвід операторів роздрібної торгівлі. Проаналізовано розподіл витрат у структурі товароруху організації; з’ясовано чинники, які впливають на процес товароруху в організації чинять; наведено різновиди руху товару; умови та чинники вибору виду товароруху в організації; розуміння терміну “маркетингова політика розподілу” у науковій літературі; види збутових каналів. Вивчено структуру роздрібної торгівлі у Японії за кількістю організацій роздрібної торгівлі, кількістю зайнятих та обсягом продажу, а також обсяг роздрібного товарообороту найбільших світових рітейлерів у 2023 р. У другому розділі магістерської роботи здійснено загальну характеристику організації діяльності ТОВ “Сільпо-Фуд”; проаналізовано процес організації товароруху мережі супермаркетів “Сільпо”; оцінено вплив організації товароруху на прибутковість ТОВ “Сільпо-Фуд”. Проаналізовано динаміку кількості супермаркетів мережі “Сільпо-Фуд” та основні показники діяльності торговельної мережі. Встановлено, що організація товароруху мережі супермаркетів “Сільпо” охоплює такі аспекти: постачання товарів, управління логістикою та складське управління, організація торговельних площ та візуальний мерчандайзинг, власне виробництво, онлайн-супермаркет, обслуговування покупців та працівники. Наведено результати аналізу обсягів товарообороту у 2021-2023 рр. ТОВ “Сільпо-Фуд”, а також показники оборотності запасів та дебіторської заборгованості торговельної мережі “Сільпо”. У третьому розділі магістерської роботи здійснено пошук шляхів покращення організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд”; обґрунтувано напрямки покращення організації товароруху торговельної мережі; побудовано модель оптимізації перевезення запасів товарів із розподільчих центрів до супермаркетів для покращення товароруху; спрогнозовано вплив факторів на показник товарообороту ТОВ “Сільпо-Фуд”. Визначено сильні та слабкі сторони такої організації, а також можливості та загрози для подальшого удосконалення процесу товароруху. Серед можливостей для подальшого удосконалення процесу товароруху запропоновано удосконалення автоматизації управління запасами, системи управління відходами та поверненнями товарів, розвиток онлайн-торгівлі, сервісів та ін. Також, запропоновано провести оптимізацію маршрутів доставки товарів у мережу супермаркетів “Сільпо” на прикладі міста Тернополя. Для цього використано математичне моделювання маршрутів через алгоритм транспортної задачі, яке дозволить розподілити запаси товарів між супермаркетами міста і забезпечить найкращий варіант перевезення товарів за критерієм витрат. Подано результати пошуку оптимального плану перевезень товарів асортиментної групи “гігієна та краса” з розподільчого центру м. Львова до мережі супермаркетів “Сільпо” м. Тернополя. Здійснено прогнозування обсягу товарообороту національної мережі супермаркетів “Сільпо” під впливом двох факторів – збутові витрати та чисельність працівників. В четвертому розділі даної роботи вивчено основи охорони праці торговельної мережі “Сільпо” та питання захисту запасів продовольчих і промислових товарів від забруднення (зараження) радіоактивними, отруйними речовинами і бактеріальними засобами.uk_UA
dc.description.abstractПредметом дослідження є товарорух організації. Об’єктом дослідження є процес організації товароруху на підприємстві. Метою роботи є здійснення пошуку шляхів організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд”. Методи дослідження охоплюють: порівняльний аналіз; графічний; відносні величини структури та динаміки; економіко-статистичні; оптимізаційна модель, побудова прогнозу з інтервалом довіри. Обґрунтовано напрямки покращення організації товароруху торговельної мережі та запропоновано удосконалення автоматизації управління запасами, системи управління відходами та поверненнями товарів, розвиток онлайн-торгівлі, сервісів. Побудовано модель оптимізації перевезення запасів товарів із розподільчих центрів до супермаркетів для покращення товароруху. Спрогнозовано вплив факторів на показник товарообороту ТОВ “Сільпо-Фуд”. Результати дослідження можуть бути впроваджені у роботу ТОВ “Сільпо-Фуд”.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is the goods flow organization. The object of the study is the process of organizing goods movement at the enterprise. The aim of the work aimed at finding ways to organize the goods flows at Silpo-Food LLC. The results are obtained with the following research methods: comparative analysis, graphical; structural analysis; optimization model, and building a forecast with a confidence interval. The ways for improving the organization of goods flow organization in the retail network have been substantiated and the improvements in inventory management automation, waste and product returns management, development of online trading, and services have been proposed. A model for optimizing the transportation of goods stocks from distribution centers to supermarkets to improve goods movement has built. The influence of factors on the turnover of Silpo-Food LLC has been predicted. The proposed improvements can be implemented at the LLC Silpo-Food.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1. Теоретичні основи організації товароруху 1.1 Сутність та значення товароруху в організації 1.2 Теоретичні базові аспекти маркетингової політики розподілу товарів 1.3 Зарубіжний досвід операторів роздрібної торгівлі Розділ 2. Дослідження організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.1 Загальна характеристика організації діяльності ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.2 Аналіз процесу організації товароруху мережі супермаркетів “Сільпо” 2.3 Оцінювання впливу організації товароруху на прибутковість ТОВ “Сільпо-Фуд” Розділ 3. Шляхи покращення організації товароруху ТОВ “Сільпо-Фуд” 3.1 Обґрунтування напрямків покращення організації товароруху торговельної мережі 3.2 Модель оптимізації перевезення запасів товарів із розподільчих центрів до супермаркетів для покращення товароруху 3.3 Прогнозування впливу факторів на показник товарообороту ТОВ “Сільпо-Фуд” Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Загальна характеристика стану хорони праці ТОВ “Сільпо-Фуд” 4.2 Захист запасів продовольчих і промислових товарів від забруднення (зараження) радіоактивними, отруйними речовинами і бактеріальними засобами Висновки та пропозиції Бібліографія Додаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтоварорухuk_UA
dc.subjectорганізація товарорухуuk_UA
dc.subjectторговельна мережа супермаркетівuk_UA
dc.subjectонлайн-супермаркетuk_UA
dc.subjectобслуговування покупцівuk_UA
dc.subjectуправління логістикою і складське управлінняuk_UA
dc.subjectgoods flowsuk_UA
dc.subjectorganization of goods flowsuk_UA
dc.subjectsupermarket retail chainuk_UA
dc.subjectonline supermarketuk_UA
dc.subjectcustomer serviceuk_UA
dc.subjectlogistics management and warehouse managementuk_UA
dc.titleДослідження організації товароруху супермаркету, на прикладі ТОВ “Сільпо-Фуд”uk_UA
dc.title.alternativeStudy of the supermarket goods flow organization (LLC “Silpo-Food” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Діанова Катерина Михайлівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberОстровська, Галина Йосипівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8:339.1uk_UA
dc.relation.references1. Олексенко А.В. Маркетингова політика розподілу : навчальний посібник. В-во.: Ліра-К. 2020. С.468.uk_UA
dc.relation.references2. Заливча І.В., Штефан Л.В., Лєбєдєва Д.О. Стратегічне управління товарорухом в умовах маркетингової орієнтації. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Вип. 35. 2019. С. 80-88.uk_UA
dc.relation.references3. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 2. С. 85-97.uk_UA
dc.relation.references4. Гречуха А.О. Складові сучасної маркетингової політики розподілу продукції підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 132-137.uk_UA
dc.relation.references5. Разінькова М. Ю. Маркетингова політика розподілу. Економіка та держава. 2018. №3. С. 57-59.uk_UA
dc.relation.references6. Сигида Л.О. Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства. Сталий розвиток економіки. 2012. №5(15). С. 293-298.uk_UA
dc.relation.references7. Хрупович С.Є. Маркетингова політика розподілу : опорний конспект лекцій. Тернопіль. 2018. 55 с.uk_UA
dc.relation.references8. Зоріна О.І., Наумова О.Е., Сиволовська О.В., Боровська О.Г. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Харків: УкрДАЗТ. 2013. 266 с.uk_UA
dc.relation.references9. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу : навч. посібник. Київ.: Ліра-К. 2018. 468 с.uk_UA
dc.relation.references10. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. К. : Знання. 2011. 495 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика : підручник. Суми: Університетська книга. 2016. 234 с.uk_UA
dc.relation.references12. Пилипчук В. П., Данніков О. В. Управління продажем : навч. посібник. К. : КНЕУ. 2011. 627 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бозуленко О. Я. Організація торгівлі : навчальний посібник. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ. 2021. 240 с.uk_UA
dc.relation.references14. Кращі в світі: топ-20 торгових мереж світу за виручкою і міжнародним доходом 2023 (інфографіка). URL.: https://rau.ua/novyni/top-20-torgovih-merezh-2023/uk_UA
dc.relation.references15. Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку. Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / за заг. ред. І. М. Грищенка. Донецьк : РВВ. ДВНЗ “ДонНТУ”. 2012. С. 294-309.uk_UA
dc.relation.references16. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://opendatabot.ua/c/40720198uk_UA
dc.relation.references17. Звіт про управління за 2023 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db249d826.pdfuk_UA
dc.relation.references18. Виторг “АТБ” сягнув рекордних 181 млрд грн у 2023 році. Fozzy Group, METRO і Varus показали скромніші результати. URL.: https://forbes.ua/news/vitorg-atb-syagnuv-rekordnikh-181-mlrd-grn-u-2023-rotsi-fozzy-group-metro-i-varus-zrosli-v-serednomu-na-20-08032024-19741uk_UA
dc.relation.references19. Звіт про управління за 2022 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2023/07/05/64a56f7808283.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Фінансова звітність за 2021 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.:https://static.silpo.ua/content/2022/10/06/633e8a9c12767.pdfuk_UA
dc.relation.references21. Фінансова звітність за 2022 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.:https://static.silpo.ua/content/2023/07/05/64a56f1b2f679.pdfuk_UA
dc.relation.references22. Фінансова звітність за 2023 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db84ae5d4.pdfuk_UA
dc.relation.references23. Охорона праці у супермаркетах. URL.: https://oppb.com.ua/news/ohorona-praci-u-supermarketahuk_UA
dc.relation.references24. Пожежна безпека в магазині. URL.: https://torgsoft.ua/articles/law/pozharnaya-bezopasnost-v-magazine/uk_UA
dc.relation.references25. Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі. URL.: https://interdez.com.ua/press/dezinfekciya-sanitarni-pravila-food-trade.htmluk_UA
dc.relation.references26. Якубчак О.М., Забарна І.В., Таран Т.В., Кондрасій Л.А. Безпечність та якість харчових продуктів: навчальний посібник. Київ: НУБіП України. 2019. 206 с.uk_UA
dc.relation.references27. Стручок В. C. Техноекологія та цивільна безпека. Частина “Цивільна безпека” : Навчальний посібник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А. 2022. 56 с.uk_UA
dc.relation.references28. Леськів Г.З., Верескля М.Р. Безпека життєдіяльності та охорона праці: навчальний посібник. Львів: ЛьвДУВС. 2018. 262 с.uk_UA
dc.relation.references29. Kuzhda T., Shveda N., Garmatiuk O., Mashliy H., Yuruk N. Digital transformation as an imperative for innovative development of business processes under martial law (Ukrainian experience). Economics of Development. №23(2). pp. 69-79 URL.: https://doi.org/10.57111/econ/2.2024.69uk_UA
dc.relation.references30. Кужда Т.І. Галущак М. П. Confidence interval for economic forecasting. Соціально-економічні проблеми і держава. 2014. Вип. 2 (11). С. 162-169. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2014/14ktisep.pdfuk_UA
dc.relation.references31. Сільпо запускає програму штучного інтелекту в тестовому режимі. URL.: https://rau.ua/novyni/novini-kompanij/silpo-programu-shtuchnogo-intelektu-kissa/uk_UA
dc.relation.references32. Стручок В.С. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня “магістр” всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання “Безпека в надзвичайних ситуаціях”. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с.uk_UA
dc.relation.references33. Галущак М. П., Галущак О. Я., Кужда Т. І. Прогнозування соціально-економічних процесів: навчальний посібник для економічних спеціальностей. Тернопіль: ФОП Паляниця, 2021. 160 с.uk_UA
dc.relation.references34. Кужда Т.І., Галущак М. П. Моделювання управлінських процесів з використанням типових моделей менеджменту. Галицький економічний вісник. 2014. № 1 (44). С. 11-21.uk_UA
dc.relation.references35. Діанова К.М. Сутність організації товаропостачання роздрібної торгівельної мережі. Матеріли ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: “Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0”. 11.10.2024. м. Тернопіль. C.31.uk_UA
dc.relation.references36. Юрик Н., Шведа Н., Кирич Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344uk_UA
dc.relation.references37. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матер. ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м.Тернопіль, 30 лист. 2023 р. Тернопіль, 2023. С.52-54.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 073 — менеджмент

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
КРМ_Діанова.pdfКваліфікаційна робота магістра_Діанова К.М.5,43 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador