Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46912
Fullstendig metadatavisning
DC FeltVerdiSpråk
dc.contributor.advisorДудкін, Павло Дмитрович-
dc.contributor.advisorDudkin, Pavlo-
dc.contributor.authorМелешко, Наталія Мирославівна-
dc.contributor.authorMeleshko, Nataliia-
dc.date.accessioned2024-12-26T22:16:37Z-
dc.date.available2024-12-26T22:16:37Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationМелешко Н. М. Удосконалення організації відпочинку і розваг на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готелю сімейного типу «Болгарія») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. П. Д. Дудкін. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46912-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на тему “Удосконалення організації відпочинку і розваг на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готелю сімейного типу «Болгарія») базується на вивченні та аналізі підприємств, які надають різноманітні послуги у готельно-ресторанній сфері. На прикладі готелю сімейного типу «Болгарія» розглянуто основні засади управління та розвитку відпочинкових послуг, які мають за мету підвищення конкурентоспроможності суб’єкта підприємницької діяльності та максимального задоволення потреб споживача. У дослідженні запропоновано огляд доступних літературних джерел, проведено аналізування різноманітних підходів, які використовуються для імплементації атракцій у готельно-ресторанному бізнесі. Зазначено основні тенденції та фактори впливу на відбір інноваційних рішень, а також визначено найбільш привабливі, з економічної точки зору, напрямки дослідження. Кваліфікаційна робота характеризується актуальністю теми в розрізі викликів сьогодення, що стоять перед готельно-ресторанним бізнесом та здійснює обґрунтування важливості нових атракцій, як важливого чинника підвищення ефективності управління та розвитку готелю сімейного типу «Болгарія». Методологічною базою під час здійснення дослідження є огляд різних монографічних джерел, огляд базових дефініцій у готельно-ресторанному бізнесіі, а також використання економіко-статистичних методів, зокрема, анкетування та інтерв’ювання, які необхідні для збору даних, що характеризують інноваційні процеси у готелях сімейного типу. Загальні висновки, які можуть бути зроблені в результаті майбутніх досліджень, демонструють необхідність інноваційного розвитку готельно-ресторанного бізнесу та потребує покращення діяльності готелів сімейного типу.uk_UA
dc.description.abstractQualification Paper: Improvement of leisure and entertainment organization in hospitality industry enterprises (family-owned "Bulgaria" hotel as a case study). This qualification paper delves into the optimization of recreational and entertainment services within the hospitality industry, using the family-type hotel "Bulgaria" as a case study. By examining various enterprises that provide hospitality services, the study explores the fundamental principles of managing and developing leisure offerings. The primary objective is to enhance the business's competitiveness and maximize customer satisfaction. The research involves a comprehensive review of relevant literature and an analysis of diverse approaches to implementing attractions in the hotel and restaurant industry. It identifies key trends and factors influencing the selection of innovative solutions, and pinpoints the most economically viable research avenues. The paper underscores the timeliness of this research in addressing the contemporary challenges faced by the hospitality industry. It substantiates the significance of novel attractions as a crucial factor in elevating the management efficiency and development of the family-type hotel "Bulgaria." Methodologically, the study relies on a review of various monographs, a comprehensive overview of fundamental concepts in the hospitality industry, and the application of economic and statistical methods such as surveys and interviews to gather data characterizing innovative processes in family-type hotels. The overall conclusions drawn from this research highlight the imperative of innovative development within the hospitality industry, particularly for family-type hotels.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП ...8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІДПОЧИНКУ І РОЗВАГ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ ...11 1.1. Сутність та основні завдання відпочинку і розваг в індустрії гостинності ...11 1.2. Роль відпочинку і розваг у задоволенні потреб споживачів ...19 1.3. Сучасні тренди в індустрії гостинності ...26 РОЗДІЛ 2. СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІДПОЧИНКУ В ГОТЕЛІ СІМЕЙНОГО ТИПУ «БОЛГАРІЯ» ...36 2.1. Загальна характеристика готелю сімейного типу «Болгарія» ...36 2.2. Аналіз можливостей обслуговування іноземних туристів в готелі сімейного типу «Болгарія» ...46 2.3. Оцінка результативності надання основних та додаткових послуг в готелі сімейного типу «Болгарія» ...49 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІДПОЧИНКУ І РОЗВАГ В ЗАКЛАДІ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ...53 3.1. Розробка стратегії інклюзивного сімейного готелю ...53 3.2. Обґрунтування ефективності впровадження інвестиційних проектів в готелі сімейного типу «Болгарія»...59 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ .... 67 4.1. Організація проведення інструктажів з питань охорони праці ...67 4.2. Пожежна безпека ...69 ВИСНОВКИ ...73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...75 ДОДАТКИ ...79uk_UA
dc.format.extent1-91-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectвпровадження інноваційних проектівuk_UA
dc.subjectатракціяuk_UA
dc.subjectготель сімейного типуuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectimplementation of innovative projectsuk_UA
dc.subjectattraction, family-type hoteluk_UA
dc.titleУдосконалення організації відпочинку і розваг на підприємствах індустрії гостинності (на прикладі готелю сімейного типу «Болгарія»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of leisure and entertainment organization in hospitality industry enterprises (family-owned "Bulgaria" hotel as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мелешко Н.М., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc65.011, 647.9uk_UA
dc.relation.references1. Борисова О. В. Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). 331–338 с.uk_UA
dc.relation.references2. Бурий С.А. Інноваційний потенціал у сфері готельно–ресторанного бізнесу та туризму / С. А. Бурий Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. № 5. Т.2. С. 201–205uk_UA
dc.relation.references3. Бутенко А.Ю. Інновації у ресторанному бізнесі / А.Ю. Бутенко, Р.О. Бліщ : Матеріали ІV Міжнародної науково–практичної конференції Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг. 2016. С. 303–306.uk_UA
dc.relation.references4. Владимир О.М., Дудкіна О.П., Дудкін П.Д., Шерстюк Р.П. Вплив пандемії COVID-19 на розвиток туризму в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 641-652. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21srpsiv.pdfuk_UA
dc.relation.references5. Влащенко Н.М. Інноваційні технології в готельному господарстві: конспект лекцій 2016. 89 с. URL: http://tourlib.net/books_ukr/vlaschenko.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Галасюк К.А. Оцінка інноваційного потенціалу підприємств готельного господарства : дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.04 / Галасюк Катерина Артурівна. Одеса, 2016. 304 с.uk_UA
dc.relation.references7. Державна служба статистики України. Сфера гостинності : бюлетень / URL : http://www.ukrstat.gov.ua/.uk_UA
dc.relation.references8. Дудкін П.Д., Дудкіна О.П. Логістична та інфраструктурна складові дестинацій в індустрії гостинності. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 57-65. URL:http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20dpdvig.pdfuk_UA
dc.relation.references9. Закон України "Про туризм" (ВР України, Закон № 324/95-ВР від 15 вересня 1995 р. (із змінами та доповненнями) URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.references10. Індустрія гостинності: прогноз на 2023 рік. [Електронний ресурс]. URL: www.ey.com/UA/uk/Industries/Real-Estateuk_UA
dc.relation.references11. Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування»: матеріали VIII-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г. Чумаченка (Тернопіль, 28 березня 2019 року) / МОН України, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя [та ін.]. Тернопіль: 2019. 93 с. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27904uk_UA
dc.relation.references12. Клапчук М.В., Біян В.І., Брухлій Б.В. Інноваційні технології в ресторанному господарстві. Карпатський край. 2015. № 1(2). С. 92–99.uk_UA
dc.relation.references13. Коваленко Н.О. Інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності в Україні / Н. О. Коваленко . Європейські перспективи. 2015. Вип. 7. С. 174.uk_UA
dc.relation.references14. Ковтуненко Ю.В. Впровадження системи управлінського обліку на підприємствах готельно–ресторанного бізнесу. Економіка. Фінанси. Право. 2018. №2/1 С. 15–17.uk_UA
dc.relation.references15. Ковтуненко Ю.В. Особливості бізнес-планування інноваційних проектів. Економіка: реалії часу. Науковий журнал. 2017. № 4 (32). С. 53–59.uk_UA
dc.relation.references16. Король, С. Я. Характеристика основної діяльності готелю. Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування. Праці міжнар. наук.-пр. конф.: К.: КДТЕУ. 2020. С.124 – 128.uk_UA
dc.relation.references17. Летуновська Н. Є. Управління ефективністю соціальної інфраструктури промислових підприємств у сучасних умовах. Економічний вісник Донбасу. 2014. №1 (35). С. 139–147.uk_UA
dc.relation.references18. Мальська М.П. Готельний бізнес: теорія та практика : навчальний посібник. / Мальська М.П., Пандяк І.Г. К.: Центр учбової літератури, 2009. 472 с.uk_UA
dc.relation.references19. Маркетингова товарна політика: навч. посібник / Є.Крикавський, І. Дейнега, Р. Патора. 2-ге вид. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. 276 с.uk_UA
dc.relation.references20. Матеріали готелю сімейного типу «Болгарія»uk_UA
dc.relation.references21. Мелешко Н. М., Оливко В. Й. Формування окремих аспектів бізнес-стратегії сучасного міні-готелю. Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку: матеріали дванадцятої всеукраїнської науково-практичної конференції, Тернопіль, 11.10.2024, ФОП Паляниця В. А., 2024. С. 72. [Електронний ресурс]. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46483uk_UA
dc.relation.references22. Навольська Н.В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємств Причорноморські економічні студії. 2016 №6. С. 84–87.uk_UA
dc.relation.references23. Нечаюк Л.І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.uk_UA
dc.relation.references24. Островська Г. Напрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємстві [Електронний ресурс] / Галина Островська, Людмила Малюта, Оксана Гладчук . Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С.131-143. URL : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ohyinp.pdfuk_UA
dc.relation.references25. Пермінова Г. В. Аналітично–концептуальні підходи до проблеми корпоративної соціальної відповідальності. Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2013. № 4. С. 81–84.uk_UA
dc.relation.references26. Постова В. В., Лук’янець А. В. Особливості формування та підтримка іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Підприємництво та інновації. 2020. №. 14. С. 63–67.uk_UA
dc.relation.references27. Про схвалення Стратегії демографічного розвитку України на період до 2040 року https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-2024-%D1%80#Textuk_UA
dc.relation.references28. Руденко В.П. Основи готельної справи. URL: http://pidruchniki.com/1584072023997/turizm/osnovi_gotelnoyi_spravi.uk_UA
dc.relation.references29. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. К.: Видав. Дім. «Вільямс», 2004. 262с.uk_UA
dc.relation.references30. Стратегія розвитку: інвестиційний вимір: монографія / за ред. д-ра Гуткевич С. О. Харків: Діса плюс, 2016. 162 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vises i samlingene:241 — готельно-ресторанна справа

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Авторська довідка_Мелешко.doc50,5 kBMicrosoft WordVis/Åpne
dyplom_Meleshko N_M_2024.pdf3,87 MBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy