Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46800

Назва: Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод»)
Інші назви: Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)
Автори: Амброзюк, Василина
Ambroziuk, Vasylyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj Nаtional Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Амброзюк В. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод») / Василина Амброзюк // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, 25 листопада 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 33–34. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Бібліографічне посилання: Амброзюк В. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод») // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, Тернопіль, 25 листопада 2024 року. 2024. С. 33–34.
Bibliographic citation (APA): Ambroziuk, V. (2024). Osoblyvosti formuvannia brendynhu na pidpryiemstvi (na prykladi Prat"Ternopilskyi molokozavod") [Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 25 November 2024, Ternopil, 33-34. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Ambroziuk V. (2024) Osoblyvosti formuvannia brendynhu na pidpryiemstvi (na prykladi Prat"Ternopilskyi molokozavod") [Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 25 November 2024), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2024
Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2024
Конференція/захід: ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 25-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25 листопада 2024 року
25 November 2024
Науковий керівник: Мариненко, Наталія Юріївна
Marynenko, Nataliia
УДК: 658.8
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 33-34
Початкова сторінка: 33
Кінцева сторінка: 34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46800
ISBN: 978-617-7875-87-0
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами. Наукові записки Інституту журналістики. 2013. Том 39. С.175 – 179.
References: 1. Melnyk I. V. Brend, brendynh, torhova marka yak kliuchovi terminy reklamy. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky. 2013. V. 39. P.175 – 179.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.