Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46800

Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorМариненко, Наталія Юріївна
dc.contributor.advisorMarynenko, Nataliia
dc.contributor.authorАмброзюк, Василина
dc.contributor.authorAmbroziuk, Vasylyna
dc.coverage.temporal25 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal25 November 2024
dc.date.accessioned2024-12-19T14:51:50Z-
dc.date.available2024-12-19T14:51:50Z-
dc.date.created2024-11-25
dc.date.issued2024-11-25
dc.identifier.citationАмброзюк В. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод») / Василина Амброзюк // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, 25 листопада 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 33–34. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
dc.identifier.isbn978-617-7875-87-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46800-
dc.format.extent33-34
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2024
dc.relation.ispartofProceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2024
dc.titleОсобливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод»)
dc.title.alternativeFeatures of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658.8
dc.relation.references1. Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами. Наукові записки Інституту журналістики. 2013. Том 39. С.175 – 179.
dc.relation.referencesen1. Melnyk I. V. Brend, brendynh, torhova marka yak kliuchovi terminy reklamy. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky. 2013. V. 39. P.175 – 179.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj Nаtional Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage33
dc.citation.epage34
dc.citation.conferenceⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.identifier.citation2015Амброзюк В. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод») // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, Тернопіль, 25 листопада 2024 року. 2024. С. 33–34.
dc.identifier.citationenAPAAmbroziuk, V. (2024). Osoblyvosti formuvannia brendynhu na pidpryiemstvi (na prykladi Prat"Ternopilskyi molokozavod") [Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 25 November 2024, Ternopil, 33-34. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOAmbroziuk V. (2024) Osoblyvosti formuvannia brendynhu na pidpryiemstvi (na prykladi Prat"Ternopilskyi molokozavod") [Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 25 November 2024), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Vyskytuje se v kolekcích:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.