กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46800

ชื่อเรื่อง: Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод»)
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)
ผู้แต่ง: Амброзюк, Василина
Ambroziuk, Vasylyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj Nаtional Technical University Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Амброзюк В. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод») / Василина Амброзюк // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, 25 листопада 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 33–34. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic reference (2015): Амброзюк В. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі Прат«Тернопільський молокозавод») // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, Тернопіль, 25 листопада 2024 року. 2024. С. 33–34.
Bibliographic citation (APA): Ambroziuk, V. (2024). Osoblyvosti formuvannia brendynhu na pidpryiemstvi (na prykladi Prat"Ternopilskyi molokozavod") [Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 25 November 2024, Ternopil, 33-34. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Ambroziuk V. (2024) Osoblyvosti formuvannia brendynhu na pidpryiemstvi (na prykladi Prat"Ternopilskyi molokozavod") [Features of the formation of branding at the enterprise (on the Example of “Ternopil dairy”)]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 25 November 2024), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2024
Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2024
Conference/Event: ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
วันที่เผยแพร่: 25-พฤศ-2024
Date of entry: 19-ธัน-2024
สำนักพิมพ์: ФОП Паляниця В. А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25 листопада 2024 року
25 November 2024
Supervisor: Мариненко, Наталія Юріївна
Marynenko, Nataliia
UDC: 658.8
Number of pages: 2
Page range: 33-34
Start page: 33
End page: 34
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46800
ISBN: 978-617-7875-87-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
References (Ukraine): 1. Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами. Наукові записки Інституту журналістики. 2013. Том 39. С.175 – 179.
References (International): 1. Melnyk I. V. Brend, brendynh, torhova marka yak kliuchovi terminy reklamy. Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky. 2013. V. 39. P.175 – 179.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
FMCPNES_2024_Ambroziuk_V-Features_of_the_formation_33-34.pdf447,6 kBAdobe PDFดู/เปิด
FMCPNES_2024_Ambroziuk_V-Features_of_the_formation_33-34__COVER.png368,38 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น