このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46787

Назва: Особливості формування рекламної стратегії
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Особливості формування рекламної стратегії / Голда Надія Михайлівна // Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія. — Т. : ФОП Шпак В. Б., 2024. — С. 15–24. — (Розділ 1).
Бібліографічне посилання: Голда Н. М. Особливості формування рекламної стратегії // Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія, Тернопіль. 2024. С. 15–24.
Bibliographic citation (APA): Holda, N. M. (2024). Osoblyvosti formuvannia reklamnoi stratehii. Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph, 15-24. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Holda N. M. (2024) Osoblyvosti formuvannia reklamnoi stratehii. Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph (Tern.), pp. 15-24 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія, 2024
Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph, 2024
Журнал/збірник: Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія
Дата публікації: 21-тра-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ФОП Шпак В. Б.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Кількість сторінок: 10
Діапазон сторінок: 15-24
Початкова сторінка: 15
Кінцева сторінка: 24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46787
ISBN: 978-966-457-295-8
Власник авторського права: © Колектив авторів, 2024,
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда // Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630). № 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. P. 49-55.
2.Голда Н.М. Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської області / Колектив. монографія: Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій / Р. В. Федорович [та ін.]; за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2017.
3. Голда Н.М. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеї/ Колктив. Монографія: Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018.
4.Голда Н. Реклама як інструмент маркетингу. Монографія. / Н.М. Поліщук – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018. С.132.
References: 1. Burlitska O. P., Holda N. M. Mediaplanuvannia yak skladova reklamnoi diialnosti/ O. P. Burlitska, N. M. Holda, Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630). No 4 (2021), Praha, Publising house Education and Science s.r.o. P. 49-55.
2.Holda N.M. Reklamna diialnist pidpryiemstv turystychnoi haluzi Ternopilskoi oblasti, Kolektyv. monograph: Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh ekonomichnykh transformatsii, R. V. Fedorovych [and other]; ed. prof. R. V. Fedorovycha. Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2017.
3. Holda N.M. Ryzyky v reklamnii diialnosti ta rol reklamy u formuvanni natsionalnoi idei/ Kolktyv. monograph: Analitychnyi instrumentarii v marketynhovii diialnosti, R. V. Fedorovych [and other] ; ed. prof. R. V. Fedorovycha. Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2018.
4.Holda N. Reklama yak instrument marketynhu. monograph., N.M. Polishchuk – Vinnytsia: TOV "Merkiuri-Podillia", 2018. P.132.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.