Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія : [23] ����△

Logo

Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. – Тернопіль: «Бескиди», 2024. – 171 с.
Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія

Зміст


1
2
3
4
РОЗДІЛ 1
5
15
25
35
44
53
63
73
88
РОЗДІЛ 2
99
109
119
127
137
147
157
 
169
172

Content


1
2
3
4
CHAPTER 1
5
15
25
35
44
53
63
73
88
CHAPTER 2
99
109
119
127
137
147
157
 
169
172

Browse
霈a�迨������������憓★�����隞� RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 23 of 23
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територійПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Передмова-
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності: правові засади обмеження монополізму в економіці УкраїниКраузе, Ольга Ігорівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Оцінка якості та конкурентоспроможності посередницької фірмиОксентюк, Богдана Андріївна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Логістичні інновації як запорука розвитку e-commerceКрижановський, Б. В.
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Соціальне підприємництво: сучасний стан та перспективи розвиткуМалярський, О. Д.
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Сучасні стратегії впровадження гнучкості в ланцюгах поставок як засіб забезпечення ефективної адаптації до змін у вимогах споживачівКурадовець, Ю. В.; Федорук, Я. Г.
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Особливості функціонування туристичних підприємств західного регіонуКулик, Ю. І.
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Зміст-
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Видавнича сторінка-
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствамиШоломейчук, С. А.; Бурліцька, Оксана Петрівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Логістичні рішення щодо оптимізації процесів транспортуванняФалович, Н. М.; Шевчук, Оксана Степанівна; Шеремета, О. В.
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Редакційна сторінка-
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Трансформація ланцюгів поставок в умовах глобалізаційних процесівБеш, В. Р.; Зелінський, С. І.; Капшій, Ю. Я.
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Інновації у логістиці: вплив технологій на ефективність та конкурентоспроможність підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Нотатки-
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Титульна сторінка-
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Особливості кадрового менеджменту в кризових умовах функціонування підприємстваЮрик, Наталія Євгенівна; Гарматюк, Оксана Олегівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Ai-маркетинг: переваги використанняСеменюк, Світлана Богданівна
Book Chapter21-五月-202419-十二月-2024Особливості управління ризиками в транспортно-логістичній системіФалович, Володимир Андрійович
Monograph21-五月-202411-十二月-2024Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів-
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 23 of 23