Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія : [23] Bildumaren hasierako orria

Logo

Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. – Тернопіль: «Бескиди», 2024. – 171 с.
Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія

Зміст


1
2
3
4
РОЗДІЛ 1
5
15
25
35
44
53
63
73
88
РОЗДІЛ 2
99
109
119
127
137
147
157
 
169
172

Content


1
2
3
4
CHAPTER 1
5
15
25
35
44
53
63
73
88
CHAPTER 2
99
109
119
127
137
147
157
 
169
172

Browse
Harpidetu, bilduma honetan item bat sartzen den bakoitzean mezu elektroniko bat jasotzeko RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Bidalketa data in Beherako order): 1 to 23 of 23
MotaArgitalpen-dataDate of entryTituluaEgilea/k
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Передмова-
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Залучення інвестицій як елемент стратегічного маркетингу територійПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності: правові засади обмеження монополізму в економіці УкраїниКраузе, Ольга Ігорівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Оцінка якості та конкурентоспроможності посередницької фірмиОксентюк, Богдана Андріївна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Соціальне підприємництво: сучасний стан та перспективи розвиткуМалярський, О. Д.
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Сучасні стратегії впровадження гнучкості в ланцюгах поставок як засіб забезпечення ефективної адаптації до змін у вимогах споживачівКурадовець, Ю. В.; Федорук, Я. Г.
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Зміст-
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Логістичні інновації як запорука розвитку e-commerceКрижановський, Б. В.
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Особливості функціонування туристичних підприємств західного регіонуКулик, Ю. І.
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Видавнича сторінка-
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствамиШоломейчук, С. А.; Бурліцька, Оксана Петрівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Трансформація ланцюгів поставок в умовах глобалізаційних процесівБеш, В. Р.; Зелінський, С. І.; Капшій, Ю. Я.
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Інновації у логістиці: вплив технологій на ефективність та конкурентоспроможність підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Нотатки-
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Логістичні рішення щодо оптимізації процесів транспортуванняФалович, Н. М.; Шевчук, Оксана Степанівна; Шеремета, О. В.
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Редакційна сторінка-
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Титульна сторінка-
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Особливості кадрового менеджменту в кризових умовах функціонування підприємстваЮрик, Наталія Євгенівна; Гарматюк, Оксана Олегівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Ai-маркетинг: переваги використанняСеменюк, Світлана Богданівна
Book Chapter21-Μαΐ-202419-Δεκ-2024Особливості управління ризиками в транспортно-логістичній системіФалович, Володимир Андрійович
Monograph21-Μαΐ-202411-Δεκ-2024Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів-
Collection's Items (Sorted by Bidalketa data in Beherako order): 1 to 23 of 23