霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46781

Title: Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами
Authors: Шоломейчук, С. А.
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Шоломейчук С. А. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами / Шоломейчук С. А., Бурліцька Оксана Петрівна // Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія. — Т. : ФОП Шпак В. Б., 2024. — С. 157–168. — (Розділ 2).
Bibliographic reference (2015): Шоломейчук С. А., Бурліцька О. П. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами // Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія, Тернопіль. 2024. С. 157–168.
Bibliographic citation (APA): Sholomeichuk, S. A., & Burlitska, O. P. (2024). Ekonomichna sutnist marketynhovykh aktyviv v systemi upravlinnia pidpryiemstvamy. Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph, 157-168. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Sholomeichuk S. A., Burlitska O. P. (2024) Ekonomichna sutnist marketynhovykh aktyviv v systemi upravlinnia pidpryiemstvamy. Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph (Tern.), pp. 157-168 [in Ukrainian].
Is part of: Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія, 2024
Marketing and logistics technologies: innovations to ensure the efficiency of business processes: a monograph, 2024
Journal/Collection: Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія
Issue Date: 21-五月-2024
Date of entry: 19-十二月-2024
Publisher: ФОП Шпак В. Б.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Number of pages: 12
Page range: 157-168
Start page: 157
End page: 168
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46781
ISBN: 978-966-457-295-8
Copyright owner: © Колектив авторів, 2024,
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: https://sci-conf.com.ua/viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-topical-aspects-of-modern-scientific-research-18-20-04-2024-tokio-yaponiya-arhiv/
https://www.epravda.com.ua/columns/2024/02/13/709833/
References (Ukraine): 1. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.
2. Бурліцька О. П. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.
3. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.
4. Бурліцька О. П. Шоломейчук С. А. Особистий гудвіл підприємця як нематеріальний актив в системі маркетингу // Topical aspects of modern scientific research. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2024. Pp. 458-462. URL: https://sci-conf.com.ua/viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-topical-aspects-of-modern-scientific-research-18-20-04-2024-tokio-yaponiya-arhiv/.
5. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of the enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.
6. Кирильєва Л. О., Шеховцова Д. Д. Організаційно-методичне забезпечення обліку гудвілу під час придбання (корпоратизації) підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 1 (31). С. 20–29.
7. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с.
8. Красовська О .Ю. Класифікація маркетингових активів підприємства. Агросвіт. 2017. № 24. С. 66–71.
9. Красовська О. Ю. Сутність та значення маркетингових активів підприємства. Бізнес Інформ. 2017. № 12. С. 457–463.
10. Ніфатова О. М., Дудко П. М. Інституціональні засади функціонування інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. 2018. № 2 (121). С. 61–71.
11. Особистий гудвіл. Коли бренд підприємця стає інвестицією. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2024/02/13/709833/, (дата звернення 13. 02. 2024).
12. Шоломейчук С. А. Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.106-107.
References (International): 1. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu, "Galician economic journal", Iss. 4 (83), 2023, P. 122-129.
2. Burlitska O. P. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami, O. P. Burlitska, N. M. Holda, ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023, R. 1-7.
3. Burlitska O. P., Sholomeichuk S. A. Osoblyvosti kompleksu informatsiino-komunikatsiinykh instrumentiv v systemi marketynhu pidpryiemstva, Materialy KhI Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Formuvannia mekhanizmu zmitsnennia konkurentnykh pozytsii natsionalnykh ekonomichnykh system u hlobalnomu, rehionalnomu ta lokalnomu vymirakh" – 03 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 140-142.
4. Burlitska O. P. Sholomeichuk S. A. Osobystyi hudvil pidpryiemtsia yak nematerialnyi aktyv v systemi marketynhu, Topical aspects of modern scientific research. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Tokyo, Japan. 2024. Pp. 458-462. URL: https://sci-conf.com.ua/viii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-topical-aspects-of-modern-scientific-research-18-20-04-2024-tokio-yaponiya-arhiv/.
5. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of the enterprise marketing, Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph, Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z, etc, International Science Group, Boston : Primedia eLaunch, 2023. 226 r, R. 145-154.
6. Kyrylieva L. O., Shekhovtsova D. D. Orhanizatsiino-metodychne zabezpechennia obliku hudvilu pid chas prydbannia (korporatyzatsii) pidpryiemstva. Ekonomichna stratehiia i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh. 2020. Iss. 1 (31). P. 20–29.
7. Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho; transl. from English K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. Kyiv : Vyd. hrupa KM-BUKS, 2018. 208 p.
8. Krasovska O .Yu. Klasyfikatsiia marketynhovykh aktyviv pidpryiemstva. Ahrosvit. 2017. No 24. P. 66–71.
9. Krasovska O. Yu. Sutnist ta znachennia marketynhovykh aktyviv pidpryiemstva. Biznes Inform. 2017. No 12. P. 457–463.
10. Nifatova O. M., Dudko P. M. Instytutsionalni zasady funktsionuvannia intehrovanoho brendynhu: sutnist ta osoblyvosti upravlinnia. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu tekhnolohii ta dyzainu. Seriia Ekonomichni nauky. 2018. No 2 (121). P. 61–71.
11. Osobystyi hudvil. Koly brend pidpryiemtsia staie investytsiieiu. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2024/02/13/709833/, (Date of appeal 13. 02. 2024).
12. Sholomeichuk S. A. Innovatsiini instrumenty komunikatsiinoi diialnosti v marketynhu, Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P.106-107.
Content type: Book Chapter
�蝷箔����:Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів: монографія

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
ColMon_2024_Sholomeichuk_S_A-Ekonomichna_sutnist_157-168.pdf2,42 MBAdobe PDF璉�閫�/撘��
ColMon_2024_Sholomeichuk_S_A-Ekonomichna_sutnist_157-168__COVER.png447,42 kBimage/png璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.