Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46767

Назва: Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулювання
Інші назви: Types of sales incentives depending on the subjects of incentives
Автори: Дробиняк, Анастасія
Бурліцька, Оксана Петрівна
Drobunyak, Anastasia
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Дробиняк А. Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулювання / Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 23–24. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Дробиняк А., Бурліцька О. П. Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулювання // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 23–24.
Bibliographic citation (APA): Drobunyak, A., & Burlitska, O. (2024). Vydy stymuliuvannia zbutu zalezhno vid subiektiv stymuliuvannia [Types of sales incentives depending on the subjects of incentives]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 23-24. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Drobunyak A., Burlitska O. (2024) Vydy stymuliuvannia zbutu zalezhno vid subiektiv stymuliuvannia [Types of sales incentives depending on the subjects of incentives]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 23-24 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 23-24
Початкова сторінка: 23
Кінцева сторінка: 24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46767
Перелік літератури: 1. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту . Галицький економічний вісник. Вип. 4 (83), 2023. С. 122-129.
2. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі. Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential - 2023 , February 28 - March 7, 2023: Sheffield. Science and education LTD, Volume 2. Marketing and management.- P. 21-27.
References: 1. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu . Galician economic journal. Iss. 4 (83), 2023. P. 122-129.
2. Burlitska O. P., Holda N. M. Osoblyvist suchasnykh komunikatyvnykh tekhnolohii v reklami. Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern scientific potential - 2023 , February 28 - March 7, 2023: Sheffield. Science and education LTD, Volume 2. Marketing and management, P. 21-27.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.