Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46758

Tytuł: Теоретичні засади організації збутової політики підприємства
Inne tytuły: Theoretical principles of the organization of the companyʼs sales policy
Authors: Прокопишин, Денис
Prokopyshyn, Denys
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Прокопишин Д. Теоретичні засади організації збутової політики підприємства / Денис Прокопишин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 145–146. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
Bibliographic reference (2015): Прокопишин Д. Теоретичні засади організації збутової політики підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 145–146.
Bibliographic citation (APA): Prokopyshyn, D. (2024). Teoretychni zasady orhanizatsii zbutovoi polityky pidpryiemstva [Theoretical principles of the organization of the companyʼs sales policy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 145-146. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Prokopyshyn D. (2024) Teoretychni zasady orhanizatsii zbutovoi polityky pidpryiemstva [Theoretical principles of the organization of the companyʼs sales policy]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 145-146 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Promotor: Оксентюк, Богдана Андріївна
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 145-146
Główna strona: 145
Strona końcowa: 146
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46758
Wykaz piśmiennictwa: 1. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Упрааління збутовою політикою / Л.В. Балабанова, Ю.П. Митрохіна. – К: ЦУЛ, 2019. – 240 с.
2. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. – К: ЦУЛ, 2017. – 536 с.
3. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу / Л.В. Олексенко. – Дніпро: Ліра, 2018. – 468 с.
References: 1. Balabanova L.V., Mytrokhina Yu.P. Upraalinnia zbutovoiu politykoiu, L.V. Balabanova, Yu.P. Mytrokhina, K: TsUL, 2019, 240 p.
2. Budnikevych I.M. Marketynh u haluziakh i sferakh diialnosti, I.M. Budnikevych, K: TsUL, 2017, 536 p.
3. Oleksenko L.V. Marketynhova polityka rozpodilu, L.V. Oleksenko, Dnipro: Lira, 2018, 468 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi