Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46735

Назва: Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркеті
Інші назви: Main aspects of merchandising in the pharmacy market
Автори: Качуровська, Марія
Шпилик, Світлана Василівна
Kachyrovska, Mariya
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Качуровська М. Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркеті / Марія Качуровська, Світлана Шпилик // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 106–107. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Бібліографічне посилання: Качуровська М., Шпилик С. В. Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркеті // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 106–107.
Bibliographic citation (APA): Kachyrovska, M., & Shpylyk, S. (2024). Osnovni aspekty merchandaizynhu v farmamarketi [Main aspects of merchandising in the pharmacy market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 106-107. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kachyrovska M., Shpylyk S. (2024) Osnovni aspekty merchandaizynhu v farmamarketi [Main aspects of merchandising in the pharmacy market]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 106-107 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 106-107
Початкова сторінка: 106
Кінцева сторінка: 107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46735
Перелік літератури: 1. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг [Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: ФОП Шпак В. Б., 2019.- 231 с.]. - С.33-44.
2. Рудяк Ростислав, Бурліцька Оксана. Загальні принципи та стандарти викладки товару// Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 39-40.
References: 1. Burlitska O. P. Osoblyvosti merchandaizynhu v riznykh sferakh posluh [Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii: monograph, ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FOP Shpak V. B., 2019, 231 p.], P.33-44.
2. Rudiak Rostyslav, Burlitska Oksana. Zahalni pryntsypy ta standarty vykladky tovaru// Materialy II Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii: "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi", 30 lystopada 2023 roku, Ternopil, TNTU, P. 39-40.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.