Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46733

Tytuł: Реклама як ефективна складова маркетингових комунікацій
Inne tytuły: Advertising as an effective component of marketing communications
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Андреїшин, Юлія
Golda, Nadiia
Andreishyn, Julia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Реклама як ефективна складова маркетингових комунікацій / Надія Голда, Юлія Андреїшин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 102–103. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу ).
Bibliographic reference (2015): Голда Н. М., Андреїшин Ю. Реклама як ефективна складова маркетингових комунікацій // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 102–103.
Bibliographic citation (APA): Golda, N., & Andreishyn, J. (2024). Reklama yak efektyvna skladova marketynhovykh komunikatsii [Advertising as an effective component of marketing communications]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 102-103. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Golda N., Andreishyn J. (2024) Reklama yak efektyvna skladova marketynhovykh komunikatsii [Advertising as an effective component of marketing communications]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 102-103 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 29-lis-2024
Date of entry: 19-gru-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 659.114.7
Strony: 2
Zakres stron: 102-103
Główna strona: 102
Strona końcowa: 103
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46733
Wykaz piśmiennictwa: 1. Голда Н. Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності / Фалович В.// Галицький економічний вісник. 2020. Том 66. № 5.
2. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.
3. Голда Н.М. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеї/ Колектив. монографія: Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.]; за ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018.
References: 1. Holda N. Modeliuvannia psykhosomatychnykh protsesiv u reklamnii diialnosti, Falovych V.// Galician economic journal. 2020. V. 66. No 5.
2. Burlitska O. P., Holda N. M. Mediaplanuvannia yak skladova reklamnoi diialnosti/ O. P. Burlitska, N. M. Holda// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) No 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o, P. 49-55.
3. Holda N.M. Ryzyky v reklamnii diialnosti ta rol reklamy u formuvanni natsionalnoi idei/ Kolektyv. monograph: Analitychnyi instrumentarii v marketynhovii diialnosti, R. V. Fedorovych [and other]; ed. prof. R.V. Fedorovycha, Ternopil: FO-P Shpak V.B., 2018.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi