กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46724

Назва: Управління маркетинговою діяльністю
Інші назви: Management of the marketing activity
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Прокопишин, Денис
Oksentyuk, Bohdana
Prokopyshyn, Denys
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. А. Управління маркетинговою діяльністю / Богдана Оксентюк, Денис Прокопишин // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 86–87. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Бібліографічне посилання: Оксентюк Б. А., Прокопишин Д. Управління маркетинговою діяльністю // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 86–87.
Bibliographic citation (APA): Oksentyuk, B., & Prokopyshyn, D. (2024). Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu [Management of the marketing activity]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 86-87. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Oksentyuk B., Prokopyshyn D. (2024) Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu [Management of the marketing activity]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 86-87 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 86-87
Початкова сторінка: 86
Кінцева сторінка: 87
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46724
Перелік літератури: 1. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства/ Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 612 с.
2. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. – К: ЦУЛ, 2017. – 536 с.
3. Череп О.Г. Маркетинг. Навчальний посібник / О.Г.Череп. – К.: Кондор, 2021. – 728с.
References: 1. Balabanova L.V., Kholod V.V., Balabanova I.V. Marketynh pidpryiemstva/ L.V. Balabanova, V.V. Kholod, I.V. Balabanova, K., Centre of Educational Literature, 2019, 612 p.
2. Budnikevych I.M. Marketynh u haluziakh i sferakh diialnosti, I.M. Budnikevych, K: TsUL, 2017, 536 p.
3. Cherep O.H. Marketynh. Navchalnyi posibnyk, O.H.Cherep, K., Kondor, 2021, 728p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.