Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46711

Títol: Вплив організаційної структури управління маркетингом на конкурентоспроможність підприємства
Altres títols: The influence of the organizational structure of marketing management on the competitiveness of the enterprise
Autor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Суботяк, Віталій
Ykymyshyn, Liliya
Subotiak, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Якимишин Л. Я. Вплив організаційної структури управління маркетингом на конкурентоспроможність підприємства / Лілія Якимишин, Віталій Суботяк // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 59–60. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic reference (2015): Якимишин Л. Я., Суботяк В. Вплив організаційної структури управління маркетингом на конкурентоспроможність підприємства // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 59–60.
Bibliographic citation (APA): Ykymyshyn, L., & Subotiak, V. (2024). Vplyv orhanizatsiinoi struktury upravlinnia marketynhom na konkurentospromozhnist pidpryiemstva [The influence of the organizational structure of marketing management on the competitiveness of the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 59-60. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Ykymyshyn L., Subotiak V. (2024) Vplyv orhanizatsiinoi struktury upravlinnia marketynhom na konkurentospromozhnist pidpryiemstva [The influence of the organizational structure of marketing management on the competitiveness of the enterprise]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 59-60 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Conference/Event: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 29-de -2024
Date of entry: 19-de -2024
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 59-60
Start page: 59
End page: 60
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46711
URL for reference material: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192
References (Ukraine): 1. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації. Монографія / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. - Тернопіль: «Бескиди», 2023. - 495с.
2. Теоретичний маркетинг: Навчальний посібник / А. В. Софієнко., В. В. Шукліна, Р. М. Набока. - 2-е вид., переробл. і допов. - Херсон:Книжкове видавництво ФОП Вишемирський, 2021.– 494 с.
3. Шульга Л. В., Терещенко І. О., Шарлай О. В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. № 9. - URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192 (дата звернення: 24.11.2024).
References (International): 1. Suchasnyi marketynh: viziia, tekhnolohii, innovatsii. monograph, V.A. Falovych [and other]; ed. d.e.n, prof. V.A. Falovycha, Ternopil: "Beskydy", 2023, 495p.
2. Teoretychnyi marketynh: Navchalnyi posibnyk, A. V. Sofiienko., V. V. Shuklina, R. M. Naboka, 2-e vyd., pererobl. i dopov, Kherson:Knyzhkove vydavnytstvo FOP Vyshemyrskyi, 2021, 494 p.
3. Shulha L. V., Tereshchenko I. O., Sharlai O. V. Suchasni marketynhovi stratehii upravlinnia pidpryiemstvom. Efektyvna ekonomika. 2020. No 9, URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192 (Date of appeal: 24.11.2024).
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.