Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46696

Назва: Основні принципи алгоритмів штучного інтелекту, які використовуються для створення контенту, зокрема генеративні мовні моделі
Інші назви: The fundamental principles of artificial intelligence algorithms used for content creation, including generative language models
Автори: Корнійчук, Андрій
Korniichuk, Andrii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Корнійчук А. Основні принципи алгоритмів штучного інтелекту, які використовуються для створення контенту, зокрема генеративні мовні моделі / Андрій Корнійчук // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 29–30. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Бібліографічне посилання: Корнійчук А. Основні принципи алгоритмів штучного інтелекту, які використовуються для створення контенту, зокрема генеративні мовні моделі // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 29–30.
Bibliographic citation (APA): Korniichuk, A. (2024). Osnovni pryntsypy alhorytmiv shtuchnoho intelektu, yaki vykorystovuiutsia dlia stvorennia kontentu, zokrema heneratyvni movni modeli [The fundamental principles of artificial intelligence algorithms used for content creation, including generative language models]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 29-30. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Korniichuk A. (2024) Osnovni pryntsypy alhorytmiv shtuchnoho intelektu, yaki vykorystovuiutsia dlia stvorennia kontentu, zokrema heneratyvni movni modeli [The fundamental principles of artificial intelligence algorithms used for content creation, including generative language models]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 29-30 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 29-30
Початкова сторінка: 29
Кінцева сторінка: 30
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46696
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://arxiv.org/abs/1706.03762
https://arxiv.org/abs/2005.14165
https://arxiv.org/abs/1810.04805
https://jmlr.org/papers/v21/20-074.html
Перелік літератури: 1. Vaswani,A., Shazeer,N., Parmar,N., Uszkoreit,J., Jones,L., Gomez,A.N., Kaiser,L., & Polosukhin ,I. (2017). Attention Is All You Need. Advancesin Neural Information Processing Systems,30. URL: https://arxiv.org/abs/1706.03762
2. Brown,T.B.,Mann,B.,Ryder,N.,Subbiah,M.,Kaplan,J.,Dhariwal,P.,Neelakantan,A.,Shyam, P.,Sastry,G.,Askell,A.,Agarwal,S.,Herbert-Voss,A., Krueger, G., Henighan,T., Child,R., Ramesh,A.,Ziegler,D.M.,Wu,J., Winter,C.,...&Amodei,D.(2020).LanguageModelsareFew- ShotLearners.arXivpreprintarXiv:2005.14165. URL:https://arxiv.org/abs/2005.14165
3. Сoкoлeнкo В.А.Сучаснi тенденції рoзвитку маркeтингу / В.А.Сoкoлeнкo / /НТУ «ХПI». 2012 [Eлeктрoннийрeсурс]. URL: https://arxiv.org/abs/2005.14165
4. Devlin,J.,Chang,M.W.,Lee,K.,&Toutanova,K.(2018).BERT: Pre-training of Deep Bidirectional Transformers for Language Understanding ar Xivpreprintar Xiv:1810.04805. URL:https://arxiv.org/abs/1810.04805
5. Raffel,C.,Shazeer,N.,Roberts,A.,Lee,K.,Narang,S.,Matena,M.,Zhou,Y.,Li,W.,&Liu,P.J.(2020).Exploring the Limits of Transfer Learning witha Unified Text-to-Text Transformer. Journal of Machine Learning Research, 21(140),1-67. URL:https://jmlr.org/papers/v21/20-074.html
References: 1. Vaswani,A., Shazeer,N., Parmar,N., Uszkoreit,J., Jones,L., Gomez,A.N., Kaiser,L., & Polosukhin ,I. (2017). Attention Is All You Need. Advancesin Neural Information Processing Systems,30. URL: https://arxiv.org/abs/1706.03762
2. Brown,T.B.,Mann,B.,Ryder,N.,Subbiah,M.,Kaplan,J.,Dhariwal,P.,Neelakantan,A.,Shyam, P.,Sastry,G.,Askell,A.,Agarwal,S.,Herbert-Voss,A., Krueger, G., Henighan,T., Child,R., Ramesh,A.,Ziegler,D.M.,Wu,J., Winter,C.,...&Amodei,D.(2020).LanguageModelsareFew- ShotLearners.arXivpreprintarXiv:2005.14165. URL:https://arxiv.org/abs/2005.14165
3. Sokolenko V.A.Suchasni tendentsii rozvytku marketynhu, V.A.Sokolenko, /NTU "KhPI". 2012 [Elektronnyiresurs]. URL: https://arxiv.org/abs/2005.14165
4. Devlin,J.,Chang,M.W.,Lee,K.,&Toutanova,K.(2018).BERT: Pre-training of Deep Bidirectional Transformers for Language Understanding ar Xivpreprintar Xiv:1810.04805. URL:https://arxiv.org/abs/1810.04805
5. Raffel,C.,Shazeer,N.,Roberts,A.,Lee,K.,Narang,S.,Matena,M.,Zhou,Y.,Li,W.,&Liu,P.J.(2020).Exploring the Limits of Transfer Learning witha Unified Text-to-Text Transformer. Journal of Machine Learning Research, 21(140),1-67. URL:https://jmlr.org/papers/v21/20-074.html
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.