Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46520
Title: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ
Other Titles: NEV TECHNOLOGIES IN THE RESTAURANT MARKET AS A RESULT OF THE FORMATION OF NEW CONSUMER HABITS AND LIKES
Authors: Шерстюк, Роман
Стойко, Ігор
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): ШЕРСТЮК, Р. і СТОЙКО, І. (2024) «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ», Development Service Industry Management, (4), с. 161–166. doi: 10.31891/dsim-2024-8(26).
Bibliographic reference (2015): ШЕРСТЮК, Р. і СТОЙКО, І. (2024) «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ», Development Service Industry Management, (4), с. 161–166. doi: 10.31891/dsim-2024-8(26).
Bibliographic citation (APA): ШЕРСТЮК, Р., & СТОЙКО, І. (2024). НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ. Development Service Industry Management, (4), 161–166. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(26)
Journal/Collection: Development Service Industry Management
Issue: 4 (2024)
Issue Date: nov-2024
Date of entry: 5-dec-2024
Publisher: Хмельницький національний університет, вул. 11, м. Хмельницький, 29016, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Хмельницький, Хмельницький національний університет
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0001-6253-9421
https://orcid.org/0000-0002-3013-0346
DOI: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(26)
UDC: 642,5
JEL: L23
Keywords: ресторанний бізнес
інновації
інноваційний розвиток
інноваційні технології
хмарні технології
стратегія інноваційної діяльності
restaurant business
innovation
innovation strategy
innovative development
innovative technologies
cloud technologies
Number of pages: 6
Page range: 161-166
Start page: 161
End page: 166
Abstract: Щоб виявити стратегії, які сформують ресторанну індустрію у 2025 і послідуючі роки, проведені пошукові дослідження, проаналізовані інтернет-прогнозування провідних рестораторів. Бізнесу варто розробляти стратегії в цьому напрямку з усвідомленням своїх сильних і слабких сторін. Пандемія COVID-19 сприяла формуванню нових поведінкових звичок, і тепер, у постпандемічному світі, звичка замовляти їжу лише зміцнюється. Віддалена робота, напружений спосіб життя, розвиток і розбудова міст, зростання питомої ваги міського населення та інше породжують прагнення економити час, що призводить до зростання попиту на зручні сервіси доставки їжі. Молоде покоління, яке народилося і виросло в оточенні комп'ютерів, ігрових приставок, mp3-плеєрів, відеокамер, стільникових телефонів та інших цифрових іграшок, природньо має здатність користуватися Інтернетом та Інтернет-технологіями. Ця особливість перетворила їх на агентів змін у ресторанній індустрії. Вони цінують зручність, тому надають перевагу мобільним додаткам та онлайн-платформам для замовлення їжі, які пропонують швидкі та прості рішення. Через високий попит на доставку їжі ресторани шукають економічні комерційні кухні для приготування їжі. Ресторани мусять переосмислювати своє призначення, що необхідно переходити і в абсолютно нові місця, там, де безперебійне постачання є пріоритетом, витрати мінімізуються, а прибуток максимізується, в густонаселені райони із найбільшою кількістю замовлень на доставку, щоб охопити більше клієнтів онлайн, зумовити зростання свого ресторану та потенціал заробітку по всій країні. Віртуальні бренди є одним із найбільш обговорюваних трендів у сфері гостинності. За останні кілька років ресторани, які працюють лише в Інтернеті, і кухні-привиди (або темні кухні, хмарні кухні) стали звичайним явищем на платформах доставки їжі по всьому світу. У цьому контексті це дослідження має на меті цілісно оцінити тенденції та прогнози в ресторанній індустрії щодо збільшення ресторанних послуг на доставку і винос, застосовуючи технології хмарних кухонь і віртуальних брендів, зробити внесок у літературу та запропонувати пропозиції відповідним зацікавленим сторонам
Description: To identify the strategies that will shape the restaurant industry in 2025 and beyond, internet search research and forecasting of leading restaurateurs was conducted and analyzed. Businesses should develop strategies in this direction with an awareness of their strengths and weaknesses. The COVID-19 pandemic has helped shape new behavioral habits, and now, in a post-pandemic world, the habit of ordering food is only getting stronger. Remote work, busy lifestyles, development and expansion of cities, growth in the specific weight of the urban population, etc. create a desire to save time, which leads to an increase in demand for convenient food delivery services. Born and raised around computers, game consoles, mp3 players, video cameras, cell phones and other digital toys, the younger generation naturally has the ability to use the Internet and Internet technologies. This feature has turned them into agents of change in the restaurant industry. They value convenience, so they prefer mobile apps and online food ordering platforms that offer quick and easy solutions. Due to the high demand for food delivery, restaurants are looking for economical commercial kitchens for food preparation. Restaurants need to redefine their purpose, move to completely new locations, where uninterrupted delivery is a priority, costs are minimized and profits are maximized, to densely populated areas with the highest number of delivery orders, to reach more customers online, to drive the growth of their restaurant and earning potential across the country. Virtual brands are one of the most talked about trends in hospitality. Over the past few years, online-only restaurants and ghost kitchens (or dark kitchens, cloud kitchens) have become commonplace on food delivery platforms around the world. In this context, this study aims to holistically assess the trends and forecasts in the restaurant industry for the increase of restaurant delivery and take-out services by applying cloud kitchen and virtual brand technologies, contribute to the literature and offer suggestions to relevant stakeholders.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46520
ISBN: 2786-7870
ISSN: 2786-7889
Copyright owner: © Шерстюк Р.П., Стойко І.І., 2024
URL for reference material: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(26)
https://dsim.khmnu.edu.ua/index.php/dsim/article/view/242
References (Ukraine): 1. Марина Павлюк. Доставка їжі в Україні та світі – розкіш чи нова норма? (29 грудня 2023). URL: https://www.epravda.com.ua/columns/ 2023/12/29/708250/ (дата звернення: 20.09.2024).
2. Галина Ковальчук. Темна кухня. Чому віртуальні ресторани так швидко завоювали український ринок готової їжі. (10 лютого 2021).Фокус. URL: https://focus.ua/uk/ukraine/474185-temnaya-kuhnya-pochemu virtualnye-restorany-tak-bystro-zavoevali-ukrainskij-rynok-gotovoj-edy (дата звернення: 20.09.2024).
3. Дмитро Расновський. Віртуальні бренди: суть, формати і вплив COVID-19. (25 листопада 2020). NV Бізнес. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/restorani-ta-dostavka-jizhi-pid-chas-koronavirusu-shcho-take virtualni-brendi-i-yak-jih-vikoristovuvati-50126065.html (дата звернення: 24.09.2024).
4 Aron Lewis. What are virtual food brands and how do online-only restaurants work? (September 14, 2023)/ URL: https://www.peckwaterbrands.com/blog/what-are-virtual-food-brands-how-do-online-only-restaurants-work (дата звернення: 30.09.2024).
5. Louie Scarpati. Virtual brands: A passing phase or long-term shift in hospitality? (11.01.2023). URL: https://www.redcatht.com/blog/virtual-brands-a-passing-phase-or-a-long-term-hospitality-industry-shift (дата звернення: 05.10.2024).
6. Сайт фірми «Cloud Kitchens». Restaurants reimagined. URL: https://cloudkitchens.com (дата звернення: 24.09.2024).
7. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії. Соціально- економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
8. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts. Journal of New Tourism Trends (JOINNTT). 2021. 2(2), 209-219.
9. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394
10. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu. Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2022, 14(7), 3798; https://doi.org/10.3390/su14073798
References (International): 1. Maryna Pavliuk. Dostavka yizhi v Ukraini ta sviti – rozkish chy nova norma? (29 hrudnia 2023). URL: https://www.epravda.com.ua/columns/ 2023/12/29/708250/ (data zvernennia: 20.09.2024).
2. Halyna Kovalchuk. Temna kukhnia. Chomu virtualni restorany tak shvydko zavoiuvaly ukrainskyi rynok hotovoi yizhi. (10 liutoho 2021).Fokus. URL: https://focus.ua/uk/ukraine/474185-temnaya-kuhnya-pochemu-virtualnye-restorany-tak-bystro-zavoevali-ukrainskij-rynok gotovoj-edy (data zvernennia: 20.09.2024).
3. Dmytro Rasnovskyi. Virtualni brendy: sut, formaty i vplyv COVID-19. (25 lystopada 2020). NV Biznes. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/restorani-ta-dostavka-jizhi-pid-chas-koronavirusu-shcho-take-virtualni-brendi-i-yak-jih-vikoristovuvati 50126065.html (data zvernennia: 24.09.2024).
4. Aron Lewis. What are virtual food brands and how do online-only restaurants work? (September 14, 2023)/ URL: https://www.peckwaterbrands.com/blog/what-are-virtual-food-brands-how-do-online-only-restaurants-work (data zvernennia: 30.09.2024).
5. Louie Scarpati. Virtual brands: A passing phase or long-term shift in hospitality? (11.01.2023). URL: https://www.redcatht.com/blog/virtual-brands-a-passing-phase-or-a-long-term-hospitality-industry-shift (data zvernennia: 05.10.2024).
6. Sait firmy «Cloud Kitchens». Restaurants reimagined. URL: https://cloudkitchens.com (data zvernennia: 24.09.2024).
7. Stoiko I., Sherstiuk R. Suchasni trendy i perspektyvy u restorannii industrii. Sotsialno- ekonomichni problemy i derzhava. 2023. Vyp. 1 (28). S. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
8. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts. Journal of New Tourism Trends (JOINNTT). 2021. 2(2), 209-219.
9. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394
10. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu. Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2022, 14(7), 3798; https://doi.org/10.3390/su14073798
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
DSIM-2024-N4-26.pdfНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ514,56 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools