Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46520
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorСтойко, Ігор-
dc.date.accessioned2024-12-05T10:28:12Z-
dc.date.available2024-12-05T10:28:12Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationШЕРСТЮК, Р. і СТОЙКО, І. (2024) «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ», Development Service Industry Management, (4), с. 161–166. doi: 10.31891/dsim-2024-8(26).uk_UA
dc.identifier.isbn2786-7870-
dc.identifier.issn2786-7889-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46520-
dc.descriptionTo identify the strategies that will shape the restaurant industry in 2025 and beyond, internet search research and forecasting of leading restaurateurs was conducted and analyzed. Businesses should develop strategies in this direction with an awareness of their strengths and weaknesses. The COVID-19 pandemic has helped shape new behavioral habits, and now, in a post-pandemic world, the habit of ordering food is only getting stronger. Remote work, busy lifestyles, development and expansion of cities, growth in the specific weight of the urban population, etc. create a desire to save time, which leads to an increase in demand for convenient food delivery services. Born and raised around computers, game consoles, mp3 players, video cameras, cell phones and other digital toys, the younger generation naturally has the ability to use the Internet and Internet technologies. This feature has turned them into agents of change in the restaurant industry. They value convenience, so they prefer mobile apps and online food ordering platforms that offer quick and easy solutions. Due to the high demand for food delivery, restaurants are looking for economical commercial kitchens for food preparation. Restaurants need to redefine their purpose, move to completely new locations, where uninterrupted delivery is a priority, costs are minimized and profits are maximized, to densely populated areas with the highest number of delivery orders, to reach more customers online, to drive the growth of their restaurant and earning potential across the country. Virtual brands are one of the most talked about trends in hospitality. Over the past few years, online-only restaurants and ghost kitchens (or dark kitchens, cloud kitchens) have become commonplace on food delivery platforms around the world. In this context, this study aims to holistically assess the trends and forecasts in the restaurant industry for the increase of restaurant delivery and take-out services by applying cloud kitchen and virtual brand technologies, contribute to the literature and offer suggestions to relevant stakeholders.uk_UA
dc.description.abstractЩоб виявити стратегії, які сформують ресторанну індустрію у 2025 і послідуючі роки, проведені пошукові дослідження, проаналізовані інтернет-прогнозування провідних рестораторів. Бізнесу варто розробляти стратегії в цьому напрямку з усвідомленням своїх сильних і слабких сторін. Пандемія COVID-19 сприяла формуванню нових поведінкових звичок, і тепер, у постпандемічному світі, звичка замовляти їжу лише зміцнюється. Віддалена робота, напружений спосіб життя, розвиток і розбудова міст, зростання питомої ваги міського населення та інше породжують прагнення економити час, що призводить до зростання попиту на зручні сервіси доставки їжі. Молоде покоління, яке народилося і виросло в оточенні комп'ютерів, ігрових приставок, mp3-плеєрів, відеокамер, стільникових телефонів та інших цифрових іграшок, природньо має здатність користуватися Інтернетом та Інтернет-технологіями. Ця особливість перетворила їх на агентів змін у ресторанній індустрії. Вони цінують зручність, тому надають перевагу мобільним додаткам та онлайн-платформам для замовлення їжі, які пропонують швидкі та прості рішення. Через високий попит на доставку їжі ресторани шукають економічні комерційні кухні для приготування їжі. Ресторани мусять переосмислювати своє призначення, що необхідно переходити і в абсолютно нові місця, там, де безперебійне постачання є пріоритетом, витрати мінімізуються, а прибуток максимізується, в густонаселені райони із найбільшою кількістю замовлень на доставку, щоб охопити більше клієнтів онлайн, зумовити зростання свого ресторану та потенціал заробітку по всій країні. Віртуальні бренди є одним із найбільш обговорюваних трендів у сфері гостинності. За останні кілька років ресторани, які працюють лише в Інтернеті, і кухні-привиди (або темні кухні, хмарні кухні) стали звичайним явищем на платформах доставки їжі по всьому світу. У цьому контексті це дослідження має на меті цілісно оцінити тенденції та прогнози в ресторанній індустрії щодо збільшення ресторанних послуг на доставку і винос, застосовуючи технології хмарних кухонь і віртуальних брендів, зробити внесок у літературу та запропонувати пропозиції відповідним зацікавленим сторонамuk_UA
dc.format.extent161-166-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університет, вул. 11, м. Хмельницький, 29016, Українаuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(26)uk_UA
dc.relation.urihttps://dsim.khmnu.edu.ua/index.php/dsim/article/view/242uk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectхмарні технологіїuk_UA
dc.subjectстратегія інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovation strategyuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectcloud technologiesuk_UA
dc.titleНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВuk_UA
dc.title.alternativeNEV TECHNOLOGIES IN THE RESTAURANT MARKET AS A RESULT OF THE FORMATION OF NEW CONSUMER HABITS AND LIKESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Шерстюк Р.П., Стойко І.І., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameм. Хмельницький, Хмельницький національний університетuk_UA
dc.format.pages6-
dc.subject.udc642,5uk_UA
dc.relation.references1. Марина Павлюк. Доставка їжі в Україні та світі – розкіш чи нова норма? (29 грудня 2023). URL: https://www.epravda.com.ua/columns/ 2023/12/29/708250/ (дата звернення: 20.09.2024).uk_UA
dc.relation.references2. Галина Ковальчук. Темна кухня. Чому віртуальні ресторани так швидко завоювали український ринок готової їжі. (10 лютого 2021).Фокус. URL: https://focus.ua/uk/ukraine/474185-temnaya-kuhnya-pochemu virtualnye-restorany-tak-bystro-zavoevali-ukrainskij-rynok-gotovoj-edy (дата звернення: 20.09.2024).uk_UA
dc.relation.references3. Дмитро Расновський. Віртуальні бренди: суть, формати і вплив COVID-19. (25 листопада 2020). NV Бізнес. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/restorani-ta-dostavka-jizhi-pid-chas-koronavirusu-shcho-take virtualni-brendi-i-yak-jih-vikoristovuvati-50126065.html (дата звернення: 24.09.2024).uk_UA
dc.relation.references4 Aron Lewis. What are virtual food brands and how do online-only restaurants work? (September 14, 2023)/ URL: https://www.peckwaterbrands.com/blog/what-are-virtual-food-brands-how-do-online-only-restaurants-work (дата звернення: 30.09.2024).uk_UA
dc.relation.references5. Louie Scarpati. Virtual brands: A passing phase or long-term shift in hospitality? (11.01.2023). URL: https://www.redcatht.com/blog/virtual-brands-a-passing-phase-or-a-long-term-hospitality-industry-shift (дата звернення: 05.10.2024).uk_UA
dc.relation.references6. Сайт фірми «Cloud Kitchens». Restaurants reimagined. URL: https://cloudkitchens.com (дата звернення: 24.09.2024).uk_UA
dc.relation.references7. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії. Соціально- економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.references8. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts. Journal of New Tourism Trends (JOINNTT). 2021. 2(2), 209-219.uk_UA
dc.relation.references9. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394uk_UA
dc.relation.references10. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu. Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2022, 14(7), 3798; https://doi.org/10.3390/su14073798uk_UA
dc.relation.referencesen1. Maryna Pavliuk. Dostavka yizhi v Ukraini ta sviti – rozkish chy nova norma? (29 hrudnia 2023). URL: https://www.epravda.com.ua/columns/ 2023/12/29/708250/ (data zvernennia: 20.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen2. Halyna Kovalchuk. Temna kukhnia. Chomu virtualni restorany tak shvydko zavoiuvaly ukrainskyi rynok hotovoi yizhi. (10 liutoho 2021).Fokus. URL: https://focus.ua/uk/ukraine/474185-temnaya-kuhnya-pochemu-virtualnye-restorany-tak-bystro-zavoevali-ukrainskij-rynok gotovoj-edy (data zvernennia: 20.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen3. Dmytro Rasnovskyi. Virtualni brendy: sut, formaty i vplyv COVID-19. (25 lystopada 2020). NV Biznes. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/restorani-ta-dostavka-jizhi-pid-chas-koronavirusu-shcho-take-virtualni-brendi-i-yak-jih-vikoristovuvati 50126065.html (data zvernennia: 24.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen4. Aron Lewis. What are virtual food brands and how do online-only restaurants work? (September 14, 2023)/ URL: https://www.peckwaterbrands.com/blog/what-are-virtual-food-brands-how-do-online-only-restaurants-work (data zvernennia: 30.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Louie Scarpati. Virtual brands: A passing phase or long-term shift in hospitality? (11.01.2023). URL: https://www.redcatht.com/blog/virtual-brands-a-passing-phase-or-a-long-term-hospitality-industry-shift (data zvernennia: 05.10.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen6. Sait firmy «Cloud Kitchens». Restaurants reimagined. URL: https://cloudkitchens.com (data zvernennia: 24.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen7. Stoiko I., Sherstiuk R. Suchasni trendy i perspektyvy u restorannii industrii. Sotsialno- ekonomichni problemy i derzhava. 2023. Vyp. 1 (28). S. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdfuk_UA
dc.relation.referencesen8. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts. Journal of New Tourism Trends (JOINNTT). 2021. 2(2), 209-219.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394uk_UA
dc.relation.referencesen10. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu. Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2022, 14(7), 3798; https://doi.org/10.3390/su14073798uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(26)-
dc.subject.jelL23uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6253-9421-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3013-0346-
dc.citation.journalTitleDevelopment Service Industry Management-
dc.citation.issue4 (2024)-
dc.citation.spage161-
dc.citation.epage166-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation2015ШЕРСТЮК, Р. і СТОЙКО, І. (2024) «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ», Development Service Industry Management, (4), с. 161–166. doi: 10.31891/dsim-2024-8(26).uk_UA
dc.identifier.citationenAPAШЕРСТЮК, Р., & СТОЙКО, І. (2024). НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ. Development Service Industry Management, (4), 161–166. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(26)uk_UA
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
DSIM-2024-N4-26.pdfНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НА РЕСТОРАННОМУ РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ЗВИЧОК І УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ514,56 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora