Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46359
Назва: Технології та прийоми управління іміджем компанії
Автори: Луциків, Іванна Василівна
Юрик, Наталія Євгенівна
Бібліографічний опис: Технології та прийоми управління іміджем компанії. Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: колективна монографія / за ред. д.е.н., проф. С.М. Співака. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 254-263.
Дата публікації: чер-2024
Дата подання: тра-2024
Дата внесення: 26-вер-2024
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Теми: Технології та прийоми управління іміджем компанії
імідж
репутація
лідерство
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку, для якого характерні насиченість ринку продукцією (товарами, послугами), жорстка конкуренція, присутність значної кількості світових брендів та більша довіра вітчизняних споживачів до іноземного продукту, вимагають пошуку технологій та прийомів зміцнення ринкової позиції українських підприємства та здобуття прихильності споживачів. Ефективним рішення даної проблеми є формування стійкого позитивного іміджу компанії.
Опис: Важливим завданням є формування умов, за яких українське підприємство та український продукт будуть підсвідомо асоціюватися з високою якістю, престижністю, матимуть високий рівень впізнаваності та позитивний образ у цільової аудиторії. Реалізація окресленого завдання безпосередньо пов’язана з формуванням та підтримкою позитивного іміджу, який буде тією інтегральною характеристикою компанії, що віддзеркалюватиме корпоративну індивідуальність, асоціюватиметься у споживача з високою якістю, надійністю та престижністю. Управління іміджем потребує ґрунтовного та системного підходу, виваженої діяльності щодо формування, підтримання та зміцнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46359
ISBN: 978-617-7875-82-5
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46253
Перелік літератури: Василенко В. Технологія формування ефективного іміджу підприємства. EUROPEAN POLITICAL AND LAW DISCOURSE. 2019. No 6. С. 129-136. 2. Дейнега О.В. Імідж і репутація: сутність та особливості. Вісник Хмельницького національного університету. 2008. No 3. С. 58-61. 3. Імідж. Енциклопедія сучасної України. URL: https://esu.com.ua/article- 13264 4. Імідж організації, його характеристика та взаємозв’язок з культурою. URL: https://pidru4niki.com/16520205/menedzhment/imidzh_organizatsiyi_yogo _harakteristika_vzayemozvyazok_kulturoyu 5. Краузе О. Маркетингові дослідження поведінки споживача. Міжнародна науково-практична конференція «ОСББ: досвід, виклики, перспективи». ТНТУ, 2017. С. 16-17. 6. Краузе О.І., Кулик Ю.І., Піняк І.Л. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів. Регіональна економіка та управління. No 4 (34). 2021 р. С. 135-147. 7. Семенчук Т.Б., Гера О.Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. Вип. 7. Ч. 3. С. 178-181. 8. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Економіка і суспільство. 2016. No 7. С. 473-477. 9. Шведа Н.М., Краузе О.І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічна науки». 2024. Вип. 2 (82). URL: https://www.inter- nauka.com/archive/archive-of-issues-ekonomika
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія (1).pdf6,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора