Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46359
Title: Технології та прийоми управління іміджем компанії
Authors: Луциків, Іванна Василівна
Юрик, Наталія Євгенівна
Bibliographic description (Ukraine): Технології та прийоми управління іміджем компанії. Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: колективна монографія / за ред. д.е.н., проф. С.М. Співака. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 254-263.
Issue Date: Ιου-2024
Submitted date: Μαΐ-2024
Date of entry: 26-Σεπ-2024
Publisher: ФОП Паляниця В.А.
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Keywords: Технології та прийоми управління іміджем компанії
імідж
репутація
лідерство
Abstract: На сучасному етапі розвитку, для якого характерні насиченість ринку продукцією (товарами, послугами), жорстка конкуренція, присутність значної кількості світових брендів та більша довіра вітчизняних споживачів до іноземного продукту, вимагають пошуку технологій та прийомів зміцнення ринкової позиції українських підприємства та здобуття прихильності споживачів. Ефективним рішення даної проблеми є формування стійкого позитивного іміджу компанії.
Description: Важливим завданням є формування умов, за яких українське підприємство та український продукт будуть підсвідомо асоціюватися з високою якістю, престижністю, матимуть високий рівень впізнаваності та позитивний образ у цільової аудиторії. Реалізація окресленого завдання безпосередньо пов’язана з формуванням та підтримкою позитивного іміджу, який буде тією інтегральною характеристикою компанії, що віддзеркалюватиме корпоративну індивідуальність, асоціюватиметься у споживача з високою якістю, надійністю та престижністю. Управління іміджем потребує ґрунтовного та системного підходу, виваженої діяльності щодо формування, підтримання та зміцнення.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46359
ISBN: 978-617-7875-82-5
URL for reference material: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46253
References (Ukraine): Василенко В. Технологія формування ефективного іміджу підприємства. EUROPEAN POLITICAL AND LAW DISCOURSE. 2019. No 6. С. 129-136. 2. Дейнега О.В. Імідж і репутація: сутність та особливості. Вісник Хмельницького національного університету. 2008. No 3. С. 58-61. 3. Імідж. Енциклопедія сучасної України. URL: https://esu.com.ua/article- 13264 4. Імідж організації, його характеристика та взаємозв’язок з культурою. URL: https://pidru4niki.com/16520205/menedzhment/imidzh_organizatsiyi_yogo _harakteristika_vzayemozvyazok_kulturoyu 5. Краузе О. Маркетингові дослідження поведінки споживача. Міжнародна науково-практична конференція «ОСББ: досвід, виклики, перспективи». ТНТУ, 2017. С. 16-17. 6. Краузе О.І., Кулик Ю.І., Піняк І.Л. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів. Регіональна економіка та управління. No 4 (34). 2021 р. С. 135-147. 7. Семенчук Т.Б., Гера О.Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. Вип. 7. Ч. 3. С. 178-181. 8. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Економіка і суспільство. 2016. No 7. С. 473-477. 9. Шведа Н.М., Краузе О.І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічна науки». 2024. Вип. 2 (82). URL: https://www.inter- nauka.com/archive/archive-of-issues-ekonomika
Content type: Monograph
Εμφανίζεται στις συλλογές:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Монографія (1).pdf6,16 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή