Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46359
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЛуциків, Іванна Василівна-
dc.contributor.authorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2024-09-26T11:24:59Z-
dc.date.available2024-09-26T11:24:59Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-05-
dc.identifier.citationТехнології та прийоми управління іміджем компанії. Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: колективна монографія / за ред. д.е.н., проф. С.М. Співака. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 254-263.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7875-82-5-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46359-
dc.descriptionВажливим завданням є формування умов, за яких українське підприємство та український продукт будуть підсвідомо асоціюватися з високою якістю, престижністю, матимуть високий рівень впізнаваності та позитивний образ у цільової аудиторії. Реалізація окресленого завдання безпосередньо пов’язана з формуванням та підтримкою позитивного іміджу, який буде тією інтегральною характеристикою компанії, що віддзеркалюватиме корпоративну індивідуальність, асоціюватиметься у споживача з високою якістю, надійністю та престижністю. Управління іміджем потребує ґрунтовного та системного підходу, виваженої діяльності щодо формування, підтримання та зміцнення.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку, для якого характерні насиченість ринку продукцією (товарами, послугами), жорстка конкуренція, присутність значної кількості світових брендів та більша довіра вітчизняних споживачів до іноземного продукту, вимагають пошуку технологій та прийомів зміцнення ринкової позиції українських підприємства та здобуття прихильності споживачів. Ефективним рішення даної проблеми є формування стійкого позитивного іміджу компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Паляниця В.А.uk_UA
dc.relation.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46253uk_UA
dc.subjectТехнології та прийоми управління іміджем компаніїuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectрепутація-
dc.subjectлідерство-
dc.titleТехнології та прийоми управління іміджем компаніїuk_UA
dc.typeMonographuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.referencesВасиленко В. Технологія формування ефективного іміджу підприємства. EUROPEAN POLITICAL AND LAW DISCOURSE. 2019. No 6. С. 129-136. 2. Дейнега О.В. Імідж і репутація: сутність та особливості. Вісник Хмельницького національного університету. 2008. No 3. С. 58-61. 3. Імідж. Енциклопедія сучасної України. URL: https://esu.com.ua/article- 13264 4. Імідж організації, його характеристика та взаємозв’язок з культурою. URL: https://pidru4niki.com/16520205/menedzhment/imidzh_organizatsiyi_yogo _harakteristika_vzayemozvyazok_kulturoyu 5. Краузе О. Маркетингові дослідження поведінки споживача. Міжнародна науково-практична конференція «ОСББ: досвід, виклики, перспективи». ТНТУ, 2017. С. 16-17. 6. Краузе О.І., Кулик Ю.І., Піняк І.Л. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів. Регіональна економіка та управління. No 4 (34). 2021 р. С. 135-147. 7. Семенчук Т.Б., Гера О.Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2014. Вип. 7. Ч. 3. С. 178-181. 8. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. Економіка і суспільство. 2016. No 7. С. 473-477. 9. Шведа Н.М., Краузе О.І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічна науки». 2024. Вип. 2 (82). URL: https://www.inter- nauka.com/archive/archive-of-issues-ekonomikauk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Монографія (1).pdf6,16 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları