このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46178
タイトル: ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
著者: Шерстюк, Роман
Ратинський, Вадим
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. – С. 117-119.
Conference/Event: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика
発行日: 5月-2024
Date of entry: 31-7月-2024
出版者: Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського
UDC: 65.015:338.383.13:392.72
Number of pages: 3
Page range: 117-119
Start page: 117
119
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46178
References (Ukraine): 1. Котова М. С. Вдосконалення системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів в індустрії гостинності : кваліф. робота другого (магістерського) рівня : [спец.] 241 "Готельно-ресторанна справа" ; наук. кер. С. В. Сорокіна. ‒ Харків : ДБТУ; 2022. ‒ 119 с.
2. Важливість оцінки задоволеності гостей у готельному бізнесі: методи та інструменти. Хотел Солюшин [Електронний ресурс]. ‒ URL: https://hotel-solution.com.ua/news/the-importance-of-measuring-guest-satisfaction-in-the-hotel-business-methods-and-tools (дата звернення: 15.05.2024).
Content type: Conference Abstract
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Шерстюк Ратинський Збірник_Інновації_гостинність_туризм_2024 (1).pdfПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ1,68 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール