Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШерстюк, Роман-
dc.contributor.authorРатинський, Вадим-
dc.date.accessioned2024-07-31T15:12:52Z-
dc.date.available2024-07-31T15:12:52Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.citationПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. – С. 117-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46178-
dc.format.extent117-119-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.titleПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameЛьвів : ЛДУФК ім. Івана Боберськогоuk_UA
dc.format.pages3-
dc.subject.udc65.015:338.383.13:392.72uk_UA
dc.relation.references1. Котова М. С. Вдосконалення системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів в індустрії гостинності : кваліф. робота другого (магістерського) рівня : [спец.] 241 "Готельно-ресторанна справа" ; наук. кер. С. В. Сорокіна. ‒ Харків : ДБТУ; 2022. ‒ 119 с.uk_UA
dc.relation.references2. Важливість оцінки задоволеності гостей у готельному бізнесі: методи та інструменти. Хотел Солюшин [Електронний ресурс]. ‒ URL: https://hotel-solution.com.ua/news/the-importance-of-measuring-guest-satisfaction-in-the-hotel-business-methods-and-tools (дата звернення: 15.05.2024).uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.citation.spage117-
dc.citation.spage119-
dc.citation.conferenceІнновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шерстюк Ратинський Збірник_Інновації_гостинність_туризм_2024 (1).pdfПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ1,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools