Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46178
Назва: ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Автори: Шерстюк, Роман
Ратинський, Вадим
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених з міжнародною участю (30 травня 2024 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. – С. 117-119.
Конференція/захід: Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика
Дата публікації: тра-2024
Дата внесення: 31-лип-2024
Видавництво: Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського
УДК: 65.015:338.383.13:392.72
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 117-119
Початкова сторінка: 117
119
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46178
Перелік літератури: 1. Котова М. С. Вдосконалення системи управління якістю обслуговування і задоволеності клієнтів в індустрії гостинності : кваліф. робота другого (магістерського) рівня : [спец.] 241 "Готельно-ресторанна справа" ; наук. кер. С. В. Сорокіна. ‒ Харків : ДБТУ; 2022. ‒ 119 с.
2. Важливість оцінки задоволеності гостей у готельному бізнесі: методи та інструменти. Хотел Солюшин [Електронний ресурс]. ‒ URL: https://hotel-solution.com.ua/news/the-importance-of-measuring-guest-satisfaction-in-the-hotel-business-methods-and-tools (дата звернення: 15.05.2024).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шерстюк Ратинський Збірник_Інновації_гостинність_туризм_2024 (1).pdfПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ1,68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора