Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46043
Títol: Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, на прикладі ТОВ «Теркурій»
Altres títols: Improvement of marketing activities to ensure the competitiveness of the enterprise (LLC “Terkurii” as a case study)
Autor: Татарчук, Олександр Миколайович
Tatarchuk, Oleksandr
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Татарчук О.М. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, на прикладі ТОВ “Теркурій” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.
Data de publicació: 10-de -2024
Submitted date: 26-de -2024
Date of entry: 10-de -2024
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Україна
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, Mariia
Committee members: Малюта, Людмила Ярославівна
UDC: 339.138
Paraules clau: маркетингова діяльність
конкурентоспроможність підприємства
маркетингові проблеми
маркетингові можливості та загрози
рекламна діяльність.
marketing activity
enterprise competitiveness
marketing problems
marketing opportunities and threats
advertising activity
Resum: Предмет дослідження – теоретичні та методичні положення щодо розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах. Методи дослідження − методи економічного аналізу, статистичних досліджень, метод експертних оцінок, метод графічного моделювання, метод порівняння та групування. Маркетингова діяльність підприємства допомагає вирішувати питання щодо розвитку ринку товарів, послуг та робочої сили. При цьому оцінює потреби споживачів та формує практичні заходи щодо задоволення цих потреб. Так, за допомогою маркетингової діяльності визначається спосіб, за яким досліджуване підприємство зможе продати свою послугу чи товар кінцевому споживачеві. Практична значущість для підприємства. ТОВ «ТЕРКУРІЙ» може використати результати дослідження для формування шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства та забезпечення зростання його конкурентоспроможності.
Descripció: Маркетингова діяльність підприємства це, в першу чергу, творча діяльність, яка допомагає вирішувати питання щодо розвитку ринку товарів, послуг та робочої сили.. Актуальність теми дослідження обумовлено підвищенням значущості маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових відносин.
Content: Вступ Розділ 1. Теоретико-методичні основи маркетингу та конкурентоспроможності підприємства 1.1 Основні засади та інструменти ефективної маркетингової діяльності 1.2 Маркетинг як головна складова оцінки конкурентоспроможності підприємства Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності ТОВ «Теркурій» 2.1 Загальна характеристика досліджуваного підприємства 2.2 Аналіз маркетингової діяльності на ТОВ «Теркурій" Розділ 3. Розробка рекомендацій щодо покращення конкурентних позиційТОВ «Теркурій» 3.1 Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства 3.2 Економічне обґрунтування проекту по вдосконаленню маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Критичні стани людини 4.2 Оцінка травмонебезпеки технологічного процесу Висновки Бібліографія
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46043
Copyright owner: © Татарчук Олександр Миколайович, 2024
References (Ukraine): Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.ua
Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. 308 с.
Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с.
Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.
Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. К.: ЦУЛ, 2017. 620 с.
Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко- Перепьолкіна. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.
Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид- во «Політехніка», 2018. 300 с.
Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.
Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.
Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.
Артеменко Л. П. Конкурентоспроможніть підприємства та фактори її підвищення / Л. П. Артеменко. – Київ, 2018. – 53 с.
Бенчмаркінг як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] // Науковий форум. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://nauchforum.ru/studconf/social/xxviii/8608.
Бенчмаркінг як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] // Науковий форум. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://nauchforum.ru/studconf/social/xxviii/8608.
Горбунова А. І. Стан ринку жіночин панчіх [Електронний ресурс] / А. І. Горбунова // ХГУ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://sibac.info/studconf/tech/xliii/55016.
SWOT-аналіз як основний інструмент стратегічного управління, його переваги і недоліки [Електронний ресурс] // Криворізький економічний інститут ДВНЗ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/3_SND_2010/Economics/58123.doc.htm.
Кількість українських користувачів мережі Інтернет [Електронний ресурс] // Гордон. –2021. – Режим доступу до ресурсу: https://gordonua.com/news/society/kolichestvo-ukrainskih-polzovateley- facebook-dostiglo-11-mln-228544.html.
Інстаграм як інструмент просування бренду [Електронний ресурс]// Фінансово-економічний аналіз. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/instagram.htm.
Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. Львів: Видавництво ЛКА, 2016. 484 с.
Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. Умань: Візаві, 2018. 191 с.
Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. 808 с.
Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. Суми: Університетська книга, 2009. 540 с.
Content type: Bachelor Thesis
Apareix a les col·leccions:073 — Менеджмент (бакалаври)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Авторська_довідка Татарчук.pdf650,96 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Татарчук для PDF.pdf1,19 MBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador