Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.advisorZiailyk, Mariia-
dc.contributor.authorТатарчук, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorTatarchuk, Oleksandr-
dc.date.accessioned2024-07-10T14:44:48Z-
dc.date.available2024-07-10T14:44:48Z-
dc.date.issued2024-07-10-
dc.date.submitted2024-06-26-
dc.identifier.citationТатарчук О.М. Удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, на прикладі ТОВ “Теркурій” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46043-
dc.descriptionМаркетингова діяльність підприємства це, в першу чергу, творча діяльність, яка допомагає вирішувати питання щодо розвитку ринку товарів, послуг та робочої сили.. Актуальність теми дослідження обумовлено підвищенням значущості маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових відносин.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – теоретичні та методичні положення щодо розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах. Методи дослідження − методи економічного аналізу, статистичних досліджень, метод експертних оцінок, метод графічного моделювання, метод порівняння та групування. Маркетингова діяльність підприємства допомагає вирішувати питання щодо розвитку ринку товарів, послуг та робочої сили. При цьому оцінює потреби споживачів та формує практичні заходи щодо задоволення цих потреб. Так, за допомогою маркетингової діяльності визначається спосіб, за яким досліджуване підприємство зможе продати свою послугу чи товар кінцевому споживачеві. Практична значущість для підприємства. ТОВ «ТЕРКУРІЙ» може використати результати дослідження для формування шляхів удосконалення маркетингової діяльності підприємства та забезпечення зростання його конкурентоспроможності.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1. Теоретико-методичні основи маркетингу та конкурентоспроможності підприємства 1.1 Основні засади та інструменти ефективної маркетингової діяльності 1.2 Маркетинг як головна складова оцінки конкурентоспроможності підприємства Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності ТОВ «Теркурій» 2.1 Загальна характеристика досліджуваного підприємства 2.2 Аналіз маркетингової діяльності на ТОВ «Теркурій" Розділ 3. Розробка рекомендацій щодо покращення конкурентних позиційТОВ «Теркурій» 3.1 Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства 3.2 Економічне обґрунтування проекту по вдосконаленню маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Критичні стани людини 4.2 Оцінка травмонебезпеки технологічного процесу Висновки Бібліографіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингові проблемиuk_UA
dc.subjectмаркетингові можливості та загрозиuk_UA
dc.subjectрекламна діяльність.uk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectmarketing problemsuk_UA
dc.subjectmarketing opportunities and threatsuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, на прикладі ТОВ «Теркурій»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities to ensure the competitiveness of the enterprise (LLC “Terkurii” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Татарчук Олександр Миколайович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Українаuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesАмонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.referencesАналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. 308 с.uk_UA
dc.relation.referencesБабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.uk_UA
dc.relation.referencesБойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. К.: ЦУЛ, 2017. 620 с.uk_UA
dc.relation.referencesГорбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко- Перепьолкіна. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.uk_UA
dc.relation.referencesДіброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид- во «Політехніка», 2018. 300 с.uk_UA
dc.relation.referencesКарпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.uk_UA
dc.relation.referencesКовшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.uk_UA
dc.relation.referencesКовшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.uk_UA
dc.relation.referencesАртеменко Л. П. Конкурентоспроможніть підприємства та фактори її підвищення / Л. П. Артеменко. – Київ, 2018. – 53 с.uk_UA
dc.relation.referencesБенчмаркінг як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] // Науковий форум. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://nauchforum.ru/studconf/social/xxviii/8608.uk_UA
dc.relation.referencesБенчмаркінг як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах кризи [Електронний ресурс] // Науковий форум. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://nauchforum.ru/studconf/social/xxviii/8608.uk_UA
dc.relation.referencesГорбунова А. І. Стан ринку жіночин панчіх [Електронний ресурс] / А. І. Горбунова // ХГУ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://sibac.info/studconf/tech/xliii/55016.uk_UA
dc.relation.referencesSWOT-аналіз як основний інструмент стратегічного управління, його переваги і недоліки [Електронний ресурс] // Криворізький економічний інститут ДВНЗ. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://www.rusnauka.com/3_SND_2010/Economics/58123.doc.htm.uk_UA
dc.relation.referencesКількість українських користувачів мережі Інтернет [Електронний ресурс] // Гордон. –2021. – Режим доступу до ресурсу: https://gordonua.com/news/society/kolichestvo-ukrainskih-polzovateley- facebook-dostiglo-11-mln-228544.html.uk_UA
dc.relation.referencesІнстаграм як інструмент просування бренду [Електронний ресурс]// Фінансово-економічний аналіз. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.marketing.spb.ru/lib-comm/internet/instagram.htm.uk_UA
dc.relation.referencesЛупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. Львів: Видавництво ЛКА, 2016. 484 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. Умань: Візаві, 2018. 191 с.uk_UA
dc.relation.referencesМошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. 808 с.uk_UA
dc.relation.referencesОхорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. Суми: Університетська книга, 2009. 540 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська_довідка Татарчук.pdf650,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Татарчук для PDF.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора