霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45928
Title: Напрями забезпечення ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Автопорт”)
Other Titles: Some directions of ensuring the effective management at a restaurant business facility (restaurant “Avtoport” as a case study)
Authors: Безкоровайний, Михайло Андрійович
Bezkorovainy, Mykhailo
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Безкоровайний М.А. Напрями забезпечення ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Автопорт”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 79 с.
Issue Date: 六月-2024
Submitted date: 六月-2024
Date of entry: 8-七月-2024
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstyuk, Roman
UDC: 35.078.7
Keywords: управління
управлінська діяльність
управлінський процес
інструмент управління
сфера сервісу
сфера гостинності
ресторан
заклад ресторанного господарства
ресторанна діяльність
ресторанне господарство
ресторанна справа
management
management activity
management process
management tool
service sphere
hospitality sphere
restaurant
restaurant establishment
restaurant activity
restaurant business
restaurant business
Page range: 1-79
Abstract: Безкоровайний М. А. “Напрями забезпечення ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Автопорт”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (84 стор., 7 табл., 11 рис., 39 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, формуванню науково-методичних і практичних пропозицій із забезпечення ефективного управління у діяльності закладу ресторанного господарства. У розрізі обраної теми було досліджено теоретичні засади ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства; відображено аналітичні аспекти дослідження управлінських процесів у ресторані “Автопорт”; рекомендовано напрями забезпечення ефективного управління у ресторані “Автопорт”. Практична значимість роботи. У процесі здійсненого дослідження запропоновано впровадження організаційних інновацій у системі управління ресторанним закладом, а також втілити у практику управлінської діяльності у ресторані “Автопорт” сучасної системи управлінського обліку, що приведе до удосконалення управлінських процесів, а також матиме позитивний ефект на рівень зростання даного підприємства ресторанної сфери.
Bezkorovainy M. A. “Some directions of ensuring the effective management at a restaurant business facility (restaurant “Avtoport” as a case study)”. Bachelor’s qualification work (84 pages, 7 tables, 11 figures, 39 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor’s qualification work is devoted to the substantiation of theoretical provisions, the formation of scientific-methodical and practical proposals for ensuring effective management in the activities of the restaurant industry. In the context of the selected topic, the theoretical principles of effective management at the restaurant business were investigated; Analytical aspects of the study of management processes in the restaurant “Avtoport” are reflected; directions for ensuring effective management in the “Autoport” restaurant are recommended. Practical significance of the work. In the course of the research, it was proposed to implement organizational innovations in the restaurant management system, as well as to implement a modern management accounting system into the practice of management activities in the “Autoport” restaurant, which will lead to the improvement of management processes, and will also have a positive effect on the level of growth of this enterprise in the restaurant sector
Content: Зміст Вступ…7 1. Теоретичні засади ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства…11 1.1. Сутність соціально-економічної ефективності та якості обслуговування…11 1.2. Загальні тенденції формування та розвитку підприємств ресторанного господарства…20 2. Дослідження управлінських процесів у ресторані “Автопорт”…29 2.1. Аналіз залежності якості послуг від ефективності функціонування підприємств громадського харчування...29 2.2. Дослідження управлінської системи забезпечення ефективного функціонування ресторану “Автопорт”…36 3. Напрями забезпечення ефективного управління у ресторані “Автопорт” …49 3.1. Пропозиції впровадження організаційних інновацій у системі управління ресторанним закладом …49 3.2. Рекомендації із застосування сучасної системи управлінського обліку у ресторані “Автопорт”…59 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці…72 4.1. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні і реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів ресторану “Автопорт”…72 4.2. Організація охорони праці на ресторанному підприємстві …73 Висновки…78 Бібліографія…81
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45928
Copyright owner: © Безкоровайний М.А., 2024
References (Ukraine): 1. Аветисова А. О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с.
2. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.
3. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с.
4. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.
5. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с.
6. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.
7. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ, 2012. №21 (173). С.127-135.
8. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. За заг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.
9. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монограф. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.
10. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка, 2015. № 7 (172). C. 65–69.
11. Денисенко Л. О., Шацька С. Є. Концептуальні засади класифікації бізнес-процесів, як основи формування бізнес-системи організації. Ефективна економіка. № 11, 2012. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1558
12. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки, 2014. № 5 (155). С. 321-327.
13. Ільченко Н. Б. Механізм управління бізнес-процесами на підприємстві оптової торгівлі. Бізнес Інформ. 2018. № 6. С. 224-230.
14. Історія економічних вчень: навч. посібник / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с.
15. Клепікова О. А. Сучасні технології моделювання бізнес-процесів підприємства. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. “Економічна”. 2014. № 4. С. 257-263.
16. Колос І. В. Реінжиніринг бізнес-процесів торговельних підприємств: теоретичний аспект // Сталий розвиток економіки. 2012. № 5. С. 299.
17. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.
18. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8–15.
19. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254.
20. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Нагорняк Г.С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.
21. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). 3- тє вид., переробл., доп. К.: Альтерпрес, 2005. 436 с.
22. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін: навч. посіб.: для вищ. навч. закл. За ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун т, 2010. 340 с.
23. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320 с.
24. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.
25. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісник економічної науки України: Наук. журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3–6.
26. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20
27. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах: URL https://journal knukim.com.ua/index.php/culturology/article/download/60/2
28. Прохорова В. В. Формування антикризової фінансової стратегії в системі антикризового фінансового управління підприємствами. Сучасні проблеми соціально-економічного розвитку регіонів: монограф. Дніпропетровськ: ІМА-прес 2010. 436 с.
29. П’ятницька Г. Т. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.
30. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.
31. Савченко В.Ф., Стойка С.О. Роль держави у розвитку туристичної індустрії України. Науковий вісник ЧДІЕУ. 2013. №1 (17). С. 9–15.
32. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.
33. Федак В. І. Гостинність як технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування: тези допов. Міжн. наук.-практ. конф. “Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 18 жовтня 2012 р., м. Харків. Ч. 1. С. 277–278.
34. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посібник / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: Книги–ХХІ, 2005. 596 с.
35. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОП Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
36. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.
37. Шерстюк Р., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми. сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності: Зб. тез доп. ІV Міжнар. науково-практ. конф. (12 жовт. 2023 р., м. Львів), м. Львів, 12 жовт. 2023 р. Львів, 2023. С. 322–326.
38. Яворська О., Кравченко В., Сільченко О. Регіональний ринок туристичної сфери України в сучасних умовах соціалізації економіки. Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації: зб. тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. С. 244-247.
39. Язіна В.А. Теоретичні та методичні засади управління готельно ресторанним господарством України в умовах глобалізації економіки. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції (01 листопада – 01 грудня 2014 року). Полтава: видавець ФОП Мирон І. А., 2014. С. 60–62.
Content type: Bachelor Thesis
�蝷箔����:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
dyplom_ Bezkorovainy M_А_2024.pdf1,6 MBAdobe PDF璉�閫�/撘��
Авторська довідка_Безкоровайний.docx19,37 kBMicrosoft Word XML璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�