Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.advisorSherstyuk, Roman-
dc.contributor.authorБезкоровайний, Михайло Андрійович-
dc.contributor.authorBezkorovainy, Mykhailo-
dc.date.accessioned2024-07-08T15:26:39Z-
dc.date.available2024-07-08T15:26:39Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationБезкоровайний М.А. Напрями забезпечення ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Автопорт”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45928-
dc.description.abstractБезкоровайний М. А. “Напрями забезпечення ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Автопорт”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (84 стор., 7 табл., 11 рис., 39 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Дана кваліфікаційна робота бакалавра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, формуванню науково-методичних і практичних пропозицій із забезпечення ефективного управління у діяльності закладу ресторанного господарства. У розрізі обраної теми було досліджено теоретичні засади ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства; відображено аналітичні аспекти дослідження управлінських процесів у ресторані “Автопорт”; рекомендовано напрями забезпечення ефективного управління у ресторані “Автопорт”. Практична значимість роботи. У процесі здійсненого дослідження запропоновано впровадження організаційних інновацій у системі управління ресторанним закладом, а також втілити у практику управлінської діяльності у ресторані “Автопорт” сучасної системи управлінського обліку, що приведе до удосконалення управлінських процесів, а також матиме позитивний ефект на рівень зростання даного підприємства ресторанної сфери.uk_UA
dc.description.abstractBezkorovainy M. A. “Some directions of ensuring the effective management at a restaurant business facility (restaurant “Avtoport” as a case study)”. Bachelor’s qualification work (84 pages, 7 tables, 11 figures, 39 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. This bachelor’s qualification work is devoted to the substantiation of theoretical provisions, the formation of scientific-methodical and practical proposals for ensuring effective management in the activities of the restaurant industry. In the context of the selected topic, the theoretical principles of effective management at the restaurant business were investigated; Analytical aspects of the study of management processes in the restaurant “Avtoport” are reflected; directions for ensuring effective management in the “Autoport” restaurant are recommended. Practical significance of the work. In the course of the research, it was proposed to implement organizational innovations in the restaurant management system, as well as to implement a modern management accounting system into the practice of management activities in the “Autoport” restaurant, which will lead to the improvement of management processes, and will also have a positive effect on the level of growth of this enterprise in the restaurant sectoruk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ…7 1. Теоретичні засади ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства…11 1.1. Сутність соціально-економічної ефективності та якості обслуговування…11 1.2. Загальні тенденції формування та розвитку підприємств ресторанного господарства…20 2. Дослідження управлінських процесів у ресторані “Автопорт”…29 2.1. Аналіз залежності якості послуг від ефективності функціонування підприємств громадського харчування...29 2.2. Дослідження управлінської системи забезпечення ефективного функціонування ресторану “Автопорт”…36 3. Напрями забезпечення ефективного управління у ресторані “Автопорт” …49 3.1. Пропозиції впровадження організаційних інновацій у системі управління ресторанним закладом …49 3.2. Рекомендації із застосування сучасної системи управлінського обліку у ресторані “Автопорт”…59 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці…72 4.1. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні і реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів ресторану “Автопорт”…72 4.2. Організація охорони праці на ресторанному підприємстві …73 Висновки…78 Бібліографія…81uk_UA
dc.format.extent1-79-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectуправлінська діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінський процесuk_UA
dc.subjectінструмент управлінняuk_UA
dc.subjectсфера сервісуuk_UA
dc.subjectсфера гостинностіuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectзаклад ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectресторанна діяльністьuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectресторанна справаuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmanagement activityuk_UA
dc.subjectmanagement processuk_UA
dc.subjectmanagement tooluk_UA
dc.subjectservice sphereuk_UA
dc.subjecthospitality sphereuk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectrestaurant establishmentuk_UA
dc.subjectrestaurant activityuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.titleНапрями забезпечення ефективного управління на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Автопорт”)uk_UA
dc.title.alternativeSome directions of ensuring the effective management at a restaurant business facility (restaurant “Avtoport” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Безкоровайний М.А., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc35.078.7uk_UA
dc.relation.references1. Аветисова А. О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с.uk_UA
dc.relation.references2. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.uk_UA
dc.relation.references3. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с.uk_UA
dc.relation.references4. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.uk_UA
dc.relation.references5. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с.uk_UA
dc.relation.references6. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.uk_UA
dc.relation.references7. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ, 2012. №21 (173). С.127-135.uk_UA
dc.relation.references8. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. За заг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.uk_UA
dc.relation.references9. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монограф. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.uk_UA
dc.relation.references10. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка, 2015. № 7 (172). C. 65–69.uk_UA
dc.relation.references11. Денисенко Л. О., Шацька С. Є. Концептуальні засади класифікації бізнес-процесів, як основи формування бізнес-системи організації. Ефективна економіка. № 11, 2012. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1558uk_UA
dc.relation.references12. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки, 2014. № 5 (155). С. 321-327.uk_UA
dc.relation.references13. Ільченко Н. Б. Механізм управління бізнес-процесами на підприємстві оптової торгівлі. Бізнес Інформ. 2018. № 6. С. 224-230.uk_UA
dc.relation.references14. Історія економічних вчень: навч. посібник / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с.uk_UA
dc.relation.references15. Клепікова О. А. Сучасні технології моделювання бізнес-процесів підприємства. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. “Економічна”. 2014. № 4. С. 257-263.uk_UA
dc.relation.references16. Колос І. В. Реінжиніринг бізнес-процесів торговельних підприємств: теоретичний аспект // Сталий розвиток економіки. 2012. № 5. С. 299.uk_UA
dc.relation.references17. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с.uk_UA
dc.relation.references18. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці. 2006. № 4. С. 8–15.uk_UA
dc.relation.references19. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254.uk_UA
dc.relation.references20. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Нагорняк Г.С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.uk_UA
dc.relation.references21. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). 3- тє вид., переробл., доп. К.: Альтерпрес, 2005. 436 с.uk_UA
dc.relation.references22. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін: навч. посіб.: для вищ. навч. закл. За ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун т, 2010. 340 с.uk_UA
dc.relation.references23. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320 с.uk_UA
dc.relation.references24. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm.uk_UA
dc.relation.references25. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісник економічної науки України: Наук. журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3–6.uk_UA
dc.relation.references26. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20uk_UA
dc.relation.references27. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах: URL https://journal knukim.com.ua/index.php/culturology/article/download/60/2uk_UA
dc.relation.references28. Прохорова В. В. Формування антикризової фінансової стратегії в системі антикризового фінансового управління підприємствами. Сучасні проблеми соціально-економічного розвитку регіонів: монограф. Дніпропетровськ: ІМА-прес 2010. 436 с.uk_UA
dc.relation.references29. П’ятницька Г. Т. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.uk_UA
dc.relation.references30. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.uk_UA
dc.relation.references31. Савченко В.Ф., Стойка С.О. Роль держави у розвитку туристичної індустрії України. Науковий вісник ЧДІЕУ. 2013. №1 (17). С. 9–15.uk_UA
dc.relation.references32. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.uk_UA
dc.relation.references33. Федак В. І. Гостинність як технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування: тези допов. Міжн. наук.-практ. конф. “Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 18 жовтня 2012 р., м. Харків. Ч. 1. С. 277–278.uk_UA
dc.relation.references34. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посібник / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: Книги–ХХІ, 2005. 596 с.uk_UA
dc.relation.references35. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОП Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.uk_UA
dc.relation.references36. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.uk_UA
dc.relation.references37. Шерстюк Р., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми. сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності: Зб. тез доп. ІV Міжнар. науково-практ. конф. (12 жовт. 2023 р., м. Львів), м. Львів, 12 жовт. 2023 р. Львів, 2023. С. 322–326.uk_UA
dc.relation.references38. Яворська О., Кравченко В., Сільченко О. Регіональний ринок туристичної сфери України в сучасних умовах соціалізації економіки. Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації: зб. тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. С. 244-247.uk_UA
dc.relation.references39. Язіна В.А. Теоретичні та методичні засади управління готельно ресторанним господарством України в умовах глобалізації економіки. Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конференції (01 листопада – 01 грудня 2014 року). Полтава: видавець ФОП Мирон І. А., 2014. С. 60–62.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Bezkorovainy M_А_2024.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Безкоровайний.docx19,37 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора