Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45922
Název: Розробка 3D відеогри ”Existence for a while” на базі рушія Unity
Další názvy: Development of the 3D video game "Existence for a while" based on the Unity engine
Autoři: Шубалий, Ігор Володимирович
Shubalyi, Ihor Volodymyrovych
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шубалий І. В. Розробка 3D відеогри ”Existence for a while” на базі рушія Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Л. П. Дмитроца. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 76 с.
Datum vydání: 30-čer-2024
Submitted date: 16-čer-2024
Date of entry: 8-čer-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Дмитроца, Леся Павлівна
Committee members: Стоянов, Юрій Миколайович
UDC: 004.62
Klíčová slova: розробка ігор
game development
життєвий цикл
life cycle
комп’ютерна графіка
computer graphic
музичний дизайн
sound design
заскриптовані об’єкти
scriptable objects
анімація
animation
ігровий рушій
game engine
рендеринг
rendering
Abstrakt: Кваліфікаційна робота присвячена створенню комп’ютерної гри на базі 3D-рушія Unity для навчання, розвитку навичок стратегічного мислення та розваг у реалістичних умовах. В першому розділі кваліфікаційної роботи проаналізовано стан розвитку індустрії розробки ігор, досліджено програмне забезпечення, що використовуватиметься при розробці, розглянуто основний спектр інструментів при роботі із 3D рушієм Unity. В другому розділі кваліфікаційної роботи досліджено жанр cocking симуляторів і викрито їхню ідею в простоті та цікавості, оглянуто допоміжний інструмент Unity Asset Store задля меншої часозатратності, спроєктовано структурні одиниці комп’ютерної гри. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано кожен етап процесу розробки проєкту, розроблено кожен механізм із використанням технологій різних спрямувань. The qualification work is devoted to the creation of a computer game based on the 3D Unity engine for training, development of strategic thinking skills and entertainment in realistic conditions. In the first section of the qualification work, the state of development of the game development industry was analyzed, the software that will be used during development was reviewed, and the main range of tools for working with the Unity 3D engine were considered. In the second section of the qualification work, the genre of cocking simulators was investigated and their idea was exposed in simplicity and interest, the auxiliary tool Unity Asset Store, and the structural units of the computer game were designed. In the third section of the qualification work, each stage of the project development process is described.
Content: Вступ 8 1 Аналіз сфери розробки комп’ютерних ігор 10 1.1 Аналіз GameDev індустрії 10 1.2 Дослідження програмного забезпечення необхідного для розробки 15 1.3 Основний спектр інструментів при роботі із 3D рушієм Unity 19 1.4 Висновок до першого розділу 23 2 Проєктування відеогри у жанрі cooking simulator 24 2.1 Дослідження cooking-симуляторів – простота і цікавість 24 2.2 Огляд допоміжного інструменту Unity Asset Store 25 2.3 Проєктування структури комп’ютерної гри 27 2.3.1 Проєктування початкового екрану 30 2.3.2 Проєктування ігрового HUD-a 31 2.3.3 Проєктування вікна налаштувань 32 2.3.4 Проєктування ігрової зони 33 2.4 Висновок до другого розділу 34 3 Безпосередня розробка відеогри зі всіма її компонентами 35 3.1 Розробка візуальної складової відеогри. 35 3.1.1 Створення 2D-спрайтів майбутніх іконок 35 3.1.2 Створення базових об’єктів середовища у Blender 38 3.1.3 Анімація головного персонажа та об’єктів у грі 39 3.1.4 Розробка шейдеру для анімації Delivery Counter-а 42 3.1.5 Налаштування камери, світлокорекція, пост-обробка 43 3.2 Розробка логіки та взаємодії гравця із предметами довкілля 45 3.2.1 Програмування головного персонажа. Тестування рухів у ігровому середовищі 45 3.2.2 Розробка логіки для тумб 49 3.2.3 Подання інгредієнтів у вигляді скриптових об’єктів 49 3.2.4 Розробка UI-компонентів у грі 50 3.2.5 Створення сцен головного меню та завантаження. Вікно паузи 52 3.3 Розробка механізму замовлень – головна ціль гри 52 3.3.1 Тестування валідності виконання замовлення 54 3.3.2 Методи покращення продукту, шляхи подальшого розвитку 54 3.4 Продюсування саунд-дизайн частини. Меню налаштувань 55 3.5 Висновок до третього розділу 57 4 Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 59 4.1 Основні положення, стан електробезпеки в Україні та дія електричного струму на людину. 59 4.2 Ергономічні вимоги до організації робочих місць користувачів комп’ютерів. 60 4.3 Організація і функціонування системи управління охороною праці. 62 4.4 Висновки до четвертого розділу 65 Висновки 66 Список використаних джерел 68 Додатки
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45922
Copyright owner: © Шубалий Ігор Володимирович, 2024
References (Ukraine): 1 IT Step (2021). Мови програмування, на яких написані популярні комп'ютерні ігри. 22 січня. Доступно: https://kam.itstep.org/blog_3/programming-languages-in-which-popular-computer-games-are-written [Дата звернення: 2 травня 2024].
2 The statistics portal (2024). Annual gaming company investment volume. Retrieved by J. Clement May 8, 2024. Available at: https://www.statista.com/statistics/1452456/annual-gaming-company-investment-volume/ [Дата звернення: 2 травня 2024].
3 Проект Еразмус+ (2019). Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О. Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2019. – 138 с. Доступно: https://web.kpi.kharkov.ua/gamehub/wp-content/uploads/sites/230/2021/11/BCG_ukr.pdf [Дата звернення: 2 травня 2024].
4 Strutynska, H. Kozbur, L. Dmytrotsa, O. Hlado, I. Kozbur, N. Gashchyn: Analysis of the SMEs’ Digitalization State Using HIT Index and Machine Learning Technique. 13th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). Publisher: IEEE. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. Wroclaw,Poland. - p. 332-337 (Scopus). Available at: https://ieeexplore.ieee.org/document/10275519 [Дата звернення: 2 травня 2024].
5 London Product Academy (2023). Моделі монетизації продукту: від безкоштовних до платних моделей. 13 серпня. Доступно: https://www.londonproduct.academy/post/modeli-monetizaciyi-produktu-vid-bezkoshtovnih-do-platnih-modeley [Дата звернення: 3 травня 2024].
6 I. Strutynska, L. Dmytrotsa, H. Kozbur, L.Melnyk, R. Sherstiuk: The Unification of Approaches to Measuring the Digital Maturity of Business Structures (International and Domestic Approaches Volume I: Main Conference, PhD Symposium, and Posters, Kherson, Ukraine, September 28 - October 2, 2021. CEUR Workshop Proceedings. ICTERI 2021: pp. 10-23. Available at: https://ceur-ws.org/Vol-3013/20210010.pdf [Дата звернення: 3 травня 2024].
7 I. Strutynska, L. Dmytrotsa, H. Kozbur, L. Melnyk: The Digital Business Transformation Index Determining and Monitoring: Development of a National Online Platform. Theoretical and Applied Problems, Ternopil, Ukraine, November 16-18, 2021. CEUR Workshop Proceedings 3039, CEUR-WS.org ITTAP 2021: pp. 327-334. Available at: https://ceur-ws.org/Vol-3039/short33.pdf [Дата звернення: 5 травня 2024].
8 Newzoo (2020). The World’s 2.7 Billion Gamers Will Spend $159.3 Billion on Games in 2020. 8 травня. Доступно: https://newzoo.com/resources/blog/newzoo-games-market-numbers-revenues-and-audience-2020-2023 [Дата звернення: 5 травня 2024].
9 Бібічков, І. (2023). Як розробляють ігри? 4 вересня. Доступно: https://lemon.school/blog/yak-rozroblyayut-igry [Дата звернення: 5 травня 2024].
10 Autodesk (2024). Autodesk 3ds Max. Доступно: https://www.autodesk.com/products/3ds-max/overview?term=1-YEAR&tab=subscription [Дата звернення: 5 травня 2024].
11 Blender Foundation. (2024). About Blender. Доступно: https://www.blender.org/about/ [Дата звернення: 5 травня 2024].
12 Business.com. (2024). Photoshop Reigns Supreme: How the Software Has Maintained Market Dominance. Доступно: https://www.business.com/articles/photoshop-reigns-supreme-how-the-software-has-maintained-market-dominance/ [Дата звернення: 6 травня 2024].
13 Noble Desktop. (2024). What is Figma? Доступно: https://www.nobledesktop.com/learn/figma/what-is-figma [Дата звернення: 6 травня 2024].
14 PCMag. (2024). Image Line FL Studio Review by Jamie Lendino. Доступно: https://www.pcmag.com/reviews/image-line-fl-studio [Дата звернення: 6 травня 2024].
15 Unity Technologies. (2024). Unity. Доступно: https://unity.com/ [Дата звернення: 8 травня 2024].
16 SumDU uLab. (2022). 10 найкращих ігрових рушіїв. Доступно: https://ulab.sumdu.edu.ua/uk/10-najkrashhih-igrovih-rushiiv [Дата звернення: 8 травня 2024].
17 Unity Technologies. (2024). Tools. Доступно: https://assetstore.unity.com/tools [Дата звернення: 9 травня 2024].
18 Unity Technologies. (2024). Unity User Manual. Доступно: https://docs.unity3d.com/Manual/ [Дата звернення: 9 травня 2024].
19 Skvot.io. (2022). Історія геймдеву XX століття: від Spacewar! до Sonic the Hedgehog. Доступно: https://skvot.io/uk/blog/istoriya-geymdevu-hh-stolittya-vid-spacewar-do-sonic-the-hedgehog [Дата звернення: 9 травня 2024].
20 Sandbox. (2024). Cooking Simulator. Доступно: https://docs.sandbox.game/en/v/creators/game-maker/creative-guides/experience-guide/resource-management/cooking-simulator [Дата звернення: 12 травня 2024].
21 Unity Technologies. (2020). What is the Unity Asset Store and How to Make Money on It. Доступно: https://forum.unity.com/threads/what-is-the-unity-asset-store-and-how-to-make-money-on-it.999193/ [Дата звернення: 12 травня 2024].
22 Лугова Т.А., Блажко О.А. Проектування комп’ютерних ігор для навчання : навчальний підручник / Т.А. Лугова, О.А. Блажко. – Одеса : ФОП «Побута». – 2019. – 122 с.
23 UnivDatos. Патні, Х. (2022). Simulation Games Market. Доступно: https://univdatos.com/uk/simulation-games-market/ [Дата звернення: 15 травня 2024].
24 Occasoftware. Cubicle, L. (2023). Unity: What is a Scene? Доступно: https://www.occasoftware.com/blog/unity-what-is-a-scene [Дата звернення: 15 травня 2024].
25 Kas, S. (2020). How Does Camera Perspective Affect Player Experience and Feelings? Доступно: https://medium.com/@staskas/how-does-camera-perspective-affect-player-experience-and-feelings-b187e6824f7c [Дата звернення: 16 травня 2024].
26 Retro Style Games. (2023). Game User Interface Design Examples. Доступно: https://retrostylegames.com/blog/game-user-interface-design-examples/ [Дата звернення: 16 травня 2024].
27 Pixune. Mehrafrooz, B. (2024). Game HUD Design. Доступно: https://pixune.com/blog/game-hud-design/ [Дата звернення: 16 травня 2024].
28 Giant Bomb. (2023). Options Menu. Доступно: https://www.giantbomb.com/options-menu/3015-6644/ [Дата звернення: 16 травня 2024].
29 80.lv. Sergeev, A. (2020). Defining Environment Language for Video Games. Доступно: https://80.lv/articles/defining-environment-language-for-video-games/ [Дата звернення: 16 травня 2024].
30 FGFactory. (2023). Exploring Graphics: Visual Styles in Games. Доступно: https://fgfactory.com/exploring-graphics-visual-styles-in-games
31 Game Developer. Naisan, M. (2021). The Logo Design Process - The Steps Involved in Designing a Logo for Your Game. Доступно: https://www.gamedeveloper.com/business/the-logo-design-process---the-steps-involved-in-designing-a-logo-for-your-game [Дата звернення: 18 травня 2024].
32 Kevuru Games. (2023, грудень 10). What is Animation in Video Games: Basic Principles and Applications. Alena Porokh. Доступно: https://kevurugames.com/blog/what-is-animation-in-video-games-basic-principles/ [Дата звернення: 18 травня 2024].
33 Безпека життєдіяльності [текст]: підручник. / [О. І. Запорожець, Б. Д. Халмурадов, В. І. Применко та ін.] – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 448 с. [Дата звернення: 18 травня 2024].
34 Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями : Наказ Міністерства соц. політики України від 14.02.2018 р. № 207. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18#Text [Дата звернення: 26 травня 2024].
35 ДСТУ 8604:2015: Наказ Міністерства соц. політики України від 14.02.2017 р. № 204. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0204774-15#Text [Дата звернення: 26 травня 2024].
36 Охорона праці в галузі інформаційних технологій : навч. посіб. / В.І. Голінько, М.Ю. Іконніков, Я.Я. Лебедєв ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Д. : НГУ, 2015. – 246 с. [Дата звернення: 26 травня 2024].
37 Охорона праці [текст] : навчальний посібник / П. С. Атаманчук, В. В. Мендерецький, О. П. Панчук, Р. М. Білий - К. : «Центр учбової літератури», 2017. - 322 с. [Дата звернення: 26 травня 2024].
Content type: Bachelor Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Shubalyi_I.V._SNs-42.pdf2,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora