このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45922
完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.advisorДмитроца, Леся Павлівна-
dc.contributor.authorШубалий, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorShubalyi, Ihor Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2024-07-08T12:28:25Z-
dc.date.available2024-07-08T12:28:25Z-
dc.date.issued2024-06-30-
dc.date.submitted2024-06-16-
dc.identifier.citationШубалий І. В. Розробка 3D відеогри ”Existence for a while” на базі рушія Unity : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Л. П. Дмитроца. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45922-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена створенню комп’ютерної гри на базі 3D-рушія Unity для навчання, розвитку навичок стратегічного мислення та розваг у реалістичних умовах. В першому розділі кваліфікаційної роботи проаналізовано стан розвитку індустрії розробки ігор, досліджено програмне забезпечення, що використовуватиметься при розробці, розглянуто основний спектр інструментів при роботі із 3D рушієм Unity. В другому розділі кваліфікаційної роботи досліджено жанр cocking симуляторів і викрито їхню ідею в простоті та цікавості, оглянуто допоміжний інструмент Unity Asset Store задля меншої часозатратності, спроєктовано структурні одиниці комп’ютерної гри. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано кожен етап процесу розробки проєкту, розроблено кожен механізм із використанням технологій різних спрямувань. The qualification work is devoted to the creation of a computer game based on the 3D Unity engine for training, development of strategic thinking skills and entertainment in realistic conditions. In the first section of the qualification work, the state of development of the game development industry was analyzed, the software that will be used during development was reviewed, and the main range of tools for working with the Unity 3D engine were considered. In the second section of the qualification work, the genre of cocking simulators was investigated and their idea was exposed in simplicity and interest, the auxiliary tool Unity Asset Store, and the structural units of the computer game were designed. In the third section of the qualification work, each stage of the project development process is described.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 8 1 Аналіз сфери розробки комп’ютерних ігор 10 1.1 Аналіз GameDev індустрії 10 1.2 Дослідження програмного забезпечення необхідного для розробки 15 1.3 Основний спектр інструментів при роботі із 3D рушієм Unity 19 1.4 Висновок до першого розділу 23 2 Проєктування відеогри у жанрі cooking simulator 24 2.1 Дослідження cooking-симуляторів – простота і цікавість 24 2.2 Огляд допоміжного інструменту Unity Asset Store 25 2.3 Проєктування структури комп’ютерної гри 27 2.3.1 Проєктування початкового екрану 30 2.3.2 Проєктування ігрового HUD-a 31 2.3.3 Проєктування вікна налаштувань 32 2.3.4 Проєктування ігрової зони 33 2.4 Висновок до другого розділу 34 3 Безпосередня розробка відеогри зі всіма її компонентами 35 3.1 Розробка візуальної складової відеогри. 35 3.1.1 Створення 2D-спрайтів майбутніх іконок 35 3.1.2 Створення базових об’єктів середовища у Blender 38 3.1.3 Анімація головного персонажа та об’єктів у грі 39 3.1.4 Розробка шейдеру для анімації Delivery Counter-а 42 3.1.5 Налаштування камери, світлокорекція, пост-обробка 43 3.2 Розробка логіки та взаємодії гравця із предметами довкілля 45 3.2.1 Програмування головного персонажа. Тестування рухів у ігровому середовищі 45 3.2.2 Розробка логіки для тумб 49 3.2.3 Подання інгредієнтів у вигляді скриптових об’єктів 49 3.2.4 Розробка UI-компонентів у грі 50 3.2.5 Створення сцен головного меню та завантаження. Вікно паузи 52 3.3 Розробка механізму замовлень – головна ціль гри 52 3.3.1 Тестування валідності виконання замовлення 54 3.3.2 Методи покращення продукту, шляхи подальшого розвитку 54 3.4 Продюсування саунд-дизайн частини. Меню налаштувань 55 3.5 Висновок до третього розділу 57 4 Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 59 4.1 Основні положення, стан електробезпеки в Україні та дія електричного струму на людину. 59 4.2 Ергономічні вимоги до організації робочих місць користувачів комп’ютерів. 60 4.3 Організація і функціонування системи управління охороною праці. 62 4.4 Висновки до четвертого розділу 65 Висновки 66 Список використаних джерел 68 Додаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрозробка ігорuk_UA
dc.subjectgame developmentuk_UA
dc.subjectжиттєвий циклuk_UA
dc.subjectlife cycleuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectcomputer graphicuk_UA
dc.subjectмузичний дизайнuk_UA
dc.subjectsound designuk_UA
dc.subjectзаскриптовані об’єктиuk_UA
dc.subjectscriptable objectsuk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectanimationuk_UA
dc.subjectігровий рушійuk_UA
dc.subjectgame engineuk_UA
dc.subjectрендерингuk_UA
dc.subjectrenderinguk_UA
dc.titleРозробка 3D відеогри ”Existence for a while” на базі рушія Unityuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the 3D video game "Existence for a while" based on the Unity engineuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шубалий Ігор Володимирович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.62uk_UA
dc.relation.references1 IT Step (2021). Мови програмування, на яких написані популярні комп'ютерні ігри. 22 січня. Доступно: https://kam.itstep.org/blog_3/programming-languages-in-which-popular-computer-games-are-written [Дата звернення: 2 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references2 The statistics portal (2024). Annual gaming company investment volume. Retrieved by J. Clement May 8, 2024. Available at: https://www.statista.com/statistics/1452456/annual-gaming-company-investment-volume/ [Дата звернення: 2 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references3 Проект Еразмус+ (2019). Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О. Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2019. – 138 с. Доступно: https://web.kpi.kharkov.ua/gamehub/wp-content/uploads/sites/230/2021/11/BCG_ukr.pdf [Дата звернення: 2 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references4 Strutynska, H. Kozbur, L. Dmytrotsa, O. Hlado, I. Kozbur, N. Gashchyn: Analysis of the SMEs’ Digitalization State Using HIT Index and Machine Learning Technique. 13th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). Publisher: IEEE. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. Wroclaw,Poland. - p. 332-337 (Scopus). Available at: https://ieeexplore.ieee.org/document/10275519 [Дата звернення: 2 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references5 London Product Academy (2023). Моделі монетизації продукту: від безкоштовних до платних моделей. 13 серпня. Доступно: https://www.londonproduct.academy/post/modeli-monetizaciyi-produktu-vid-bezkoshtovnih-do-platnih-modeley [Дата звернення: 3 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references6 I. Strutynska, L. Dmytrotsa, H. Kozbur, L.Melnyk, R. Sherstiuk: The Unification of Approaches to Measuring the Digital Maturity of Business Structures (International and Domestic Approaches Volume I: Main Conference, PhD Symposium, and Posters, Kherson, Ukraine, September 28 - October 2, 2021. CEUR Workshop Proceedings. ICTERI 2021: pp. 10-23. Available at: https://ceur-ws.org/Vol-3013/20210010.pdf [Дата звернення: 3 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references7 I. Strutynska, L. Dmytrotsa, H. Kozbur, L. Melnyk: The Digital Business Transformation Index Determining and Monitoring: Development of a National Online Platform. Theoretical and Applied Problems, Ternopil, Ukraine, November 16-18, 2021. CEUR Workshop Proceedings 3039, CEUR-WS.org ITTAP 2021: pp. 327-334. Available at: https://ceur-ws.org/Vol-3039/short33.pdf [Дата звернення: 5 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references8 Newzoo (2020). The World’s 2.7 Billion Gamers Will Spend $159.3 Billion on Games in 2020. 8 травня. Доступно: https://newzoo.com/resources/blog/newzoo-games-market-numbers-revenues-and-audience-2020-2023 [Дата звернення: 5 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references9 Бібічков, І. (2023). Як розробляють ігри? 4 вересня. Доступно: https://lemon.school/blog/yak-rozroblyayut-igry [Дата звернення: 5 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references10 Autodesk (2024). Autodesk 3ds Max. Доступно: https://www.autodesk.com/products/3ds-max/overview?term=1-YEAR&tab=subscription [Дата звернення: 5 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references11 Blender Foundation. (2024). About Blender. Доступно: https://www.blender.org/about/ [Дата звернення: 5 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references12 Business.com. (2024). Photoshop Reigns Supreme: How the Software Has Maintained Market Dominance. Доступно: https://www.business.com/articles/photoshop-reigns-supreme-how-the-software-has-maintained-market-dominance/ [Дата звернення: 6 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references13 Noble Desktop. (2024). What is Figma? Доступно: https://www.nobledesktop.com/learn/figma/what-is-figma [Дата звернення: 6 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references14 PCMag. (2024). Image Line FL Studio Review by Jamie Lendino. Доступно: https://www.pcmag.com/reviews/image-line-fl-studio [Дата звернення: 6 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references15 Unity Technologies. (2024). Unity. Доступно: https://unity.com/ [Дата звернення: 8 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references16 SumDU uLab. (2022). 10 найкращих ігрових рушіїв. Доступно: https://ulab.sumdu.edu.ua/uk/10-najkrashhih-igrovih-rushiiv [Дата звернення: 8 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references17 Unity Technologies. (2024). Tools. Доступно: https://assetstore.unity.com/tools [Дата звернення: 9 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references18 Unity Technologies. (2024). Unity User Manual. Доступно: https://docs.unity3d.com/Manual/ [Дата звернення: 9 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references19 Skvot.io. (2022). Історія геймдеву XX століття: від Spacewar! до Sonic the Hedgehog. Доступно: https://skvot.io/uk/blog/istoriya-geymdevu-hh-stolittya-vid-spacewar-do-sonic-the-hedgehog [Дата звернення: 9 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references20 Sandbox. (2024). Cooking Simulator. Доступно: https://docs.sandbox.game/en/v/creators/game-maker/creative-guides/experience-guide/resource-management/cooking-simulator [Дата звернення: 12 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references21 Unity Technologies. (2020). What is the Unity Asset Store and How to Make Money on It. Доступно: https://forum.unity.com/threads/what-is-the-unity-asset-store-and-how-to-make-money-on-it.999193/ [Дата звернення: 12 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references22 Лугова Т.А., Блажко О.А. Проектування комп’ютерних ігор для навчання : навчальний підручник / Т.А. Лугова, О.А. Блажко. – Одеса : ФОП «Побута». – 2019. – 122 с.uk_UA
dc.relation.references23 UnivDatos. Патні, Х. (2022). Simulation Games Market. Доступно: https://univdatos.com/uk/simulation-games-market/ [Дата звернення: 15 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references24 Occasoftware. Cubicle, L. (2023). Unity: What is a Scene? Доступно: https://www.occasoftware.com/blog/unity-what-is-a-scene [Дата звернення: 15 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references25 Kas, S. (2020). How Does Camera Perspective Affect Player Experience and Feelings? Доступно: https://medium.com/@staskas/how-does-camera-perspective-affect-player-experience-and-feelings-b187e6824f7c [Дата звернення: 16 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references26 Retro Style Games. (2023). Game User Interface Design Examples. Доступно: https://retrostylegames.com/blog/game-user-interface-design-examples/ [Дата звернення: 16 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references27 Pixune. Mehrafrooz, B. (2024). Game HUD Design. Доступно: https://pixune.com/blog/game-hud-design/ [Дата звернення: 16 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references28 Giant Bomb. (2023). Options Menu. Доступно: https://www.giantbomb.com/options-menu/3015-6644/ [Дата звернення: 16 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references29 80.lv. Sergeev, A. (2020). Defining Environment Language for Video Games. Доступно: https://80.lv/articles/defining-environment-language-for-video-games/ [Дата звернення: 16 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references30 FGFactory. (2023). Exploring Graphics: Visual Styles in Games. Доступно: https://fgfactory.com/exploring-graphics-visual-styles-in-gamesuk_UA
dc.relation.references31 Game Developer. Naisan, M. (2021). The Logo Design Process - The Steps Involved in Designing a Logo for Your Game. Доступно: https://www.gamedeveloper.com/business/the-logo-design-process---the-steps-involved-in-designing-a-logo-for-your-game [Дата звернення: 18 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references32 Kevuru Games. (2023, грудень 10). What is Animation in Video Games: Basic Principles and Applications. Alena Porokh. Доступно: https://kevurugames.com/blog/what-is-animation-in-video-games-basic-principles/ [Дата звернення: 18 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references33 Безпека життєдіяльності [текст]: підручник. / [О. І. Запорожець, Б. Д. Халмурадов, В. І. Применко та ін.] – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 448 с. [Дата звернення: 18 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references34 Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями : Наказ Міністерства соц. політики України від 14.02.2018 р. № 207. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18#Text [Дата звернення: 26 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references35 ДСТУ 8604:2015: Наказ Міністерства соц. політики України від 14.02.2017 р. № 204. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0204774-15#Text [Дата звернення: 26 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references36 Охорона праці в галузі інформаційних технологій : навч. посіб. / В.І. Голінько, М.Ю. Іконніков, Я.Я. Лебедєв ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Д. : НГУ, 2015. – 246 с. [Дата звернення: 26 травня 2024].uk_UA
dc.relation.references37 Охорона праці [текст] : навчальний посібник / П. С. Атаманчук, В. В. Мендерецький, О. П. Панчук, Р. М. Білий - К. : «Центр учбової літератури», 2017. - 322 с. [Дата звернення: 26 травня 2024].uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
出現コレクション:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
DP_Shubalyi_I.V._SNs-42.pdf2,67 MBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール