Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45867
Teitl: Управління финансово-економічними процесами на підприємстві ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”)
Teitlau Eraill: Management of financial-economic processes on the restaurant business facility (restaurant “Oscar” as a case study)
Awduron: Ковбаса, Іванна Миколаївна
Kovbasa, Ivanna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ковбаса І.М. Управління финансово-економічними процесами на підприємстві ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. А. Паляниця. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.
Dyddiad Cyhoeddi: Jun-2024
Submitted date: Jun-2024
Date of entry: 5-Jul-2024
Cyhoeddwr: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Паляниця, Віктор Анатолійович
Committee members: Palyanytsya, Viktor
UDC: 35.078.7
Allweddeiriau: управління
управлінська діяльність
ефективність управління
фінансово-економічний процес
інструмент управління
сфера сервісу
сервісна діяльність
ресторан
заклад ресторанного господарства
ресторанна діяльність
ресторанне господарство
ресторанна справа
management
management activity
management efficiency
financial and economic process
management tool
service area
service activity
restaurant
restaurant establishment
restaurant activity
restaurant business
restaurant business
Page range: 1-80
Crynodeb: Ковбаса І. М. “Управління фінансово-економічними процесами на підприємстві ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”)”. Кваліфікаційна робота бакалавра (96 рис., 16 табл., 7 рис., 59 літ. джерело) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра стосується теоретичних положень, формування наукових, методичних і практичних рекомендацій із забезпечення ефективного управління фінансово-економічними процесами на підприємстві ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Оскар”). У контексті і обраної теми було досліджено теоретико-практичні засади забезпечення управління фінансово-економічними процесами на підприємстві ресторанного бізнесу; досліджено управління фінансово-економічними процесами у ресторані “Оскар”; рекомендовано напрями забезпечення управління фінансово-економічними процесами у ресторані “Оскар”. Практична значимість роботи. У процесі дослідження запропоновано використовувати концептуальну модель розвитку у діяльності ресторану, а також розробити та запровадити мобільний додаток для ресторану “Оскар”, що приведе до покращення управління фінансово-інвестиційними процесами ресторанного закладу.
I. M. Kovbasa “Management of financial-economic processes on the restaurant business facility (restaurant “Oscar” as a case study)”. Bachelor’s qualification thesis (96 figures, 16 tables, 7 figures, 59 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. The bachelor’s qualification work concerns theoretical provisions, the formation of scientific, methodical and practical recommendations for ensuring effective management of financial and economic processes at a restaurant business enterprise (using the example of the restaurant “Oscar” ). In the context of the chosen topic, the theoretical and practical principles of ensuring the management of financial and economic processes at the restaurant business enterprise were investigated; the management of financial and economic processes in the restaurant “Oscar” was investigated; directions for ensuring the management of financial and economic processes in the restaurant “Oscar” are recommended. Practical significance of the work. In the research process, it is proposed to use a conceptual model of development in the restaurant’s activities, as well as to develop and implement a mobile application for the restaurant “Oscar”, which will lead to the improvement of the management of the financial and investment processes of the restaurant..
Content: Вступ…7 Розділ 1. Теоретико-практичні засади забезпечення управління фінансово-економічними процесами на підприємстві ресторанного бізнесу...11 1.1. Сутність фінансово-економічних процесів на сучасних підприємствах ресторанного господарства…11 1.2. Сучасні тенденції розвитку ринку ресторанного господарства…25 Розділ 2. Дослідження управління фінансово-економічними процесами у ресторані “Оскар”…29 2.1. Оцінка соціально–економічної ефективності обслуговування населення підприємством ресторанного господарства…29 2.2. Дослідження показників якості надаваних послуг рестораном “Оскар”…42 Розділ 3. Напрями забезпечення управління фінансово економічними процесами у ресторані “Оскар”…61 3.1. Пропозиції застосування концептуальної моделі розвитку малих та середніх підприємств громадського харчування у діяльності ресторану…61 3.2. Рекомендації використання інформаційних технологій як можливість активізації фінансово-економічних процесів ресторану “Оскар”...70 Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці…81 4.1. Безпека життєдіяльності…81 4.2. Основи охорони праці…83 Висновки…87 Бібліографія…91
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45867
Copyright owner: © Ковбаса І.М., 2024
References (Ukraine): 1 Про захист економічної конкуренції: закон України від 11.01.2001 №2210-ІII із змінами та доповненнями від 14.01.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text.
2. Про захист прав споживачів: закон України від 12.05.1991 №1023-XII із змінами та доповненнями від 17.06.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.
3. Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів: закон України від 23.12.1997 № 771/97.). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80#Text
4. Про охорону прав на знаки для товарів і послуг: закон України від 15.12.1993 №3689-XII із змінами та доповненнями від 21.07.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3689-12#Text.
5. Про рекламу: закон України від 03.07.1996 №270-96/ВР із змінами та доповненнями від 04.02.2021. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96- %D0%B2%D1%80#Text.
6. Про ціни і ціноутворення: закон України від 21.06.2012 №5007-VI із змінами та доповненнями від 30.03.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5007-17#Text.
7. Аветисова А. О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с.
8. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.
9. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с.
10. Висоцька О. Є. Комунікація як основа соціальних перетворень (у контексті становлення постмодерного суспільства): монографія. Дніпропетровськ: “Інновація”, 2009. 316 с.
11. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни. Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с. 40.
12. Гончаров Ю. В. Тенденції і проблеми аналізу продуктивності праці в цілому по економіці та за деякими видами промислової діяльності. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2814 (звернення до ресурсу 4.12.2020 року)
13. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка, 2015. № 7 (172). C. 65–69.
14. Денисенко Л. О., Шацька С. Є. Концептуальні засади класифікації бізнес-процесів, як основи формування бізнес-системи організації. Ефективна економіка. № 11, 2012. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1558
15. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки, 2014. № 5 (155). С. 321-327.
16. Косова Т.Д., Сухарев П.М., Ващенко Л.О. та ін. Організація і методика економічного аналізу: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 528 с.
17. Кравченко М. О. Кадрова складова інноваційного потенціалу промислових підприємств // НТУУ “КПІ”. Маркетинг в Україні, 2011. №1 (7). С. 36-39.
18. Кочума І.Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254.
19. Кузь Т.І., Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Нагорняк Г.С. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії // Галицький економічний вісник. 2021. № 4 (71). С. 85-91.
20. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін: навч. посіб.: для вищ. навч. закл. За ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун т, 2010. 340 с.
21. Малюта Л., Островська Г., Кузь Т. Трансформування моделі управління розвитком інтелектуального потенціалу підприємства: компетентнісний підхід. Соціально-економічні проблеми і держава, 2019. Вип. 2 (21). С. 178–191. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019f
22. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320 с.
23. Обідіна Я. І. Заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємства та економічна доцільність їх впровадження. Економіка АПК. 2009. №20.
24. Островська Г. Й. Особливості стратегічного управління персоналом підприємства. VI Міжнародна науково-практична конференція Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні, 2023. С. 319-322.
25. Островська Г. Аналізування інтелектуального потенціалу управлінців на основі компетентнісного підходу в умовах промислових підприємств Review of transport economics and management, 2021, 5(21). С. 101-115.
26. Островська Г. Розвиток особистісного творчого потенціалу: компетентнісний підхід. Збірник наукових праць ІV Всеукр. наук.-прак. конф. “Особистість студента та соціокультурне середовище університету в суспільному контексті” (18 травня 2020 р.). Київ, 2020. С. 78-81.
27. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля. 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20.
28. Подкуйко Н. Д., Кізнер Н. О. Маркетинг в соціально-культурній сфері: навч. посіб. Київ: ДАКККіМ, 2002. 96 с.
29. Підприємництво в епоху глобальних трансформацій: виклики та перспективи розвитку: монограф. / П. В. Пашко та ін. Ірпінь: Ун-т ДФС України, 2019. 475 с.
30. Підприємницька діяльність та економіка підприємства: навч. посіб. / С. Б. Довбня та ін. Дніпро: Ліра, 2016. 438 с.
31. Підприємницька діяльність та її оптимізація у виробничих структурах агробізнесу: монограф. / М. М. Ільчук та ін. Київ : НУБіП України, 2018. 258 c.
32. Поліщук І. І., Швед В. В. Управління персоналом : навч.-метод. посіб. Вінниця: Твори, 2019. 283 с.
33. П’ятницька Г. Т. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.
34. Розробка сайтів для ресторанів. Алгоритм. Ефективність. URL: https://brander.ua/what-we-offer/e-commerce/rozrobka-saytu-dlya-restoranu
35. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії, 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.
36. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава, 2018. № 4. С. 26-31.
37. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії, 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15.
38. Романчик Т.В. Економічна безпека підприємства: функціональні аспекти. Стратегічні імперативи розвитку туризму та економіки в умовах глобалізації. Запоріжжя: “Просвіта”, 2017. Т. 2. С. 372–374.
39. Робінс С.П. Основи менеджменту [Текст] / С.П. Робінс, Д.А. Де Ченцо; пер. з англ. А.Олійник. К.: Видавництво Соломії Павличко “Основи”, 2002. 671 с.
40. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка, 2012. № 2. С. 59-64.
41. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства: навч. посіб. 2-ге вид., виправлене і доповнене. Київ: “Знання”, 2015. 662 с.
42. Савченко О. І., Нестеренко Р. О., Побережний Р. О. Інноваційне підприємництво та бізнес-планування: навч.-метод. посіб. Харків: Щедра садиба плюс, 2015. 352 с.
43. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава, 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151.
44. Силивейстр В. Маркетинг у ресторанному бізнесі. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-marketing
45. Силивейстр В. Помилки ресторанного бізнесу. Досвід відомих рестораторів. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-business-fails
46. Силивейстр В. Цільова аудиторія ресторану. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-target-audience
47. Силивейстр В. Програми лояльності для ресторанів. URL: https://joinposter.com/post/restaurant-loyalty-programs
48. Силивейстр В. Вибір постачальника у ресторан. URL: https://joinposter.com/post/choose-the-restaurant-supplier
49. Силивейстр В. Як просувати ресторан в Інтернеті: креативні ідеї для розкручування Вашого закладу. URL: https://joinposter.com/post/how topromoterestaurant-in-internet
50. Силивейстр В. Як підвищити середній чек у ресторані. URL: https://joinposter.com/post/how-to-increase-the-average-check-in-restaurant
51. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.
52. Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу: колект. монограф. / А. П. Наливайко та ін. Київ: КНЕУ, 2015. 398 с.
53. Стратегія управління персоналом підприємства: монограф. / В. М. Орлов та ін. Одеса: Бондаренко М. О., 2015. 163 с.
54. Федак В. І. Гостинність як технологічний елемент готельного та ресторанного обслуговування: тези допов. Міжн. наук.-практ. конф. “Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 18 жовтня 2012 р., м. Харків. Ч. 1. С. 277–278.
55. Христофор Л. Застосування нематеріальної мотивації на підприємствах. Матеріали ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Переяслав-Хмельницький, 29-30 грудня 2015 р. URL: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/1014
56. Цілеорієнтована мотивація персоналу та її моніторниг у контексті європейських стандартів якості : навч. посіб. / Г. А. Дмитренко та ін. Біла Церква: Білоцерківдрук, 2015. 175с.
57. Чхало О. Автоматизовані системи управління підприємствами ресторанного бізнесу. Електронний журнал “СНТЕК”. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/chkhalo.htm
58. Шерстюк Р., Мельник Л., Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОП Шпак В.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
59. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство [Електронний ресурс] // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.
Content type: Bachelor Thesis
Ymddengys yng Nghasgliadau:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
dyplom_ Kovbasa I_M_2024.pdf1,14 MBAdobe PDFGweld/Agor
Авторська довідка_Ковбаса.docx20,3 kBMicrosoft Word XMLGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol