Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45825
Títol: Аналіз організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)
Altres títols: Analysis of service organization at restaurant business enterprises (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study”
Autor: Шпак, Любомир Вікторович
Shpak, Liubomyr
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шпак Л.В. Аналіз організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. В. В. Ратинський. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 70 с.
Data de publicació: de -2024
Submitted date: de -2024
Date of entry: 4-de -2024
Editorial: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Ратинський, Вадим Віталійович
Committee members: Ratynskyi, Vadym
UDC: 57.1:640.4
Paraules clau: організація обслуговування
організаційна культура
оцінка стану підприємства
підприємство
ресторанне господарство
чинники впливу
фінансово-економічні показники
якість обслуговування
organization of service
organizational culture
assessment of the state of the enterprise
enterprise
restaurant business
influencing factors
financial and economic indicators
quality of service
Page range: 1-70
Resum: Шпак Л. В. Аналіз організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»). Кваліфікаційна робота бакалавра (75 с., 11 рис., 14 табл., 26 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена аналізу організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства. У розділах даної кваліфікаційної роботи було досліджено проблеми у галузі ресторанної сфери та сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу, подано характеристику організації обслуговування в закладах громадського харчування та проаналізовано напрями дослідження стану якості обслуговування та перспектив їхнього розвитку на підприємств сфери ресторанної діяльності. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем дослідження стану та перспектив функціонування підприємства готельно-ресторанного господарства.
Shpak L. V. «Analysis of service organization at restaurant business enterprises (PJSC “Ternopil-hotel” as a case study)». Qualification work of a bachelor (75 p., 11 fig., 14 tab., 26 lit. sources). – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2024. The bachelor's qualification work is devoted to the analysis of service organization at restaurant enterprises. In the sections of this qualification work, problems in the restaurant sector and modern trends in the development of the restaurant business were investigated, the characteristics of the organization of service in public catering establishments were presented, and directions of research into the quality of service and the prospects for their development at enterprises in the restaurant sector were analyzed. The practical significance of the work. The results of the study create a basis for further research and practical solutions to the problems of the state and prospects of sustainable development of the enterprise in the field of restaurant business.
Content: Зміст Вступ...7 Розділ 1. Теоретичні основи організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства ... 9 1.1 Організація обслуговування на підприємстві харчування… 9 1.2 Порівняльна характеристика систем оцінки якості обслуговування… 15 Розділ 2. Практичні аспекти діяльності ПрАТ «Тернопіль готель»)…26 2.1 Загальна характеристика досліджуваного підприємства… 26 2.2 Аналізування якості обслуговування в ПрАТ «Тернопіль-готель»... 36 Розділ 3. Вдосконалення організаційної обслуговування ПрАТ «Тернопіль-готель»… 49 3.1 Виділення параметрів, що визначають якість послуг, шляхом факторного аналізу… 49 3.2 Рекомендації щодо вдосконалення організації обслуговування в досліджуваному закладі… 53 Розділ 4 Безпека життєдіяльності, основи охорони праці… 60 4.1 Охорона праці…60 4.2 Пожежна безпека… 62 Висновки.... 66 Список використаних джерел.... 68 Додатки.... 71
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45825
Copyright owner: © Шпак Л.В., 2024
References (Ukraine): 1. Андрушків Б. М., Островська, Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу : навч. посібник / за наук ред. заслуж. діяча науки і техніки України, д-ра екон. наук, проф.; Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Академія соціального управління. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 255 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28616 (дата звернення: 26.02.2021).
2. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2015. 280 с.
3. Байлик С. І., Писаревський І. М. Організація готельного господарства : підруч. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. 329 с.
4. Басюк Т. П., Керанчук Т. Л. Економіка готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник. Київ : НУХТ, 2018. 360 с.
5. Біляк Т.О., Бірюченко С.Ю., Бужимська К.О., Н.В. Валінкевич. Основи підприємництва: Підручник. Житомир : ЖДТУ, 2019. 493 с.
6. Бойко М. Г., Гопкало Л. М. Організація готельного господарства : підруч. Київ, 2015. 516 с.
7. Брич В. Я., Банєва І.О., Барна М. Ю., Божук Т. І. Організація готельно ресторанної справи : навч. посіб.: [для закладів вищої освіти] / За заг. ред. д.е.н., проф. В. Я. Брича. Київ : Видавництво Ліра-К, 2020. 484 с.
8. Владимир О. М. Фінансування підприємницької діяльності. Економіка і бізнес : підручник / за ред. Л. Г. Мельника, О.І. Карінцевої. Суми: Уніерситетьська книга, 2021. 316 с.
9. Владимир О., Малюта Л., Рудан. В. Інтеграція дизайну в готельно-ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 307-315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307
10. Вишньоський О.А., Вовк І. П. Планування цифрового маркетингу для підприємств організації харчування // Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства. ІV Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів (м. Тернопіль, 7 – 8 грудня 2023 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 217с. С. 162-163.
11. Дейниченко Г. В., Афукова Н. О., Постнов Г. М. Устаткування підприємств харчування : практикум : навч. посібник. Ч. 2 : Теплове устаткування; Харківський державний університет харчівання та торгівлі. Київ : Інкос, 2016. 384 с.
12. Доценко В. Ф., Губеня В. О. Устаткування закладів ресторанного господарства : підручник ; Національний університет харчових технологій. – Київ : Кондор, 2016. 635 с.
13. Малюк, Л. П., Варипаєва Л. М. Професійна етика та етикет у готельно ресторанному бізнесі : навч. посібник. Харків : ХДУХТ, 2016. 146
14. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Н. Л. Савицької; Харківський державний університет харчування та торгівлі. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 174 с.
15. Островська Г. Й., Шерстюк Р. П., Малюта Л. Я., Паляниця В. А. Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях. Economic Herald of the Donbas. 2023. № 2 (72). С. 62–72. URL : https://doi.org/10.12958/1817-3772-2023-2(72)-62-72
16. Ряшко Г. М., Новічкова Т. П. Проектування комплексних підприємств харчування при готелі : навч. посібник; Одеська національна академія харчових технологій. 2-ге вид., випр. і допов. Одеса : Чорномор’я, 2018. 298 с.
17. Сирохман О. І. Гирка, М.-М. В. Калимон, І. В. Безпечність і якість харчових продуктів (проблеми сьогодення) : підручник; Центральна спілка споживчихтовариств України, Львівський торговельно-економічний університет. Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2019. 394 с.
18. Скопень М. М., Сукач М. К. Основи інформаційних систем і технологій (Готельно-ресторанний та туристичний бізнес) : підручник. 2-ге вид. (випр. та допов.). Київ : ЦП Компринт, 2020. 504 с.
19. Скопень М. М., Сукач М. К., Будя О. П. Інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : підручник. Київ : Ліра-К, 2017. 764 с.
20. Сороківська М. В., Андрейків Т. Я. Фінанси підприємств : навч. посібник ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. 287 с.
21. Шалимінов О. В. Збірник рецептур національних страв та кулінарних виробів, правових, нормативно-правових та інших актів для закладів ресторанного господарства. Київ : Арій, 2016. 992 с.
22. Яцун Л. М., Новікова О. В., Льовшина Л. Д. Менеджмент ресторанного господарства : навч. посібник ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. Харків : Світ книги, 2015. 486 с.
23. http:// https://world-tourism.org/ – офіційний сайт порталу World Tourism
24. http://www.bank.gov.ua – офіційний сайт Національного банку України
25. http://www.kmu.gov.ua – офіційний сайт Урядового порталу
26. http://www.lib.com.ua – офіційний сайт Електронної бібліотеки.
Content type: Bachelor Thesis
Apareix a les col·leccions:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
dyplom_ Shpak L_V_2024.pdf922,78 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Авторська довідка_Шпак.docx20,45 kBMicrosoft Word XMLVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador