Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45820
Titulua: Розвиток та удосконалення онлайн маркетингу в організації, на прикладі ТОВ «Епіцентр К»
Beste titulu batzuk: Development and improvement of online marketing in the organization (LLC “Epitsentr K” as a case study)
Egilea: Стецюк, Андрій Сергійович
Stetsiuk, Andrii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Стецюк А. Розвиток та удосконалення онлайн маркетингу в організації, на прикладі ТОВ «Епіцентр К» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. О. А. Сороківська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 78 с.
Bibliographic description (International): Stetsiuk S. Development and improvement of online marketing in the organization (LLC “Epitsentr K” as a case study) : work for a bachelor’s degree : spec. 073 – management / scientific supervisor О. Sorokivska. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 78 p.
Gordailuaren-data: 4-Jul-2024
Submitted date: 27-Jun-2024
Date of entry: 4-Jul-2024
Argitalpen: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Сороківська, Олена Анатоліївна
Committee members: Андрушків, Богдан Миколайович
UDC: 339.138
Gako-hitzak: онлайн маркетинг
інструменти інтернет маркетингу
цільова аудиторія
споживач
конкурентоспроможність
ефективність
дохід
online marketing
online marketing tools
target audience
consumer
competitiveness
efficiency
income
Laburpena: Об'єкт дослідження - удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження - теоретичні, методичні та практичні методи розвитку та удосконалення онлайн маркетингу. Метою роботи є виокремити особливості розвитку та методи удосконалення онлайн маркетингу в організації, на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Методи дослідження – аналізу та синтезу, вимірювання, графічний, порівняння, стратегічного планування. Розроблено проєктні пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової системи шляхом впровадження посади SMM-менеджера та створення нового додатку.
Object of research – improvement of the management system of marketing activities of the enterprise. The subject of research – theoretical, methodological and practical methods of development and improvement of online marketing. The purpose of the work is to highlight the features of development and methods of improving online marketing in the organization, on the example of Epicenter K LLC. Research methods: analysis and synthesis, measurement, graphic, comparison, strategic planning. Project proposals for improving the efficiency of the marketing system by introducing the position of SMM manager and creating a new application have been developed.
Deskribapena: Актуальність даної роботи полягає в необхідності дослідження онлайн маркетингу підприємства, як одного з основних методів захоплення цільового ринку. На сьогоднішній день інтернет-маркетинг використовується в усіх підприємствах, та як є найефективнішим видом маркетингу. За допомогою нього збільшують продажі товарів та послуг, зміцнюють ринкову позицію та підвищують пізнаваність бренду.
Content: Вступ. Розділ 1. Теоретичні аспекти складової системи онлайн маркетингу на підприємстві. 1.1 Онлайн маркетинг, як складова успішного бізнесу. 1.2 Інструменти інтернет-маркетингу, як складові успішної маркетингової стратегії. Розділ 2. Аналіз особливостей торговельної діяльності компанії ТОВ «Епіцентр К». 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Епіцентр К». 2.2 Аналіз системи онлайн маркетингу в компанії ТОВ «Епіцентр К». Розділ 3. Шляхи вдосконалення онлайн маркетингової системи компанії ТОВ «Епіцентр К». 3.1 Впровадження посади SMM-менеджера в торгових центрах ТОВ «Епіцентр К». 3.2 Розроблення додатку та порівняння його ефективності з іншими інструментами онлайн маркетингу в ТОВ «Епіцентр К». Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Безпека життєдіяльності. Соціальні та психологічні фактори ризику. 4.2 Загальні вимоги безпеки з охорони праці для користувачів ПК. Висновки. Бібліографія. Додатки.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45820
Copyright owner: "© Стецюк Андрій Сергійович, 2024"
References (Ukraine): 1. 63% людей зараз онлайн. Великий звіт Digital 2022 про користувачів інтернету – AIN.UA. AIN.UA. URL: https://ain.ua/2022/04/30/zvit-digital-2022/
2. Світовий E-commerce і M-commerce - статистика і факти електронної комерції 2020 Marketer. Marketer. URL: https://marketer.ua/ua/e-commerce-worldwide-statistics-facts/
3. Що таке цифровий маркетинг і чим він відрізняється від традиційного - УКРАЇНА КРИМІНАЛЬНА. УКРАЇНА КРИМІНАЛЬНА. URL: http://surl.li/ukyvn
4. Закарпатський інформаційно-діловий портал «Mukachevo.net». Інтернет-маркетинг: особливості, цілі, переваги. Mukachevo.net. URL: http://surl.li/ukyxg
5. 10 найбільш популярних інструментів інтернет-маркетингу • Marketer. Marketer. URL: http://surl.li/ukyyi
6. Ukrinform. До середини року більш як половина населення світу буде користувачами соцмереж. ᐉ Short URL service | Surli - FREE Short Links. URL: http://surl.li/ukyzg
7. Пояснення 10 типів стратегій інтернет-маркетингу - TopTut.com. TopTut.com. URL: https://www.toptut.com/uk/internet-marketing-strategies-explained/
8. ТОП-10 інструментів інтернет-маркетингу: як просунути бізнес онлайн. para.school. URL: http://surl.li/ukzfu
9. Sprava. SEO просування сайту // Замовити SEO оптимізацію та розкрутку сайту. URL: https://sprava.ua/blog/osnovi-seo-gajd-dlya-pochatkivtsiv-z-uspishnogo-seo
10. Маркетинг соціальних мереж (SMM): сучасний підхід до бізнесу. Creative SMM. URL: https://creativesmm.com.ua/marketing-sotsialnih-merezh-smm/
11. Що таке Фейсбук: навіщо він потрібен і як ним користуватися – 107.com.ua. 107.com.ua – Linux Windows Software Tecnologies Seo CMS. URL: https://107.com.ua/blog/sho-take-feisbyk-navіsho-vіn-potrіben-і-iak-nim-koristyvatisia/
12. Все про YouTube - повний посібник (SEO, факти, статистика). Ranktracker. URL: https://www.ranktracker.com/uk/blog/all-about-youtube-the-ultimate-guide-seo-facts-stats/
13. Максимчук Л. Основні інструменти в інтернет-маркетингу: Знайти клієнтів і отримати продажі. ФОКУС. URL: http://surl.li/ukzlj
14. E-mail маркетинг: типи листів для успішної взаємодії з клієнтами. Webpromo. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/e-mail-marketing-tipi-listiv-dlya-uspishnoyi-vzayemodiyi-z-kliyentami/
15. Роман І. Що таке Блог і для чого він потрібний сайту - Elit-Web. elit-web.ua. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/chto-takoe-blog-i-dlja-chego-on-nuzhen-sajtu
16. Наша історія. epicentrk.ua. URL: https://epicentrk.ua/ua/about/nasha-istoriya/
17. Економічна правда. Епіцентр розвитку: плани компанії та інвестиційні вливання в економіку України. Економічна правда. URL: http://surl.li/ukzom
18. Найпопулярніші соціальні мережі у світі, рейтинг 2022 року. Маркетингова агенція Goodway Inc. URL: https://goodwayinc.com/blog/social-media-ranking-changes/
19. Social Media Marketing (SMM): statistics and new strategies!. Market research consulting. URL: https://www.intotheminds.com/blog/en/social-media-marketing-smm/
20. Sorokivska O., Strutynska I., Kozbur H., Dmytrotsa L., Hlado O. Working-out of Recommendation System to Increase the Digital Maturity Level of Enterprises. 2020 International Scientific-Practical Conference: Problems of Infocommunicati-ons. Sci-ence and Technology, PIC S&T 2020. P. 213-218
21. Sorokivska O., Kozbur H., Strutynska I., Melnyk L., Sherstiuk R. Methodology for Evaluating the Performance of Websites and its Optimization Using Data Mining Techniques. In Andriy Sverstiuk, Pavlo Maruschak, editors, Proceedings of the 1st International Workshop on Computer Information Technologies in Industry 4.0 (CITI 2023), Ternopil, Ukraine, June 14-16, 2023. Volume 3468 of CEUR Workshop Pro-ceedings, pages 38-46, CEUR-WS.org, 2023. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3468/short1.pdf
22. Шведа Н. М., Краузе О. І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2024. №2. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-9639
23. Svitlana Shpylyk, Iryna Pinyak, Nataliia Shveda. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. Digital economy trends : global chal-lenges, strategy and technologies : monograph / edited by Ghenadie Ciobanu and Olha Pavlykivska. Galaţi : Editura Universitară «Danubius», 2021. 222 p. PP.36-46. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35986
Content type: Bachelor Thesis
Bildumetan azaltzen da:073 — Менеджмент (бакалаври)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Авторська довідка_Стецюк.pdfАвторська довідка237,75 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
КРБ_Стецюк.pdfКваліфікаційна робота бакалавра2,06 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak