Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСороківська, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтецюк, Андрій Сергійович-
dc.contributor.authorStetsiuk, Andrii-
dc.date.accessioned2024-07-04T12:34:20Z-
dc.date.available2024-07-04T12:34:20Z-
dc.date.issued2024-07-04-
dc.date.submitted2024-06-27-
dc.identifier.citationСтецюк А. Розвиток та удосконалення онлайн маркетингу в організації, на прикладі ТОВ «Епіцентр К» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. О. А. Сороківська. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45820-
dc.descriptionАктуальність даної роботи полягає в необхідності дослідження онлайн маркетингу підприємства, як одного з основних методів захоплення цільового ринку. На сьогоднішній день інтернет-маркетинг використовується в усіх підприємствах, та як є найефективнішим видом маркетингу. За допомогою нього збільшують продажі товарів та послуг, зміцнюють ринкову позицію та підвищують пізнаваність бренду.uk_UA
dc.description.abstractОб'єкт дослідження - удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження - теоретичні, методичні та практичні методи розвитку та удосконалення онлайн маркетингу. Метою роботи є виокремити особливості розвитку та методи удосконалення онлайн маркетингу в організації, на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Методи дослідження – аналізу та синтезу, вимірювання, графічний, порівняння, стратегічного планування. Розроблено проєктні пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової системи шляхом впровадження посади SMM-менеджера та створення нового додатку.uk_UA
dc.description.abstractObject of research – improvement of the management system of marketing activities of the enterprise. The subject of research – theoretical, methodological and practical methods of development and improvement of online marketing. The purpose of the work is to highlight the features of development and methods of improving online marketing in the organization, on the example of Epicenter K LLC. Research methods: analysis and synthesis, measurement, graphic, comparison, strategic planning. Project proposals for improving the efficiency of the marketing system by introducing the position of SMM manager and creating a new application have been developed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. Розділ 1. Теоретичні аспекти складової системи онлайн маркетингу на підприємстві. 1.1 Онлайн маркетинг, як складова успішного бізнесу. 1.2 Інструменти інтернет-маркетингу, як складові успішної маркетингової стратегії. Розділ 2. Аналіз особливостей торговельної діяльності компанії ТОВ «Епіцентр К». 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Епіцентр К». 2.2 Аналіз системи онлайн маркетингу в компанії ТОВ «Епіцентр К». Розділ 3. Шляхи вдосконалення онлайн маркетингової системи компанії ТОВ «Епіцентр К». 3.1 Впровадження посади SMM-менеджера в торгових центрах ТОВ «Епіцентр К». 3.2 Розроблення додатку та порівняння його ефективності з іншими інструментами онлайн маркетингу в ТОВ «Епіцентр К». Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Безпека життєдіяльності. Соціальні та психологічні фактори ризику. 4.2 Загальні вимоги безпеки з охорони праці для користувачів ПК. Висновки. Бібліографія. Додатки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectонлайн маркетингuk_UA
dc.subjectінструменти інтернет маркетингуuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectonline marketinguk_UA
dc.subjectonline marketing toolsuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectincomeuk_UA
dc.titleРозвиток та удосконалення онлайн маркетингу в організації, на прикладі ТОВ «Епіцентр К»uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and improvement of online marketing in the organization (LLC “Epitsentr K” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Стецюк Андрій Сергійович, 2024"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. 63% людей зараз онлайн. Великий звіт Digital 2022 про користувачів інтернету – AIN.UA. AIN.UA. URL: https://ain.ua/2022/04/30/zvit-digital-2022/uk_UA
dc.relation.references2. Світовий E-commerce і M-commerce - статистика і факти електронної комерції 2020 Marketer. Marketer. URL: https://marketer.ua/ua/e-commerce-worldwide-statistics-facts/uk_UA
dc.relation.references3. Що таке цифровий маркетинг і чим він відрізняється від традиційного - УКРАЇНА КРИМІНАЛЬНА. УКРАЇНА КРИМІНАЛЬНА. URL: http://surl.li/ukyvnuk_UA
dc.relation.references4. Закарпатський інформаційно-діловий портал «Mukachevo.net». Інтернет-маркетинг: особливості, цілі, переваги. Mukachevo.net. URL: http://surl.li/ukyxguk_UA
dc.relation.references5. 10 найбільш популярних інструментів інтернет-маркетингу • Marketer. Marketer. URL: http://surl.li/ukyyiuk_UA
dc.relation.references6. Ukrinform. До середини року більш як половина населення світу буде користувачами соцмереж. ᐉ Short URL service | Surli - FREE Short Links. URL: http://surl.li/ukyzguk_UA
dc.relation.references7. Пояснення 10 типів стратегій інтернет-маркетингу - TopTut.com. TopTut.com. URL: https://www.toptut.com/uk/internet-marketing-strategies-explained/uk_UA
dc.relation.references8. ТОП-10 інструментів інтернет-маркетингу: як просунути бізнес онлайн. para.school. URL: http://surl.li/ukzfuuk_UA
dc.relation.references9. Sprava. SEO просування сайту // Замовити SEO оптимізацію та розкрутку сайту. URL: https://sprava.ua/blog/osnovi-seo-gajd-dlya-pochatkivtsiv-z-uspishnogo-seouk_UA
dc.relation.references10. Маркетинг соціальних мереж (SMM): сучасний підхід до бізнесу. Creative SMM. URL: https://creativesmm.com.ua/marketing-sotsialnih-merezh-smm/uk_UA
dc.relation.references11. Що таке Фейсбук: навіщо він потрібен і як ним користуватися – 107.com.ua. 107.com.ua – Linux Windows Software Tecnologies Seo CMS. URL: https://107.com.ua/blog/sho-take-feisbyk-navіsho-vіn-potrіben-і-iak-nim-koristyvatisia/uk_UA
dc.relation.references12. Все про YouTube - повний посібник (SEO, факти, статистика). Ranktracker. URL: https://www.ranktracker.com/uk/blog/all-about-youtube-the-ultimate-guide-seo-facts-stats/uk_UA
dc.relation.references13. Максимчук Л. Основні інструменти в інтернет-маркетингу: Знайти клієнтів і отримати продажі. ФОКУС. URL: http://surl.li/ukzljuk_UA
dc.relation.references14. E-mail маркетинг: типи листів для успішної взаємодії з клієнтами. Webpromo. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/e-mail-marketing-tipi-listiv-dlya-uspishnoyi-vzayemodiyi-z-kliyentami/uk_UA
dc.relation.references15. Роман І. Що таке Блог і для чого він потрібний сайту - Elit-Web. elit-web.ua. URL: https://elit-web.ua/ua/blog/chto-takoe-blog-i-dlja-chego-on-nuzhen-sajtuuk_UA
dc.relation.references16. Наша історія. epicentrk.ua. URL: https://epicentrk.ua/ua/about/nasha-istoriya/uk_UA
dc.relation.references17. Економічна правда. Епіцентр розвитку: плани компанії та інвестиційні вливання в економіку України. Економічна правда. URL: http://surl.li/ukzomuk_UA
dc.relation.references18. Найпопулярніші соціальні мережі у світі, рейтинг 2022 року. Маркетингова агенція Goodway Inc. URL: https://goodwayinc.com/blog/social-media-ranking-changes/uk_UA
dc.relation.references19. Social Media Marketing (SMM): statistics and new strategies!. Market research consulting. URL: https://www.intotheminds.com/blog/en/social-media-marketing-smm/uk_UA
dc.relation.references20. Sorokivska O., Strutynska I., Kozbur H., Dmytrotsa L., Hlado O. Working-out of Recommendation System to Increase the Digital Maturity Level of Enterprises. 2020 International Scientific-Practical Conference: Problems of Infocommunicati-ons. Sci-ence and Technology, PIC S&T 2020. P. 213-218uk_UA
dc.relation.references21. Sorokivska O., Kozbur H., Strutynska I., Melnyk L., Sherstiuk R. Methodology for Evaluating the Performance of Websites and its Optimization Using Data Mining Techniques. In Andriy Sverstiuk, Pavlo Maruschak, editors, Proceedings of the 1st International Workshop on Computer Information Technologies in Industry 4.0 (CITI 2023), Ternopil, Ukraine, June 14-16, 2023. Volume 3468 of CEUR Workshop Pro-ceedings, pages 38-46, CEUR-WS.org, 2023. URL: https://ceur-ws.org/Vol-3468/short1.pdfuk_UA
dc.relation.references22. Шведа Н. М., Краузе О. І. Електронна комерція: сучасний стан та стратегії розвитку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2024. №2. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2024-2-9639uk_UA
dc.relation.references23. Svitlana Shpylyk, Iryna Pinyak, Nataliia Shveda. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. Digital economy trends : global chal-lenges, strategy and technologies : monograph / edited by Ghenadie Ciobanu and Olha Pavlykivska. Galaţi : Editura Universitară «Danubius», 2021. 222 p. PP.36-46. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35986uk_UA
dc.identifier.citationenStetsiuk S. Development and improvement of online marketing in the organization (LLC “Epitsentr K” as a case study) : work for a bachelor’s degree : spec. 073 – management / scientific supervisor О. Sorokivska. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 78 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Стецюк.pdfАвторська довідка237,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
КРБ_Стецюк.pdfКваліфікаційна робота бакалавра2,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора