Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45789
Título: Напрямки оновлення продукції і послуг підприємства, на прикладі ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР»
Outros títulos: Directions of updating the company's products and services (LLC «TECHNO:CENTER» as a case study)
Autor: Чухрай, Артур Ігорович
Chukhrai, Artur
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай А.І. Напрямки оновлення продукції і послуг підприємства, на прикладі ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.Я. Галущак. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 61 с.
Bibliographic description (International): Chukhrai A. Directions of updating the company's products and services (LLC «TECHNO:CENTER» as a case study): work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor O. Halushchak. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 61 p.
Data: 3-Jul-2024
Submitted date: 26-Jun-2024
Date of entry: 3-Jul-2024
Editora: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Галущак, Ольга Ярополківна
Committee members: Паляниця, Віктор Анатолійович
UDC: 330.354
Palavras-chave: нова продукція
процес оновлення продукції
планування розроблення нового товару
ефективність впровадження нових видів продукції
new products
the process of updating products
planning the development of a new product
the effectiveness of the introduction of new types of products
Resumo: Предмет дослідження - процес оновлення продукції і послуг підприємства ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». Об'єкт дослідження – виробнича діяльність підприємства. Метою роботи є внесення рекомендацій щодо оновлення продукції та послуг ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». Методи дослідження: теоретико-методичного аналізу, синтезу, узагальнення, економіко-статистичний, порівняння та інші методи. У роботі проведено дослідження напрямів оновлення продукції та послуг ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». У ній викладено заходи щодо забезпечення оновлення продукції підприємства, внесено пропозиції щодо впровадження виробництва прес-форм та виробів із пластику. Результати можуть бути впроваджені у роботі ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР».
Subject of investigation: the process of updating products and services of the company LLC «TECHNO:CENTER». The object of investigation is production activity of the enterprise. The aim of the work is there are recommendations for updating the products and services of LLC «TECHNO:CENTER». Research methods: theoretical and methodological analysis, synthesis, generalization, economic and statistical, comparison and other methods. In the work, a study of directions for updating products and services of LLC «TECHNO:CENTER» was carried out. It outlines measures to ensure the renewal of the company's products, makes proposals for the introduction of the production of molds and plastic products. The results can be implemented in the work of LLC «TECHNO:CENTER»
Descrição: У процесі здійснення заходів, що передбачають оновлення продукції, необхідно здійснювати врахування концепції удосконалення товару. Згідно з її положеннями споживачі будуть віддавати перевагу товарам, для яких характерна найвища якість, а також найкращі експлуатаційні характеристики, властивості. Отже, ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР» повинне зосередити свої зусилля на постійному покращенні своїх товарів і послуг. Вважаємо, що одним із перспективних заходів у напрямку впровадження виробництва нової продукції є випуск прес-форм. Сума прогнозованого економічного ефекту від даної пропозиції становитиме 359,4 тис. грн., строк окупності капітальних витрат – 2,7 років, коефіцієнт економічної ефективності - 0,37, що є прийнятним. Інша наша пропозиція полягає у тому, що прес-форми, які пропонується виготовляти ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР», можуть бути використані не лише для реалізації замовникам, а й для потреб власного виробництва. Враховуючи це, пропонуємо впровадити на підприємстві виготовлення невеликих партій таких видів продукції як поліуританові прокладки для водо- та газонапірних систем, нескладні пластмасові вироби (пластикові гайки, ручки) тощо. Сума прогнозного економічного ефекту, яка буде виражатися у додатковому чистому прибутку, складатиме 509,1 тис. грн., строк окупності капітальних витрат - 2 роки 6 місяців (або 2,48 року), коефіцієнт економічної ефективності - 0,40. Оскільки значення даних показників є прийнятним для підприємства, то рекомендуємо ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР» здійснити впровадження виготовлення нових видів продукції - виробів із пластику.
Content: Вступ. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА. 1.1 Наукові підходи до сутності та організації розроблення нового продукту. 1.2 Процес планування розроблення нового товару. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 2.2 Оцінка особливостей надання послуг та реалізації продукції ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». 3.1 Заходи щодо забезпечення оновлення продукції підприємства. 3.2 Пропозиції щодо впровадження ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР» виробництва прес-форм та виробів із пластику. Розділ 4 Безпека життєдіяльності, охорона праці. 4.1 Долікарська допомога при шоку. 4.2 Розробка раціональної діяльності та створення сприятливих умов трудового колективу. Висновки. Бібліографія
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45789
Copyright owner: „© Чухрай Артур Ігорович, 2024“
References (Ukraine): 1 Боровенська М.В., Кубишина Н.С. Розроблення нового товару на промисловому ринку України. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/128e04b5-6539- 471f-80a3-9c66e36fdd0d/content
2 Бабінська С. Я. Концепція інформаційного забезпечення інноваційного проекту та етапи її реалізації. Бізнес Інформ. 2017. № 1. С. 61–6
3 Баланович А. М. Обґрунтування стратегій розвитку промисловго підприємства на основі ринкових тенденцій : дис. канд. ек. наук : 08.00.04 / Баланович Анна Миколаївна Харків, 2018. 343 с.
4 Биконя С. Інноваційна культура – умова реалізації інноваційної політики. URL: http://persona1.in.ua/artic1e.php?ida-266
5 Василець, Н. М. Наукові підходи до розвитку малого бізнесу в умовах війни. Науково освітній інноваційний центр суспільних трансформацій: колективна монографія. 2022. С. 110–121. URL: https://doi.org/10.54929/monograph-02-2022- 01-08
6 Вовк О. М., Ковальчук А.М. Стратегічне управління розвитком підприємств в умовах конкурентної економіки. Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. 2019. №1. С. 20-32.
7 Впровадження інновацій на промислових підприємствах. URL: http://www.ukrstat.gov.na
8 О.Галущак, С.Ваврик Теоретико-методичні засади управління організаційноекономічним механізмом діяльності підприємства: матеріали ХІІ міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ТНТУ. 16 травня 2024р. С.32- 34
9 О.Галущак, М. Галущак, Г.Машлій Електронна Україна в цифровому світі. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2023. Том 85. № 6. С. 174–182.
10 Галущак М., Галущак О., Кужда Т. Нововведення у сфері публічних закупівель в Україні. Галицький економічний вісник. 2020. Том 67. № 6. С. 202-211.
11 Галущак М., Галущак О., Кужда Т. Реформування публічних закупівель в Україні: система чи випадковість? Галицький економічний вісник. 2022. Том 74. № 1. С. 177-186
12 О.Галущак, М. Галущак, Г.Машлій Цифровізація в Україні: еволюційні перетворення. Галицький економічний вісник. 2023. № 2 (81). С.155-163.
13 О.Галущак, П. Смарж Напрямки покращення управління виробничим потенціалом організації: матеріали ХI всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «НАУКА, ІННОВАЦІЇ, БІЗНЕС: ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ І СЬОГОЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ», 26 травня 2023 року. Тернопіль: ТНТУ, 2023. с. 32.
14 Ілляшенко С. М. Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: монографія. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус». 2012. 536 с.
15 Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник / За ред. П. П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ». 2015. 224 с.
16 Інноваційна стратегія українських реформ / А. Гальчинський, В. Геєць,А. Кінах, В. Семиноженко. – К. : Знання, 2012. – 336 с.
17 Іртищева І.О., Стройко Т.В., Бойко Є.О. Особливості формування інвестиційного забезпечення галузі в контексті національної антикризової політики // Збірник наукових статей: «Менеджмент у ХХІ сторіччі: методологія і практика». Полтава: видавець Шевченко Р.В. 2014. С. 123-127.
18 Клименко О. В. Стратегії оновлення продукції підприємств. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/8329/1/Клименко%20О.%20В.% 20Стратегії%20оновлення%20продукції%20підприємств.pdf
19 Микитюк П. П, Крисько Ж. Л., Овсянюк-Бердадіна О. Ф., Скочиляс С. М. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ». 2015. 224 с.
20 Планування та організація створення нового товару. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/%D0%93%D0%BE%D1%82% D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%95%D0%9D%D0%9F%20%D0% 9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0/page6.html
21 Планування оновлення продукції. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/Електронний%20підручник% 20ПОДП%20доробити/page29.html
22 Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні: виклики воєнного часу : тези доп. ХІV Міжнар. бізнес-форуму (Київ, 23 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 2023. 197 с.
23 Трофименко Г.С., Зелік В.О. Розвиток інноваційного менеджменту в Україні. URL: http://www.rusnauka.com/14_ NPE_2015/Economics/15_192569.doc. htm Формування планів оновлення продукції, їх склад і завдання. URL: https://buklib.net/books/29452/
24 Хлістунова Н.В. Методичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування. Вісник Донецького національного університету. Серія В : Економіка і право. 2015. № 1. С. 397-404.
25 Чернишевич, Д. Р., Жигалкевич Ж. М. (2022). Розвиток бізнесу під час воєнного стану. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 08 груд. 2022 р. Київ. С. 115-116.
26 7 етапів розробки (NPD) New Product Development. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/etapy-razrabotki-new-product-development
Content type: Bachelor Thesis
Aparece nas colecções:073 — Менеджмент (бакалаври)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Робота Чухрай Артур.pdf1,41 MBAdobe PDFVer/Abrir
Авторська довідка_ Чухрай.pdf347,25 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas