Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГалущак, Ольга Ярополківна-
dc.contributor.authorЧухрай, Артур Ігорович-
dc.contributor.authorChukhrai, Artur-
dc.date.accessioned2024-07-03T20:21:42Z-
dc.date.available2024-07-03T20:21:42Z-
dc.date.issued2024-07-03-
dc.date.submitted2024-06-26-
dc.identifier.citationЧухрай А.І. Напрямки оновлення продукції і послуг підприємства, на прикладі ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР»: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О.Я. Галущак. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 61 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45789-
dc.descriptionУ процесі здійснення заходів, що передбачають оновлення продукції, необхідно здійснювати врахування концепції удосконалення товару. Згідно з її положеннями споживачі будуть віддавати перевагу товарам, для яких характерна найвища якість, а також найкращі експлуатаційні характеристики, властивості. Отже, ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР» повинне зосередити свої зусилля на постійному покращенні своїх товарів і послуг. Вважаємо, що одним із перспективних заходів у напрямку впровадження виробництва нової продукції є випуск прес-форм. Сума прогнозованого економічного ефекту від даної пропозиції становитиме 359,4 тис. грн., строк окупності капітальних витрат – 2,7 років, коефіцієнт економічної ефективності - 0,37, що є прийнятним. Інша наша пропозиція полягає у тому, що прес-форми, які пропонується виготовляти ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР», можуть бути використані не лише для реалізації замовникам, а й для потреб власного виробництва. Враховуючи це, пропонуємо впровадити на підприємстві виготовлення невеликих партій таких видів продукції як поліуританові прокладки для водо- та газонапірних систем, нескладні пластмасові вироби (пластикові гайки, ручки) тощо. Сума прогнозного економічного ефекту, яка буде виражатися у додатковому чистому прибутку, складатиме 509,1 тис. грн., строк окупності капітальних витрат - 2 роки 6 місяців (або 2,48 року), коефіцієнт економічної ефективності - 0,40. Оскільки значення даних показників є прийнятним для підприємства, то рекомендуємо ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР» здійснити впровадження виготовлення нових видів продукції - виробів із пластику.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження - процес оновлення продукції і послуг підприємства ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». Об'єкт дослідження – виробнича діяльність підприємства. Метою роботи є внесення рекомендацій щодо оновлення продукції та послуг ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». Методи дослідження: теоретико-методичного аналізу, синтезу, узагальнення, економіко-статистичний, порівняння та інші методи. У роботі проведено дослідження напрямів оновлення продукції та послуг ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». У ній викладено заходи щодо забезпечення оновлення продукції підприємства, внесено пропозиції щодо впровадження виробництва прес-форм та виробів із пластику. Результати можуть бути впроваджені у роботі ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР».uk_UA
dc.description.abstractSubject of investigation: the process of updating products and services of the company LLC «TECHNO:CENTER». The object of investigation is production activity of the enterprise. The aim of the work is there are recommendations for updating the products and services of LLC «TECHNO:CENTER». Research methods: theoretical and methodological analysis, synthesis, generalization, economic and statistical, comparison and other methods. In the work, a study of directions for updating products and services of LLC «TECHNO:CENTER» was carried out. It outlines measures to ensure the renewal of the company's products, makes proposals for the introduction of the production of molds and plastic products. The results can be implemented in the work of LLC «TECHNO:CENTER»uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА. 1.1 Наукові підходи до сутності та організації розроблення нового продукту. 1.2 Процес планування розроблення нового товару. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 2.2 Оцінка особливостей надання послуг та реалізації продукції ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР». 3.1 Заходи щодо забезпечення оновлення продукції підприємства. 3.2 Пропозиції щодо впровадження ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР» виробництва прес-форм та виробів із пластику. Розділ 4 Безпека життєдіяльності, охорона праці. 4.1 Долікарська допомога при шоку. 4.2 Розробка раціональної діяльності та створення сприятливих умов трудового колективу. Висновки. Бібліографіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectнова продукціяuk_UA
dc.subjectпроцес оновлення продукціїuk_UA
dc.subjectпланування розроблення нового товаруuk_UA
dc.subjectефективність впровадження нових видів продукціїuk_UA
dc.subjectnew productsuk_UA
dc.subjectthe process of updating productsuk_UA
dc.subjectplanning the development of a new productuk_UA
dc.subjectthe effectiveness of the introduction of new types of productsuk_UA
dc.titleНапрямки оновлення продукції і послуг підприємства, на прикладі ТОВ «ТЕХНО:ЦЕНТР»uk_UA
dc.title.alternativeDirections of updating the company's products and services (LLC «TECHNO:CENTER» as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder„© Чухрай Артур Ігорович, 2024“uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПаляниця, Віктор Анатолійович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc330.354uk_UA
dc.relation.references1 Боровенська М.В., Кубишина Н.С. Розроблення нового товару на промисловому ринку України. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/128e04b5-6539- 471f-80a3-9c66e36fdd0d/contentuk_UA
dc.relation.references2 Бабінська С. Я. Концепція інформаційного забезпечення інноваційного проекту та етапи її реалізації. Бізнес Інформ. 2017. № 1. С. 61–6uk_UA
dc.relation.references3 Баланович А. М. Обґрунтування стратегій розвитку промисловго підприємства на основі ринкових тенденцій : дис. канд. ек. наук : 08.00.04 / Баланович Анна Миколаївна Харків, 2018. 343 с.uk_UA
dc.relation.references4 Биконя С. Інноваційна культура – умова реалізації інноваційної політики. URL: http://persona1.in.ua/artic1e.php?ida-266uk_UA
dc.relation.references5 Василець, Н. М. Наукові підходи до розвитку малого бізнесу в умовах війни. Науково освітній інноваційний центр суспільних трансформацій: колективна монографія. 2022. С. 110–121. URL: https://doi.org/10.54929/monograph-02-2022- 01-08uk_UA
dc.relation.references6 Вовк О. М., Ковальчук А.М. Стратегічне управління розвитком підприємств в умовах конкурентної економіки. Збірник наукових праць Університету державної фіскальної служби України. 2019. №1. С. 20-32.uk_UA
dc.relation.references7 Впровадження інновацій на промислових підприємствах. URL: http://www.ukrstat.gov.nauk_UA
dc.relation.references8 О.Галущак, С.Ваврик Теоретико-методичні засади управління організаційноекономічним механізмом діяльності підприємства: матеріали ХІІ міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ТНТУ. 16 травня 2024р. С.32- 34uk_UA
dc.relation.references9 О.Галущак, М. Галущак, Г.Машлій Електронна Україна в цифровому світі. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2023. Том 85. № 6. С. 174–182.uk_UA
dc.relation.references10 Галущак М., Галущак О., Кужда Т. Нововведення у сфері публічних закупівель в Україні. Галицький економічний вісник. 2020. Том 67. № 6. С. 202-211.uk_UA
dc.relation.references11 Галущак М., Галущак О., Кужда Т. Реформування публічних закупівель в Україні: система чи випадковість? Галицький економічний вісник. 2022. Том 74. № 1. С. 177-186uk_UA
dc.relation.references12 О.Галущак, М. Галущак, Г.Машлій Цифровізація в Україні: еволюційні перетворення. Галицький економічний вісник. 2023. № 2 (81). С.155-163.uk_UA
dc.relation.references13 О.Галущак, П. Смарж Напрямки покращення управління виробничим потенціалом організації: матеріали ХI всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «НАУКА, ІННОВАЦІЇ, БІЗНЕС: ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ І СЬОГОЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ», 26 травня 2023 року. Тернопіль: ТНТУ, 2023. с. 32.uk_UA
dc.relation.references14 Ілляшенко С. М. Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку: монографія. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус». 2012. 536 с.uk_UA
dc.relation.references15 Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник / За ред. П. П. Микитюка. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ». 2015. 224 с.uk_UA
dc.relation.references16 Інноваційна стратегія українських реформ / А. Гальчинський, В. Геєць,А. Кінах, В. Семиноженко. – К. : Знання, 2012. – 336 с.uk_UA
dc.relation.references17 Іртищева І.О., Стройко Т.В., Бойко Є.О. Особливості формування інвестиційного забезпечення галузі в контексті національної антикризової політики // Збірник наукових статей: «Менеджмент у ХХІ сторіччі: методологія і практика». Полтава: видавець Шевченко Р.В. 2014. С. 123-127.uk_UA
dc.relation.references18 Клименко О. В. Стратегії оновлення продукції підприємств. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/8329/1/Клименко%20О.%20В.% 20Стратегії%20оновлення%20продукції%20підприємств.pdfuk_UA
dc.relation.references19 Микитюк П. П, Крисько Ж. Л., Овсянюк-Бердадіна О. Ф., Скочиляс С. М. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ». 2015. 224 с.uk_UA
dc.relation.references20 Планування та організація створення нового товару. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/%D0%93%D0%BE%D1%82% D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%95%D0%9D%D0%9F%20%D0% 9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0/page6.htmluk_UA
dc.relation.references21 Планування оновлення продукції. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/Електронний%20підручник% 20ПОДП%20доробити/page29.htmluk_UA
dc.relation.references22 Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні: виклики воєнного часу : тези доп. ХІV Міжнар. бізнес-форуму (Київ, 23 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. Київ : Держ. торг.-екон. ун-т. 2023. 197 с.uk_UA
dc.relation.references23 Трофименко Г.С., Зелік В.О. Розвиток інноваційного менеджменту в Україні. URL: http://www.rusnauka.com/14_ NPE_2015/Economics/15_192569.doc. htm Формування планів оновлення продукції, їх склад і завдання. URL: https://buklib.net/books/29452/uk_UA
dc.relation.references24 Хлістунова Н.В. Методичні засади оцінювання стратегічної гнучкості підприємств побутового обслуговування. Вісник Донецького національного університету. Серія В : Економіка і право. 2015. № 1. С. 397-404.uk_UA
dc.relation.references25 Чернишевич, Д. Р., Жигалкевич Ж. М. (2022). Розвиток бізнесу під час воєнного стану. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 08 груд. 2022 р. Київ. С. 115-116.uk_UA
dc.relation.references26 7 етапів розробки (NPD) New Product Development. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/etapy-razrabotki-new-product-developmentuk_UA
dc.identifier.citationenChukhrai A. Directions of updating the company's products and services (LLC «TECHNO:CENTER» as a case study): work for a bachelor’s degree: spec. 073 – management / scientific supervisor O. Halushchak. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 61 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Робота Чухрай Артур.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Чухрай.pdf347,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора