Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45525
Başlık: Формування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія»)
Diğer Başlıklar: Development of the competitive advantages strategy at a hospitality industry enterprise (LLC “Hotel “Astoriya” as a case study)
Yazarlar: Процак, Віталій Віталійович
Protsak, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Процак В. В. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.
Yayın Tarihi: Haz-2024
Submitted date: Haz-2024
Date of entry: 28-Haz-2024
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Малюта, Людмила Ярославівна
Malіuta, Lіudmуla
Anahtar kelimeler: індустрія гостинності
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентний статус
стратегія розвитку
hospitality industry
competitiveness
competitive advantages
competitive status
development strategy
Page range: 1-69
Özet: Процак В.В. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 69 сторінок, 6 рисунків, 16 таблиць, 48 літературних джерел. Предмет дослідження − конкурентні переваги та конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності. Об'єкт дослідження − підприємство у сфері надання готельних послуг − ТОВ «Готель «Асторія». Метою роботи є пошук і обґрунтування інноваційних напрямів формування конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний, графічний. У роботі досліджено теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності та методику визначення їх конкурентоспроможності; дано загальну характеристику підприємства сфери надання готельних послуг − ТОВ «Готель «Асторія», проаналізовано основні техніко-економічні показники його діяльності та конкурентоспроможності; запропоновано стратегічні напрями забезпечення розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ТОВ «Готель «Асторія».
Protsak V.V. Development of the competitive advantages strategy at a hospitality industry enterprise (LLC “Hotel “Astoriya” as a case study). Bachelor's qualification work: 69 pages, 7 figures, 16 tables, 48 literary sources. The subject of the study is competitive advantages and competitiveness of the hospitality industry. The object of the research − an enterprise in the field of hotel services − LLC "Hotel "Astoria". The purpose of the work is to find and substantiate innovative directions for the formation of competitive advantages of the hospitality industry. Research methods − observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular, graphic. The paper examines the theoretical foundations of the formation of competitive advantages of hospitality industry enterprises and the methodology of determining their competitiveness; the general characteristics of the enterprise in the field of providing hotel services − "Hotel "Astoria" LLC are given, the main technical and economic indicators of its activity and competitiveness are analyzed; strategic directions for ensuring the development of the enterprise and increasing its competitiveness on the market are proposed. The results of the research are recommended for implementation in the activities of the investigated enterprise − LLC "Hotel "Astoria".
Content: Зміст Вступ...7 Розділ 1 Теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності...11 1.1. Сутність та види конкурентних переваг підприємства, базові стратегії їх формування…11 1.2. Методичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності продукції та послуг на ринку та забезпечення конкурентного статусу підприємства...17 Розділ 2. Аналізування господарської діяльності та конкурентоспроможності ТОВ «Готель «Асторія»…27 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Асторія» та аналіз основних його техніко-економічних показників…27 2.2. Аналіз ключових факторів забезпечення конкурентного статусу ТОВ «Готель «Асторія та оцінювання його конкурентоспроможності на ринку надання готельних послуг…35 Розділ 3. Підвищення конкурентного статусу підприємств готельного бізнесу на основі удосконалення якості та розширення спектру надання послуг...43 3.1. Обґрунтування проєкту розвитку надання послуг із конференц обслуговування клієнтів готельного комплексу «Асторія»...43 3.2. Визначення показників економічної ефективності проєкту створення нового конференц-залу у структурі готелю Асторія»…52 Розділ 4. Основи охорони праці, безпека життєдіяльності...56 4.1. Поняття безпеки та небезпеки в діяльності підприємства індустрії гостинності…56 4.2. Концепція забезпечення безпеки для готельного чи ресторанного підприємства…57 Висновки і пропозиції…62 Бібліографія...65
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45525
Copyright owner: © Процак В.В., 2024
References (Ukraine): 1. Закон України «Про охорону праці» № 2694-12-ВР. URL: https://ips.ligazakon.net/document/T269400
2. Закон України «Про туризм» №325/95-ВР. URL: https://ips.ligazakon.net/document/Z950324
3. Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посібник. Київ: ВД “Професіонал”, 2006. 448 с.
4. Білоус С. В., Красько А. Б., Безручко Л. С. Підвищення конкурентних переваг готельно-ресторанних та туристичних підприємств за допомогою методів менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 23. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/162/156.
5. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: підручник. К.: Таксон, 2014. 704 с.
6. Вовк І.П., Вовк Ю.Я. Проблеми і перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Матеріали VІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій (Тернопіль 28-29 листопада). Тергопіль: ТНТУ, 2018. С.142.
7. Войчак А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. 2015. №2. С. 50– 54.
8. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо ресурсного потенціалу господарської діяльності. Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-5
9. Войчак А.В., Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. Вип.2. 2015. С. 50–54.
10. Волинський Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації. Економіка України. 2016. №12. С. 68–72
11. Воронкова А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства. Економіст. 2007. №8. С. 14–17.
12. Гайдук, В. А. Розвиток теорії конкурентних переваг. Інвестиції: практика та досвід. 2017. №2. С.20–23.
13. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2018. №2. С. 60–65.
14. Герман О. М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010 №8. С.72–77.
15. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія. К.: Вища школа, 2012. 205 с.
16. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2017. №2. С.123–130.
17. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.
18. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2015. №2. С.123–130.
19. Грозний І. С. Використання узагальнюючих показників для оцінки процесу формування конкурентних переваг промислового підприємства. Вісник економічної науки України. 2018. №2. С. 31–35.
20. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2018. Випуск 2 (8), частина 2. С. 215-219.
21. Давидюк Ю.В. Конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: стратегічні підходи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки (травень 2017 р.). Житомир: ЖДТУ, 2017. Т.2. С.84-86.
22. Дишкантюк О.В. Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності. Економіка: реалії часу. 2015. № 6 (22). С. 96–101.
23. Дячун М., Малюта Л. Особливості формування конкурентних переваг як важливого фактору успішної діяльності підприємств індустрії гостинності. Матеріали ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно ресторанного господарства» ( м. Запоріжжя, 10 листопада 2023 р.). Запоріжжня, 2023. С.908-911.
24. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2015. №3. С. 204–212.
25. Завідна Л.Д., Шевчук Н.С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/iv mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arh
26. Завідна Л.Д. Концепція управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. / Concept of managing the strategic development of hotel industry enterprise. Економічний простір: Збірник наукових праць. № 153. Дніпро: ПДАБА, 2020. С. 51–55. DOI: https://doi.org/10.32782/2224- 6282/153-9
27. Кирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Алєщенко Л.О. Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі. Економіка АПК. 2020. № 5. С. 45-50.
28. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.
29. Клименко В. І. Особливості інноваційної політики під час зростання конкурентних переваг підприємств. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2012. №1. С. 57–62.
30. Малюта Л.Я., Кузь Т.І., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Вип. 4 (71). С. 85-91.
31. Малюта Л. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.
32. Малюта Л., Федишин І. Вплив криз на розвиток туристичного бізнесу. Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава". 2020. Вип.1 (22). С. 36-47.
33. Мельник Л.М., Паляниця В.А. До програми розвитку туризму в післякризовий період. Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С.30-32.
34. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.
35. Мартиненко М. М. Конкурентні переваги як шлях до розвитку підприємницької діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12. С.88– 96.
36. Морозова О., Морозов О. Індустрія гостинності: перспективи її розвитку в Україні. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 2(19). С. 50–58.
37. Ольшанський О.В. Заходи підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичного профілю. Харків : ХДУХТ, 2013. С. 291–297.
38. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Дніпропетровськ: Вид–во ДУЕП, 2016. С.370.
39. Петренко Н., Терещук Н., Новак Л. Проектування системи управління якістю послуг готельно-ресторанного господарства: аспект стандартизації. Економіка та суспільство. 2022. № 35. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1084/1041.
40. Родіонова Ю.М. Чинники формування конкурентних переваг підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2017. №5. С. 129–138.
41. Смірнов О. Якість продукції як джерело зростання конкурентних переваг підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2011. №11. С.116–125.
42. Статистичний щорічник України за 2020, 2021, 2022 рр. URL: https://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u
43. Стойко І.І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу. Соціально економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 221-233. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdf
44. Теслюк Н. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка. Фінанси. Право. 2010. №11. С.17–26.
45. Україна у цифрах 2023: Статистичний збірник. Держ. комітет статистики України. Київ, 2023. 249 с.
46. Царенко О. В. Генезис та еволюція теорії конкурентних переваг. Економіка та держава. 2007. №12. С. 16–20.
47. Цогла О. О. Формування конкурентних переваг підприємства шляхом диверсифікації його діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2016. №4. С.104–109.
48. Чорна І. В. Діагностика діяльності підприємств готельного господарства. URL: http://knowledge.allbest.ru/spor t/2c0b65625b3ac68b4d43b88
Content type: Bachelor Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
dyplom_ Protsak V_V_2024.pdf1,12 MBAdobe PDFGöster/Aç
Авторська довідка_Процак.docx21,34 kBMicrosoft Word XMLGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları