Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.advisorMalіuta, Lіudmуla-
dc.contributor.authorПроцак, Віталій Віталійович-
dc.contributor.authorProtsak, Vitaliy-
dc.date.accessioned2024-06-28T13:42:51Z-
dc.date.available2024-06-28T13:42:51Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationПроцак В. В. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45525-
dc.description.abstractПроцак В.В. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія»). Кваліфікаційна робота бакалавра: 69 сторінок, 6 рисунків, 16 таблиць, 48 літературних джерел. Предмет дослідження − конкурентні переваги та конкурентоспроможність підприємства індустрії гостинності. Об'єкт дослідження − підприємство у сфері надання готельних послуг − ТОВ «Готель «Асторія». Метою роботи є пошук і обґрунтування інноваційних напрямів формування конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний, графічний. У роботі досліджено теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності та методику визначення їх конкурентоспроможності; дано загальну характеристику підприємства сфери надання готельних послуг − ТОВ «Готель «Асторія», проаналізовано основні техніко-економічні показники його діяльності та конкурентоспроможності; запропоновано стратегічні напрями забезпечення розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ТОВ «Готель «Асторія».uk_UA
dc.description.abstractProtsak V.V. Development of the competitive advantages strategy at a hospitality industry enterprise (LLC “Hotel “Astoriya” as a case study). Bachelor's qualification work: 69 pages, 7 figures, 16 tables, 48 literary sources. The subject of the study is competitive advantages and competitiveness of the hospitality industry. The object of the research − an enterprise in the field of hotel services − LLC "Hotel "Astoria". The purpose of the work is to find and substantiate innovative directions for the formation of competitive advantages of the hospitality industry. Research methods − observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular, graphic. The paper examines the theoretical foundations of the formation of competitive advantages of hospitality industry enterprises and the methodology of determining their competitiveness; the general characteristics of the enterprise in the field of providing hotel services − "Hotel "Astoria" LLC are given, the main technical and economic indicators of its activity and competitiveness are analyzed; strategic directions for ensuring the development of the enterprise and increasing its competitiveness on the market are proposed. The results of the research are recommended for implementation in the activities of the investigated enterprise − LLC "Hotel "Astoria".uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст Вступ...7 Розділ 1 Теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємств індустрії гостинності...11 1.1. Сутність та види конкурентних переваг підприємства, базові стратегії їх формування…11 1.2. Методичні аспекти оцінювання конкурентоспроможності продукції та послуг на ринку та забезпечення конкурентного статусу підприємства...17 Розділ 2. Аналізування господарської діяльності та конкурентоспроможності ТОВ «Готель «Асторія»…27 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Асторія» та аналіз основних його техніко-економічних показників…27 2.2. Аналіз ключових факторів забезпечення конкурентного статусу ТОВ «Готель «Асторія та оцінювання його конкурентоспроможності на ринку надання готельних послуг…35 Розділ 3. Підвищення конкурентного статусу підприємств готельного бізнесу на основі удосконалення якості та розширення спектру надання послуг...43 3.1. Обґрунтування проєкту розвитку надання послуг із конференц обслуговування клієнтів готельного комплексу «Асторія»...43 3.2. Визначення показників економічної ефективності проєкту створення нового конференц-залу у структурі готелю Асторія»…52 Розділ 4. Основи охорони праці, безпека життєдіяльності...56 4.1. Поняття безпеки та небезпеки в діяльності підприємства індустрії гостинності…56 4.2. Концепція забезпечення безпеки для готельного чи ресторанного підприємства…57 Висновки і пропозиції…62 Бібліографія...65uk_UA
dc.format.extent1-69-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентний статусuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectcompetitive statusuk_UA
dc.subjectdevelopment strategyuk_UA
dc.titleФормування стратегії конкурентних переваг підприємства індустрії гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Асторія»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the competitive advantages strategy at a hospitality industry enterprise (LLC “Hotel “Astoriya” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Процак В.В., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Закон України «Про охорону праці» № 2694-12-ВР. URL: https://ips.ligazakon.net/document/T269400uk_UA
dc.relation.references2. Закон України «Про туризм» №325/95-ВР. URL: https://ips.ligazakon.net/document/Z950324uk_UA
dc.relation.references3. Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посібник. Київ: ВД “Професіонал”, 2006. 448 с.uk_UA
dc.relation.references4. Білоус С. В., Красько А. Б., Безручко Л. С. Підвищення конкурентних переваг готельно-ресторанних та туристичних підприємств за допомогою методів менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 23. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/162/156.uk_UA
dc.relation.references5. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: підручник. К.: Таксон, 2014. 704 с.uk_UA
dc.relation.references6. Вовк І.П., Вовк Ю.Я. Проблеми і перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Матеріали VІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій (Тернопіль 28-29 листопада). Тергопіль: ТНТУ, 2018. С.142.uk_UA
dc.relation.references7. Войчак А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. 2015. №2. С. 50– 54.uk_UA
dc.relation.references8. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо ресурсного потенціалу господарської діяльності. Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-5uk_UA
dc.relation.references9. Войчак А.В., Камишніков Р.В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація. Маркетинг в Україні. Вип.2. 2015. С. 50–54.uk_UA
dc.relation.references10. Волинський Г. Про конкурентні переваги в умовах глобалізації. Економіка України. 2016. №12. С. 68–72uk_UA
dc.relation.references11. Воронкова А. Концепція управління конкурентоспроможним потенціалом підприємства. Економіст. 2007. №8. С. 14–17.uk_UA
dc.relation.references12. Гайдук, В. А. Розвиток теорії конкурентних переваг. Інвестиції: практика та досвід. 2017. №2. С.20–23.uk_UA
dc.relation.references13. Гарачук Ю.О. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок управління конкурентоспроможністю. Актуальні проблеми економіки. 2018. №2. С. 60–65.uk_UA
dc.relation.references14. Герман О. М. Стратегічна маркетингова спрямованість як складова забезпечення довгострокової конкурентоспроможності торговельного підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2010 №8. С.72–77.uk_UA
dc.relation.references15. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія. К.: Вища школа, 2012. 205 с.uk_UA
dc.relation.references16. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2017. №2. С.123–130.uk_UA
dc.relation.references17. Головко О. Організація готельного господарства: навч. посіб.; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 408 с.uk_UA
dc.relation.references18. Гречаник Н. Я. Методичні засади дослідження методів і механізмів конкурентоспроможності. Інноваційна економіка. 2015. №2. С.123–130.uk_UA
dc.relation.references19. Грозний І. С. Використання узагальнюючих показників для оцінки процесу формування конкурентних переваг промислового підприємства. Вісник економічної науки України. 2018. №2. С. 31–35.uk_UA
dc.relation.references20. Давидова О. Ю., Писаревський І. М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ “Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг”. 2018. Випуск 2 (8), частина 2. С. 215-219.uk_UA
dc.relation.references21. Давидюк Ю.В. Конкурентоспроможність підприємств готельного бізнесу: стратегічні підходи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки (травень 2017 р.). Житомир: ЖДТУ, 2017. Т.2. С.84-86.uk_UA
dc.relation.references22. Дишкантюк О.В. Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності. Економіка: реалії часу. 2015. № 6 (22). С. 96–101.uk_UA
dc.relation.references23. Дячун М., Малюта Л. Особливості формування конкурентних переваг як важливого фактору успішної діяльності підприємств індустрії гостинності. Матеріали ІІ Міжнародної науковопрактичної конференції «Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно ресторанного господарства» ( м. Запоріжжя, 10 листопада 2023 р.). Запоріжжня, 2023. С.908-911.uk_UA
dc.relation.references24. Дубовик О. Формування конкурентних переваг на основі бенчмаркінгу. Регіональна економіка. 2015. №3. С. 204–212.uk_UA
dc.relation.references25. Завідна Л.Д., Шевчук Н.С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/iv mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arhuk_UA
dc.relation.references26. Завідна Л.Д. Концепція управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. / Concept of managing the strategic development of hotel industry enterprise. Економічний простір: Збірник наукових праць. № 153. Дніпро: ПДАБА, 2020. С. 51–55. DOI: https://doi.org/10.32782/2224- 6282/153-9uk_UA
dc.relation.references27. Кирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Алєщенко Л.О. Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі. Економіка АПК. 2020. № 5. С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references28. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навч. посіб. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К.: Центр учбової літератури, 2011. 367 с.uk_UA
dc.relation.references29. Клименко В. І. Особливості інноваційної політики під час зростання конкурентних переваг підприємств. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2012. №1. С. 57–62.uk_UA
dc.relation.references30. Малюта Л.Я., Кузь Т.І., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Підходи стратегічного управління у контексті забезпечення розвитку туристичної індустрії. Галицький економічний вісник. 2021. Вип. 4 (71). С. 85-91.uk_UA
dc.relation.references31. Малюта Л. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.uk_UA
dc.relation.references32. Малюта Л., Федишин І. Вплив криз на розвиток туристичного бізнесу. Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава". 2020. Вип.1 (22). С. 36-47.uk_UA
dc.relation.references33. Мельник Л.М., Паляниця В.А. До програми розвитку туризму в післякризовий період. Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах». Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С.30-32.uk_UA
dc.relation.references34. Мальська М. П., Пандяк І. Р. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с.uk_UA
dc.relation.references35. Мартиненко М. М. Конкурентні переваги як шлях до розвитку підприємницької діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12. С.88– 96.uk_UA
dc.relation.references36. Морозова О., Морозов О. Індустрія гостинності: перспективи її розвитку в Україні. Приазовський економічний вісник. 2020. Вип. 2(19). С. 50–58.uk_UA
dc.relation.references37. Ольшанський О.В. Заходи підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичного профілю. Харків : ХДУХТ, 2013. С. 291–297.uk_UA
dc.relation.references38. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Дніпропетровськ: Вид–во ДУЕП, 2016. С.370.uk_UA
dc.relation.references39. Петренко Н., Терещук Н., Новак Л. Проектування системи управління якістю послуг готельно-ресторанного господарства: аспект стандартизації. Економіка та суспільство. 2022. № 35. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1084/1041.uk_UA
dc.relation.references40. Родіонова Ю.М. Чинники формування конкурентних переваг підприємств України. Актуальні проблеми економіки. 2017. №5. С. 129–138.uk_UA
dc.relation.references41. Смірнов О. Якість продукції як джерело зростання конкурентних переваг підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2011. №11. С.116–125.uk_UA
dc.relation.references42. Статистичний щорічник України за 2020, 2021, 2022 рр. URL: https://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_uuk_UA
dc.relation.references43. Стойко І.І. Індустрія туризму: проблеми і перспективи відновлення та оновлення готельного бізнесу після пандемії коронавірусу. Соціально економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 221-233. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21siippk.pdfuk_UA
dc.relation.references44. Теслюк Н. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка. Фінанси. Право. 2010. №11. С.17–26.uk_UA
dc.relation.references45. Україна у цифрах 2023: Статистичний збірник. Держ. комітет статистики України. Київ, 2023. 249 с.uk_UA
dc.relation.references46. Царенко О. В. Генезис та еволюція теорії конкурентних переваг. Економіка та держава. 2007. №12. С. 16–20.uk_UA
dc.relation.references47. Цогла О. О. Формування конкурентних переваг підприємства шляхом диверсифікації його діяльності. Актуальні проблеми економіки. 2016. №4. С.104–109.uk_UA
dc.relation.references48. Чорна І. В. Діагностика діяльності підприємств готельного господарства. URL: http://knowledge.allbest.ru/spor t/2c0b65625b3ac68b4d43b88uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Protsak V_V_2024.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Процак.docx21,34 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора